Pov Matthy
Ik word wakker. Volgensmij is het echt tering vroeg. Ik kijk naar mijn wekker. Oké laat maar het is al half twaalf. Goede inschatting hoor. Ik kleed me snel aan en loop naar de woonkamer. Waar zoals gewoonlijk iedereen behalve Koen zit. "Goede morgen allemaal." Zeg ik. Ik weet niet wat ik heb maar ik ben helemaal hyper. "Zozo er is iemand in een goede stemming." Zegt robbie. Hij heeft wel gelijk. Ik heb echt super veel zin om de Q&A op te nemen. Ik heb gisteren nog even door alle vragen gespit. Heel vaak of al een relatie hebben. Maar ook echt hele leuke random vragen. Ik loop naar de keuken en pak wat te eten. Ik ga aan de tafel zitten naast raoul.
"Hoe gaat het met jou dan?" Vraag ik. "Wel prima hoor." Mompelt hij. "Wel prima hoor of niet goed eigenlijk?" Hij kijkt niet zo blij. "Niet zo goed eigenlijk. Lieke en ik hadden gisteren ruzie." Ik kijk hem raar aan. Hun hebben echt de perfecte relatie. "Oh echt wat jammer. Waarover dan?" "Of ik niet te veel bezig ben met YouTube." Zegt ie. "Nee joh ik laat sara wel even met Lieke praten. Dat werkt vast wel." Zeg ik. "Ik weet nie hoor." Zegt ie. "Geloof mij maar het lukt haar wel. En anders komt het zoiezo wel goed hoor. Dit is jullie 3 ruzie in 6 jaar ofzo." Hij glimlacht. Dan komt sara ook aanlopen. "Hallootjes, heb je een beetje zin in de Q&A?" Vraagt ze. Ik knik enthousiast. "Sara morgen ga ik met de jongens naar Walibi voor een video. Vind je het erg om dan even een dagje alleen thuis te zijn?" Vraag ik. "Nee hoor dan vraag ik gewoon of Lieke en Elin even langs komen en dan maken we er hier een gezellige boel van." "Mooi, kan je dan ook even met Lieke praten. Zij en raoul hadden gisteren ruzie." "Nee echt wat kutt. Maar ik zal wel met haar praten als dat helpt." Raoul lijkt er wel blij mee.
Ik ga nog even op de bank zitten en na een half uurtje lopen we naar matthy's kamer op de video op te nemen. "GEEN GEKKE DINGEN DOEN HÈ!" roept Koen ons na. Ik schiet in de lach. Sara pakt uit haar kamer nog even snel haar bureau stoel en gaat dan ook zitten. "Kut mijn camera is leeg." Zeg ik als ik probeer aan te zetten. "Ik pak die van mij wel." Ze staat weer op. Niet veel later komt ze terug met haar kamer camera. "Alsjeblieft." En ze geeft haar camera aan mij. "Jezus jou camera is een stuk beter dan die van mij. Ik moet ff een betere camera aanschaffen." "Klopt." Zegt ze. Ik kijk haar 'boos' aan. Ze schiet in de lach. "Maar laten we beginnen." Ik zet de camera op mijn bureau en zet hem aan. Ik neem even snel een intro op en dan beginnen we met de vragen.
"Oké eerste vraag. Wat was het leukste casa del huts moment?" Vraag ik. "Uhhhhmm ik denk wel in ergens de tweede week dat wij hier woonde toen Milo dronken in het zwembad viel na een avondje stappen." "Ja of toen Koen in de douche Raouls deken stond te wassen omdat hij er in gebarft had." "Ohja die is ook goed!" We antwoorden nog een paar vragen. "Oké de op 1 na laatste vraag. Waarom zit robbie in elke video?" Zeg ik lachend. "Tja hij hoort nou eenmaal bij de bankzitters. Dus mensen laat robbie lekker in de video. En wees blij als die er niet is." "NOU DAT HOORDE IK!" roept robbie. "IK ZEI TOCH NIETS VERKEERDS!" roept sara terug. En nu krijgen we geen reactie van robbie meer. "Nou dan is deze video ook weer verpest want robbie zit erin." Zegt ze. "DOE EENS AARDIG!" roept robbie weer. "IK SPREEK TOCH DE WAARHEID!" En weer is het stil. "Nou laten we verder gaan met de laatste vraag. Die vraag hebben we echt heel vaak gekregen. Ik heb het geteld en het waren er 213 van de 852." "Jezus wat veel." "Ja mag jij raden welke vraag dat was." "Nou het zal wel iets zijn van 'hebben jullie een relatie'." "Helemaal correct." "Nou dan kan ik alsvast antwoord geven. Nee we hebben nog geen relatie." "NOG!" roept robbie. "Tot zo ver robbie toevoeging weer. Maar we weten nog niet of het nog iets gaat worden. Misschien wel." Ik sluit de video ook nog even af.
"Misschien?" Vraagt ze. "Nog??" Antwoord ik. "Hé het is niet netjes om een vraag met een vraag te beantwoorden. Denk een keer aan je manieren." Zegt ze. "Ja mevrouw." "Zo oud ben ik nog niet!" Zegt ze. "Weet ik. Raoul daar in tegen..." "ja maar die is gewoon een boomer." "Zeker waar. Maar niet afhaken van het onderwerp." "Welk onderwerp?" "Of we een relatie willen." "Ohh ja dat. Nou ik weenie hoor. Misschien later. Jezus wat akward dit weer." Ze kijkt naar de vloer. "Maar zullen we weer naar de rest gaan." Zeg ik snel. We lopen weer terug naar de ret. Jezus dat was ongemakkelijk. Ik wist ook niet wat ik moest zeggen en zij ook niet. En ze wilt nog geen relatie. Althans dat zei ze. Misschien wilt ze het wel maar durft ze niet. Wat ik volledig snap. Ik durf het ok niet te zeggen.
JE LEEST
Van haat naar meer? (Bankzitters)
FanfictionJe zal maar met je broer en zijn vrienden samen gaan wonen. Nou dat gebeurde mij dus... Highest ratings #2 verdriet 18-02-22 #3 fictie 22-02-22 #1 fanfictie 24-03-22