Pov sara
Koen en Juultje vliegen omhoog van de schrik. Ik val bijna op de grond van het lachen. "Nee dat is niet grappig," schreeuwt Koen. Ik blijf alleen maar door lachen. Dan komt Matt binnen lopen. Met mijn tasje waar mijn jurk in zit. "Wat is hier zo grappig?" "Nou ik liet Koen en Juultje schrikken en ze vlogen bijna tegen het plafond aan." Zeg ik door het lachen heen. Matt begint ook te lachen. "Matt wat heb je trouwens gekocht?" Vraagt Koen. "Nou dat zal ik eventjes laten zien..." hij pakt de jurk uit de tas. "Kijk eens hoe mooi." Hij houd de jurk voor zichzelf. Ik moet nog harder lachen. Ook Koen en Juultje moet nu lachen. "Je bent echt prachtig. Als ik jou was zou ik hem ook nog even aan doen." Zeg ik. Matt draait om en loopt naar zijn kamer. "Neee laat maar ik hoef niet dat mijn jurk nu al kapot is. Ik heb hem immers wel zelf betaald." Hij kijkt me 'sip' aan. "Heb je haar nou serieus zelf laten betalen?!" Zegt Juultje. "Ja Matt dat kan echt niet. Voeg ik toe. Ik loop naar de bank en ga naarst Juultje zitten. "Hoiiii Juul, hoe gaat ie dan?" Vraag ik. "Ja wel goed hoor. Ik zat lekker gezellig met koen tot jij binnen kwam springen." Ik moet weer lachen.
De 2 volgende dagen gebeurd er eigenlijk niet zoveel. We zijn met zen alle uit eten geweest. Lieke en Juultje waren toen ook mee. Jamie en Charlotte konden helaas niet. Maar met zen 8ten was ook gezellig. Koen en Juultje zijn echt een heel schattig koppel. Ze gaan ook over een weekje samen op vakantie. Voor bankzitters hebben we ook weer en video gemaakt. De reacties waren weer wat beter over mij. Gelukkig. We hebben ook net de 600k aangetikt dus robbie word een smurf. Hij is daar niet zo blij mee maar ik wel. Verder ben ik alleen maar thuis geweest. Norah is nog een keer langs gekomen en we hebben wat bijgepraat. Ze was met Elin haar huisgenootje naar de stad geweest. Daar hadden ze twee jongens gevonden waar ze helemaal in gesprek zijn geweest. Morris en mats hete ze. Elin heeft uiteindelijk de snap van die mats weten te fixen en norah die van Morris. Norah zij dat Elin de hel dag met mats heeft gesnapt. Julie heeft contact gezocht met haar moeder die heel blij was dat ze veilig weg is gekomen. Zij heeft ook gelijk haar vader aangeklaagd en die zit nu voor moord in de gevangenis. Dat is voor haar en voor mij wel een fijn gevoel. Ook al heeft ze het er wel moeilijk mee.
Maar vandaag is de dag dat ik mee mag doe aan legends of gaming. Ik heb er zoveel zin in. Ik zit al klaar. Ik hoor dat de jongens bezig zijn met de intro. "Vandaag hebben we weer iemand nieuws. Heeft iemand enig idee wie het zou kunnen zijn?" Vraagt don. Ik hoor Koen Harm roepen. "Misschien is het wel royalistic." Zegt robbie. "Of misschien komt qucee terug." Probeer jeremy. "Nou laten we maar snel kijken wie het is." Dat is mijn clue. Ik zet mijn camera aan. Ik heb de set up van royalistic opgezocht en daarvan een plaatje voor mijn camera gezet. "MAAR DAT IS VISSTICK!" roept raoul. Dan trek ik het kaartje weg. "Huhhh." Hoor ik ze allemaal mompelen. Behalve Matthy. "SARA!" Schreeuwt hij. Ik stap in beeld en er komt een gigantische glimlach op Matt zijn gezicht. "Heyyy sara, ik wist niet dat jij ook kon gamen." Zegt Joost. "welkom in ieder geval. Het spel wat we vandaag gaan spelen is.... Tromgeroffel...... fall guys!" Roept hij. "JAAAAAAA DAT IS HET ENIGE SPEL WAAR IK ECHT GOED IN BEN!" schreeuwt Matt. Ik moet lachen. "Vandaag spelen trouwens Matthy, Jeremy, Milo en natuurlijk sara. Het gaat als volgt wie het verst komt gaat door. Dan beginnen we weer opnieuw. Jullie snappen het wel.
Iedereen zit in het spel en we beginnen. Als eerst hebben we een best wel makkelijk baan. Ik finish als 5 van de 43. De tweede is al iets moeilijker maar is ook wel te doen. Hier zijn Milo en jeremy al afgevallen. "Het gaat niet zo goed hè jongens." Zeg ik plagend. "Nee is het te zien?" Vraagt Milo. Alleen Matt en ik doen nog mee. En natuurlijk nog allemaal mensen die we niet kennen. We spelen nu een potje voetbal. We zitten bij elkaar in het team dus hier wint niet 1 iemand. We winnen uiteindelijk wel op het nippertje met 0-1. "Jezus sara sinds wanneer kan je dit spel zo goed?" Vraagt Koen. "Al heel lang hoor. Dat kon je ook zien als je een keer op MIJN YouTube kijkt in de plaats van naar je eigen oude video's kijken." Zeg ik. Iedereen moet lachen. Koen kijkt me boos aan. "Maat ben je nou gedist door een meisje." Zegt robbie. "Ik ben misschien klein maar jij ook dus jongetje hou je mond maar." Zeg ik tegen robbie. Hij kijkt me met grote ogen aan. "Maat ben je nou gedist door je eigen zusje. Zegt Koen. Iedereen moet lachen maar ik zit al lang weer met mijn hoofd bij het spel.
Het is de finale. Ik loop in het begin heel erg achter. Maar ik haal mensen wel weer in. Ik ben bijna bij het einde van de baan maar Matt loopt nog voor me. Aan het einde moet je zeg maar springen om het kroontje te halen en dan heb je gewonnen maar die beweegt ook. Dus Matt komt boven en in alle stres die hij heeft springt hij maar gewoon, hij vliegt recht op het kroontje af. Hij begint al te juichen en hij goot zijn controleer op zijn bed. "JAAAAA IK BEN DOOR!" ik kijk op het scherm en zie dat hij mis gesprongen is. "Gefeliciteerd Matt." Zegt raoul. "HOHOHOHO Wacht eens even. Hij heeft helemaal niet gewonnen hij sprong mis." Zegt Joost. Matt kijkt naar zijn scherm. "KUT!" schreeuwt hij. Ik ben nu ook aan het einde van de baan en spring naar het troontje. En ik raak hem wel. Ik vlieg uit mijn stoel en begin te juichen. "IK HRB LEKKER GEWONNEN!" schreeuw ik. Ik ren naar Matt zijn kamer. "Lekker voor jee!" Schreeuw ik. Iedereen moet lachen. Hij kijkt me half boos aan. Maar ik moet alleen maar lachen. Ik loop weer terug naar mijn kamer en ga weer zitten.
De rest van de spelletjes zijn niet bijzonder, Matt wint de ronde erna. Alleen is het nog even spannend tussen Milo en jeremy. Ze zijn nu aan het voetballen. Maar ze zitten allebij in een ander team. Jeremy is geel en Milo blauw. Blauw scoort als eerst een goal. Dan blijft het heel lang 0-1. Na 1,5 minuut scoort geel dan ook. Ze moeten nog 30 seconden. Er loopt nu een geel mannetje met de bal richting het goal. Hij springt tegen de bal. Hij rolt en rolt maar. En hij gaat erin! "JAAAAAAA!" Schreeuwt jeremy. 3...2....1.... Jeremy wint en Milo ligt eruit. "Helaas moeten we nu wel afscheid noemen van Milo. Je hebt er precies 2 afleveringen ingezeten." We sluiten de video af. Ik loop naar de woonkamer. "Zozo daar is onze grote gamer." Zegt raoul. "Ja dit is het enige spel wat ik kan dus de rest wordt nog een ramp."
JE LEEST
Van haat naar meer? (Bankzitters)
FanfictieJe zal maar met je broer en zijn vrienden samen gaan wonen. Nou dat gebeurde mij dus... Highest ratings #2 verdriet 18-02-22 #3 fictie 22-02-22 #1 fanfictie 24-03-22