Pov Matthy
Ik ben zo klaar met haar. Ik loop naar de woonkamer en zie de jongens op de bank zitten. "Wat was er aan de hand?" Vraagt Koen. "Dat kind ging irritant doen ik nu ligt ze te janken." Zeg ik terwijl ik naar raoul ga zitten. "Maar hoezo schreeuwde je dan zo tegen haar?" Vraagt Koen. "Oh ga het lekker voor haar opnemen. Ze is gewoon een aandachts hoer." Zeg ik. "Jezus Matt doe even normaal we moeten nog meerdere jaren samenwonen." Zegt Koen. Hij staat op en loopt richting Sara haar kamer.
Pov Koen
Ik klop op Sara p der kamerdeur. "Rot op Matthy!" Schreeuwt ze. "Sara ik ben het doe de deur open." Ik hoor niets meer. Ik ben net van plan om op de deur te slaan maar dan gaat de deur open. Ik zie Sara staan met helemaal rode ogen van het huilen. Ze springt weer terug ik bed en begint weer te snikken. "Wat is er gebeurd?" Ze kijkt we aan. "M-Matthy deed b-boos en-n toen gi-ging die met m-me o-ouders schelden." Zegt ze. Die had ik niet zien aankomen. Zoiets zou Matt toch nooit doen. Ik geef haar een knuffel. Ze is echt van streek. Ze had echt geweldige ouders. Al vond ze dat zelf niet. Ik mocht altijd langskomen en blijven slapen enzo. "Sara ik ga wel even met Matt praten.
Pov Sara
Ik verschuil mijn hoofd op Koens borst. "W-wil je n-nog even b-blijven?" Vraag ik. Ik voel dat die ja knikt. Daar lig ik dan. Te huilen op de schoot van mijn beste vriend.hij begint met mijn haar te spelen. Ik begin steeds langzamer te ademen. Na ik denk 10 minuten ben ik in slaap gevallen.
Pov Koen
Na een tijdje is ze in slaap gevallen. Ik leg haar ik haar bed en sla de dekens over haar heen. Ik loop der kamer uit en doe de deur achter me dicht. Als ik de woonkamer ik kom voel ik de woede weer op komen. "Matthy hoe kan je zo zijn?!" Schreeuw ik bijna maar ik probeer me in te houden. "Ik heb het geprobeerd goed te maken!" Zegt ie terug. Hij toont precies nul interesse. "Je bent echt te ver gegaan, als ik jou was zou ik even serieus nadenken of je het niet even goed moet maken." Matthy staat op. "Jij denkt dat ik blij ben met wat ik geb gezegt. Ik mag haar dan misschien wel niet maar ik heb nooit de bedoeling gehad mon der pijn te doen!" Zegt ie en hij loopt naar zijn kamer. Laat had hij gezegd dan?" Vraagt Milo. "Hij ging schelden met haar ouders." Iedereen kijkt me met ongeloof aan. "Ja zo keek ik net ook." Zeg ik
Tijdskip to de volgende dag
Pov Matthy
Ik heb nog even nagedacht en ben vandaag van plan om het goed te maken. Ik stap uit bed en kleed me aan. Mijn plan is om eerst iets lekkers voor der te halen en het dan goed maken. Ik hoop maar dat het werkt. Ik heb snel een banaan gegeten en ik stap de auto in. Bij de winkel koop ik 2 chocoladen repen en een zak chips gekocht.
Als ik weer thuis aan kom zie ik nog niemand beneden. Ik doe mijn jas en schoenen uit. Ik loop richting Sara's kamer. Ik hoor al wel geluiden dus ik klop op de deur. "Kom maar binnen." Hoor ik haar zeggen. Ik doe de deur open en ik krijg gelijk een boze blik. "Ga maar weer weg." Zegt ze. "Nee ik wil even praten." Zeg rolt met haar ogen maar gaat daarna op het bed zitten. Ik loop naar haar bed toe en ga naast haar zitten. "Kijk het spijt me echt oprecht ik had ten eerste niet zo boos moeten worden en ten tweede nooit je ouders naar voren mogen halen. Dus bij deze mijn excuses." Zeg ik en leg de chocolade repen en de chips op haar bed en loop de kamer weer uit. "Wacht Matthy." Zegt ze. Ik draai me om en kijk haar aan.
Pov Sara
Hij draait zich om met tranen in zijn ogen. "Excuses aanvaard." Zeg ik. Er komt een glimlach op zijn gezicht. "Ehmmm wil je misschien samen een film kijken?" Vraag ik. Hij loopt naar mijn bed en springt naast me. We zoeken een film uit en beginnen hem te kijken. Na een tijdje komt er een eng stuk en ik kruip tegen Matthy aan. "Vind je het eng kleintje?" Ik knip en ga nog dichter tegen hem aan liggen. Dan gaat de deur open. Koen komt binnen. "Hallo Sara gaat ie al be.... Matthy wat doe jij hier?!" Zegt ie. "Rustig Koen het is oké. We hebben het uitgepraat." Zeg ik. "Nou dan zal ik jullie maar weer alleen laten." Hij trekt de deur weer dicht. Ik en Matthy moeten alle bij lachen.
Als de film afgelopen is loop Matthy naar de woonkamer. Ik ga nog even naar de wc. Als ik ook naar de woonkamer wil lopen hoor ik stemmen. "Matt je moet haar zeggen dat je een vriendin hebt als je het nu niet verteld breek je haar nog erger." Na dat gehoord te hebben gaat de bel. Ik loop naar de voordeur en doe hem open. Er staat een meisje voor de deur. "Hey ik kom voor Matthy." "Ja kom maar binnen. Ik ben Sara trouwens. Wil je wat drinken?" Vraag ik. "Ik ben Carolijn en ja een cola graag." Ik loop naar de koelkast en ik pak 2 blikjes cola. Dan komt Matthy binnen. "Ehhhm Heyy carolijn." Zegt ie. "Oh ik dacht ik doe de deur even open. En toen was zij hier." Zegt ik.
"Maar ik moet nog een video opnemen doet er iemand mee?" Vraag ik. "Ik doe wel mee." Zegt Koen. "Ik ook." Zegt Milo.
"Zullen we among us doen?" Vraag ik en ze knikken. Als we alle drie klaar zitten beginnen we. Ik ben als eerst inposter zeg ik tegen de camera. Na een tijdje spelen hoor ik Matthy schreeuwen. "HOE KAN JE DIT NOU DOEN! IK DACHT ECHT DAT JE VAN ME HIELD! MAAR BLIJKBAAR NIET DUS! GA MAAR GEWOON WEG EN KOM NOOIT MEER TERUG!" Ik zet gelijk de camera uit en loop richting Matthy ik inmiddels de voordeur dicht gooit."Wat is er Matt?" Vraag ik. Hij loopt naar me toe. Hij knuffelt me en begint te huilen. "Ik dacht echt dat ze van me hield." Zegt die. Ik geef hem een knuffel ook als gaat dat moeilijk door het lengte verschil. "We waren zo gezellig samen maar nu gaat je gewoon alsof het niets ik met een ander." Zegt Matthy door het huilen heen. "Wacht kom even mee dan gaan we even zitten." We lopen naar zijn kamer toe. "Jezus wat is het hier een troep. We zijn hier pas een paar dagen." Hij moet een beetje lachen tussen het huilen door. We gaan op het bed zitten
"Ben j-je niet b-boos dat i-ik niet h-had ge-gezegd had d-dat ik een v-vriendin had?" Hij kijkt me aan. "Neejoh we hadden toch helemaal niets samen." Hij kijk me aan. Ik ga op zijn bed liggen en hij komt op mijn borst liggen. Ik pak mijn telefoon en begin een beet je door insta te scrollen. Ik kom aan bij het account van Matthy en ik klik erop. Hij is eigenlijk best wel knap. "Hey wat ben aan je aan het doen op mijn insta." Zegt ie. Snel druk ik zijn insta weg en we moeten alle bij lachen.
Heyy dit hoofdstuk was een erg lang hoofdstuk. (1292 woorden). Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Groetjessss van mij<3
JE LEEST
Van haat naar meer? (Bankzitters)
FanfictionJe zal maar met je broer en zijn vrienden samen gaan wonen. Nou dat gebeurde mij dus... Highest ratings #2 verdriet 18-02-22 #3 fictie 22-02-22 #1 fanfictie 24-03-22