thanks to my readers :)

432 48 48
                                    

Finali yazarken doğru düzgün bir teşekkür ya da bu kitaba veda yazısı yazamamıştım hatırladığım kadarıyla. Böyle şeyleri yaparken biraz utandığım için gerek duymadım sanırım fakat 4K okuyucuya çok kısa bir zamanda ulaştığımı fark edince sanki bunu yapmam gerekiyormuş gibi hissettim.

  Freckled benim ilk kitabım ve çok seviyorum. Felix'in hissettiği duygular benim ruh halimi yansıtıyordu ve bu kitabı yazmak benim için bir kaçış yoluydu. En başından beri okuyorsanız benim bölümleri çok geç attığımı bilirsiniz, bunun sebebi tamamen böyle bir kitabı çok sevmeyeceğinizi düşünüyor olmamdı.

  Freckled'ı yazarken bir sürü kişiyle tanıştım burada ve hepsi bu kitabı benim aksime çok övdü. Hatta içlerinden biri bu kitabın ciddi anlamda enayisi ve Chan ile Felix gibi birbirimizle yolumuzun her seferinde kesiştiğini fark ettik onunla. Kitabımı onun sayesinde sevdiğimi söyleyebilirim. Sanırım ben de Chan gibi kendime bir Felix buldum :")

  Özel bölümler illa ki gelecek ama bu bölümü yayınlamak istedim çünkü finali yazdıktan sonra bir boşlukta hissettim kendimi. Freckled şuan ben bunları yazarken 4K ama umarım siz bunu okurken daha fazla okunmuş olur.

  Normalde diğer bölümlerde, son kısımda hep kitabı düzenlemek istediğimden bahsetmişim fakat vazgeçtim bundan. Eğer bunu yaparsam kitabın büyüsü bozulacak gibi hissediyorum. Benim için oldukça amatör bi kitap ama yine de dönüp dönüp bakabilmem için bu şekilde kalsın istedim. Saçma bulduğunuz yerler olabilir fic boyunca, benim çok var fakat onları düzeltmeyeceğimi belirtmek isterim.

   Finali yazdıktan sonra 'Chanlix' kategorisinde 4. sıraya yükseldim -şuan sırayı bilmiyorum- ve Merve'ye bir sürü heyecan dolu mesaj attım. Bu arada bu fici şuan okuyabiliyorsanız bu tamamen Merve sayesinde çünkü o ısrar etmeseydi asla yazmadım. Sanırım biraz hediyem oldu bu ona verebileceğim, para eden hediyelerden çok böyle şeyleri daha çok sevdiğine eminim.

   Hangi kafayla eklediğimi bilmediğim 'Dram' kategorisinde ise 28 bin hikayenin arasından 275. sıradayım. Buna da çığlık attım ilk gördüğümde. Sanırım ben biraz fazla duygusal yaklaşıyorum bu olaya, kusuruma bakmayın.

  Özel bölümün ne zaman geleceğine dair bir şey diyemem. Şuan Hyunlix fici yazıyorum ve yayınlamadığım onlarca kurgu daha var, vakit ayırmak zor olacak. Reklam yapmak istemem fakat sizinle Hyunlix ficinde buluşmayı isterdim. Yorumlarınızı okumak hoşuma gidiyor ve eminim ki oraya daha sık bölüm atabileceğim.

  Okuduğunuz için, güzel ya da kötü yorumlarınız için teşekkür ederim. Bölümlerin okunma sayılarında 100'den büyük sayılar görmek beni neşelendiriyor çünkü beğenmesem bile bu kitaba emek verdim. Utangaçlığımı kırıp stres olmadan atabildiğim en büyük adım ilk bölümü yayınlamaktı benim için.

  Buradan mesajlaşmaktan cidden nefret ediyorum ama eğer bir sorununuz varsa, kendinizi yalnız hissediyorsanız veya sadece benimle tanışmak istiyorsanız yazabilirsiniz.

Görüşmek üzere...

freckled | chanlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin