"Ben senin burada çalışan olduğunu sanıyordum."
▪▪▪
Zeynep sesin geldiği yöne kafasını çevirirken tanıdık gelen ses konusunda yanılmayı diledi ama döndüğü yönde tam tahmin ettiği gibi Tony Stark duruyordu.
Tony yüzünde muzip bir gülümseme ile masasının yanında dikilmiş kendisine bakarken, Zeynep şaşkınlığını gizlemeye çalışarak gülümsedi.
Masanın karşısındaki yeri gösterdi, Tony oturduktan sonra "Aslında bakarsanız sadece arkadaşlarıma yardım ediyorum." diye profesyonelce kendini savunmaya geçti.
Tony'nin gülümsemesi büyürken, karşısında oturan kadından gözlerini ayırmadan incelemeye başladı. Zeynep Tony'nin bakışları altında gerildiğini hissetti.
"Merak etme, resmi bir şey olmadığını ben de biliyorum. Resmi olmayan ama para kazandıran iş... Güzel plan..." dedi Tony, kıkırdarken.
"Üstelik inan bana o staj programından atılman hiç işime gelmez." dedi Tony içtenlikle. Zeynep'in kendisine merakla baktığını görünce de "Oradakilerin çoğu bana ağzının sularını akıtan kadınlar, diğerleri de onlara salya akıtanlar; hepsinin ortak noktası da aptal olmaları." diye açıklamaya koyuldu.
"Aptal olduklarını nereden biliyorsunuz? Eminim hepsinin çok iyi eğitimleri ve prestijli iş süreçleri vardır. Aksi olsa zaten staj programına çağrılmazlardı. Değil mi?" diye sordu kadın, merakla.
Tony kadının bu zeki ve meraklı tavrını sevimli buldu. Yüzündeki gülümsemeyle "Yakında anlarsın merak etme." diye mırıldandı ve ekledi "Eee bana içecek bir şey ikram etmeyecek misin?"
"Elbette Bay Stark." Zeynep oturduğu yerden kalktı, kendisini sırıtarak izleyen arkadaşının bulunduğu bar tezgahına yürüdü. Natasha'nın yüz ifadesini gördüğünde "Sen ne zamandan berri bizi izliyorsun?" diye sordu.
Natasha yüzündeki kocaman bir sırıtmayla arkadaşının sorusunu görmezden geldi. "Benim için de güzel birkaç şey ister misin evrenden? Malum bu ara sana çalışıyor kendisi."
Zeynep arkadaşının sözlerine göz devirdi ve ona yan bir gülüş attı. "Bir viski verir misin lütfen?" diye rica etti arkadaşından, dalga geçmeden duramayacağını anlayınca.
Natasha viskiyi doldurarak tepsisine yerleştirdi. Arkadaşının imalı bakışlarına tekrar göz deviren Zeynep, eline aldığı tepsi ile kendisini bekleyen patronuna ilerledi.
Viskisi önüne koyulana kadar kadının geldiğini farketmemiş olan Tony etrafını incelemekle meşguldü. İçkisinden bir yudum aldı tadına vararak yuttuktan sonra gözlerini Zeynep'e çevirdi.
Tony yüzüne nötr bir ifade takındı ve "Amerika'ya Smith Şirketlerinde çalışmak için gelmişsin ama birinci yılın sonunda istifa etmişsin. Daha sonra da yaptığın hiçbir iş başvurusu iyi sonuçlanmamış." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Adam
FanfictionHerkes özeldir. Herkes kahramandır, âşıktır, aptaldır ve zalimdir. Herkesin anlatacak bir hikayesi vardır... Hayallerini gerçekleştirmek için Amerika'ya taşınan Zeynep'in, hayatını düzene koymaya çalışırken, hayranı olduğu iki adam ile değişen hikay...