Pov Matthy
Ik word wakker door mijn wekker. Godverdomme, ik wil nog niet opstaan. Ik pak mijn telefoon en zet mijn wekker op een half uur later. Ik leg mijn telefoon weer weg en draai me weer naar sara. "Wat was dat?" Vraagt ze nog met haar ogen dicht. "Niets, ga maar lekker verder slapen." Maar ze is al weer in slaap. Ik sla mijn arm om der heen en ga ook weer slapen. Na een half uur word ikweer wakker door de wekker. Nu moet ik wel echt uit bed. Ik trek mijn arm onder sara vandaan en stap uit bed. "Hmmm." Zegt ze. Of nou ja je kan het niet echt praten noemen. "Kom je ervoor zo uit lieffie." "Hmm." "Kom op we moeten zo gaan." "Waarheen?" "Me ouders domme." "Ohja." Ze klimt uit bed. "Moet ik al die jurk aan?" "Wat jij wil je kan je ook daar omkleden." Zeg ik. "Oké dan neem ik hem wel mee." Ze wandelt uit mijn kamer.
Ik trek snel even een broek aan en een random trui. Ik loop mijn kamer uit. Voor sara der kamer stop ik even. "Ben je al klaar?" "Ja bijna." "Ze is over een half uur klaar." Zegt Koen die langs loopt. "Oké goed om te weten." Ik loop door naar de woonkamer. Hoezo weet hij dat. Oh wacht hun kennen elkaar al vanaf groep 4 ofzo. Nou ja het zal wel. Ik pak een boterham en ga aan de tafel zitten. Na een kwartiertje komt sara de kamer binnen lopen. "Dus Koen had het niet helemaal goed." Schreeuw ik. Iedereen kijkt me vragend aan. Oh kut zei ik dat hard op. "Wtf Matt, wat gedraag je je als een mongool. Eerst je wekker zetten en dan nu iets randoms door de hele kamer schreeuwen. Ben je zenuwachtig ofzo?"
"Neejoh ik had even iets in mijn hoofd en dat wilde ik eigenlijk niet hardop zeggen. Sorry daar voor." Jezus wat bezielt me. Misschien ben ik wel zenuwachtig, over mijn ouders maak ik me geen zorgen. Die vinden sara vast geweldig. Maar mijn broers is nog het grote probleem. Erza vond Carolijn al niets. Ik weet niet of hij sara wel leuk gaat vinden. Maar hij zal er mee moeten leven want ik ga haar niet zomaar opgeven. "Maar Saar we gaan over een half uur. Dus niet nog allemaal shit gaan doen." "Moet jij zeggen. Als ik jou nu je computer zou geven was je ook nog makkelijk een uur gaan gamen."
Een half uur later staan we klaar bij de voordeur. "Klaar om te gaan?" Vraag ik. Ze knikt en we stappen in zijn auto. "Jezus heb je een hele Mac verzameling in je auto ofzo. Je moet hem weer even opruimen." "Nee deze spullen zijn belangrijk voor mij. Ik ben er heel erg aan gehecht. dus niet zeiken op mijn spullen." "Zozo rustig aan joh. Je bent echt zenuwachtig hè?" Vraagt ze. "Een beetje misschien." Mompel ik. Ze schiet in de lach. "Nou gelukkig ben ik niet zenuwachtig want anders was het echt een ramp geweest. Ik heb die video van jou en erza gezien. Hij ziet er wel aardig uit." Oké oké gelukkig ze vind erza wel aardig. We rijden naar mijn ouders huis toe.
Eenmaal daar bel ik aan. Sara staat achter me. Volgensmij is ze wel een beetje zenuwachtig. Mijn vader doet open. "Hoi Matthy, hoe gaat het?" "Wel goed hoor. Ik wil je even aan iemand voorstellen. Dit is sara, mijn vriendin." "Zozo je hebt de volgende al weer hoor. Maar even kijken. Sara was het toch?" Sara knikt en glimlacht. "Ik vind je nu al leuker dan Carolijn. Als ik eerlijk ben vond ik haar nooit zo leuk." Fluistert hij half in haar hoor. Ze schiet in de lach. We lopen met zen alle naar binnen. We hangen onze jas op. Eenmaal in de woonkamer zitten mijn moeder, erza en Jesse daar. "Hallo allemaal." Zeg ik vrolijk. "Jooo Matt!" Erza springt op en geeft me een knuffel. Ik heb echt een geweldig broertje. "Wie is dit?" Vraagt hij als hij sara ziet. "Dit is sara. Je kent haar misschien wel. Ze komt weleens in de bankzitters video's." "En ben jij zijn vriendin?" Vraag ie aan sara. "Jazeker." Zegt ze. Ze is wel vrolijk maar ook heel zenuwachtig. Ik sla een arm om haar schouder. "Wat leuk. Je bent een stuk leuker dan Carolijn. Ik vond haar echt een kut wijf." We lachen erom.
Ook Jesse en mijn moeder zijn inmiddels er bij komen staan. "Hallo leuk om je te zien." "Hoii." Andwoord ik enthousiast op mijn moeder. "Nee ik had het niet tegen jou, maar tegen sara. Ik heb haar in jullie video's gezien." Ik kijk mijn moeder 'boos' aan. Sara Schie in de lach. "Ook leuk om u te ontmoeten." "Neejoh zeg maar gewoon je. Ik ben dan niet meer de jongenste maar zo oud ben ik nog niet." "Oké helemaal top. Hoe gaat het je dan?" "Wel goed hoor en met jou?" "Wel goed hoor. Alleen was ik een beetje zenuwachtig. Maar ja jullie zijn allemaal heel aardig dus ik weet niet waar ik me druk om maakte." Zegt ze blij. "Nee wij zijn echt super eng. Heeft Matt vast verteld." Zegt Erza. Ik heb echt een leuke familie. We gaan aan tafel zitten en kletsen nog wat bij. Erza en sara zijn helemaal besties geworden. Die zitten alleen nog maar te lachen.
JE LEEST
Van haat naar meer? (Bankzitters)
FanficJe zal maar met je broer en zijn vrienden samen gaan wonen. Nou dat gebeurde mij dus... Highest ratings #2 verdriet 18-02-22 #3 fictie 22-02-22 #1 fanfictie 24-03-22