"Biliyor musun? Bu da çok ürkütücü oldu." Johnny önüne konan bardağa baktıktan sonra yanına oturan kadına döndü.
Bakışlarından ne dediğini anlamadığı anlaşılan adama "Bu sefer de fazla dikkatli bakıyorsun onlara. Bir yerde ürkütücü." diye açıkladı Deniz biraz ilerideki masada oturup Astro ile ropörtaj yapan çifti işaret ederek.
Johnny Deniz'in söylediklerine sessizce gözlerini devirdi sadece. Kadının önüne koyduğu içecekten bir yudum aldı. Gözleri tam önünde oturan çifte kaydı tekrar.
Astro diye tanıştırdıkları kadına açıklama yapan Zeynep'e hayranlık dolu gülümsemeyle bakan Tony'ye birkaç saniye gözü daldı.
"Yeni şeylerin farkına varıyorum." diye açıkladı Johnny. Kendisini dikkatle izleyen kadını görmek için yanına döndü tekrar.
"Zeynep'in onu sevdiğini biliyordum ama onun Zeynep'i bu kadar sevdiğinin farkında değildim. Görmek istememişim. Şimdi düşünüyorum da, uzun zamandır bunu görmeyi reddetmişim."
Deniz'in gözlerini kaçırdığında yüzündeki ifadenin değiştiğini farketti.
Kadın tekrar gözlerini buluşturuken Zeynep'inkine çok benzeyen gözlerde hiç görmediği bir ifade fark etti. Ne olduğuna karar veremediği ifadeyi değerlendirmeyi bir kenara bırakarak.
"Bugünlerde farkediyorum.. Zeynep'in çok güzel sevdiğini biliyordum, bu yüzden onun beni sevebilme ihtimali hoşuma gitmişti."
Deniz rahat koltukta geriye doğru yaslanarak rahat bi pozisyona geçti. Düşüncelere daldığında elinin henüz belli olmayan karnına gitti.
Johnny bir süre kararsız kaldıktan sonra. "Bebeğin babası... yani... sizin hikayeniz nedir?" diye sordu.
Deniz uzaklara dalmış gözlerini Johnny'ye çevirirken sorudan rahatsız olduğunu belli eden kıpırdanmalar yaptı ama muhabbetin gidişatını değiştirecek bir şey de söylemekten çekiniyordu. Adam ona mecbur olmadığı halde, kimseye söylemediği şeyler söylemişti.
"Seninki ile hemen hemen aynı." dedi gözlerini kendisini izleyen oyuncudan kaçırarak. Johnny kadının söyledikleri ile olayı daha fazla merak etse de çok ısrar ederek onu rahatsız hissettirmek istemiyordu, bu yüzden sessizce anlatmaya devam etmesini umdu.
Deniz kafasını kaldırarak etrafına göz gezdirdi. Zeynep ve Tony hâlâ ropörtaj yapıyorlar arada bir gülüşme sesleri, bazen de Zeynep'in Astro'yu uyarı bağırışları duyuluyordu.
Steve ve Nat ise cama dönük rahat bir koltukta birbirlerine sarılmış bir halde yarı uzanmış oturuyorlardı. Astro'nun onları davet ettiği rezidansın üst katında, ofis kafe tarzı alanda onlardan başka kimse yoktu.
Tekrar yüzünü önünde daha bir hevesle konuyu anlatmasını bekleyen Johnny ile bir an bakışları kilitlendi. Deniz gözlerini kaçırırken "Ben de birinin beni sevebiliyor olabilme ihtimalini seviyordum kısacası. Ben de onun beni değil bir başkasını sevdiğini göremedim. Asıl kötü olan o bana umut verdi. Şimdi ise biz yalnız kaldık." diye açıkladı kısaca.
Deniz, Johnny'nin anlayışlı bakışları karşılaşmak için gözlerini önüne çevirdi. Düşünceli görünen adamı rahatlatmak için küçük bir gülümseme ile karşılık verdi.
Johnny masa üzerinde duran sol koluna koyulan küçük sıcak el ile tuhaf bir his hissetti.
"Zeynep Tony'yi seviyor ve Tony de Zeynep'i seviyor. Eminim sen de seni gerçekten sevecek birini bulacaksın." dedi Deniz, Johnny'nin gözlerine bakarak.
-
"Astro!" diye sesini yükseltti Zeynep, onun sorusunu yarıda keserek. Tony, Zeynep'in hareketine kıkırdarken, "Ne var be? Sıkıldım. Ben bu ropörtaj için seri katil ile yapacağım ropörtajı iptal ettim. Buna değer bir şeyler almam gerekiyor." diye kendisini savundu kendisini Astro.
"Ben diyorum ki, ilişkimizden kimsenin haberi olmasın senin sorduğun soruya bak." dedi Zeynep sinirle.
Tony orada belli olduğunu hatırlatmak için boğazını temizledi. Astro, Zeynep'e gözlerini devirdikten sonra "İyi pekala... Neden ilişkinizi sakladığınızı bilmesem de... Tamam be devam ediyorum sorulara." diye düzeltti konuşmadının gidişatını Astro, zira Zeynep bu konuya girmemesi gerektiğini bakışlarıyla oldukça belli etmişti.
"Bu arada ben olsam, ilişkimi duyurmak için en sevdiğim arkadaşıma fırsat verirdim."
Tony, Astro'nun haklı olduğunu bilerek Zeynep'in neden bunu saklamakta ısrarcı olduğunu düşünürken sanki cevap yüzünde yazılıymış gibi kadına daldı.
Astro ise Zeynep'in baskıcı bakışlarının altında Tony'yi dalgınlığından çıkararak sorularını sormaya devam etti.
-
"Bu arada..." dedi Astro kayıt cihazını kapatırken "Bugün buradaki son akşamınız için size bir sürprizim var. Sakın başka plan yapmayın."
"Astro-"
"Hayır itiraz yok!" diye kesti arkadaşının sözünü gazeteci. "Eğer gelmezsen yarın manşetlerde bana çektirdiğiniz fotoğraflarınızı görürsün." dedi sırıtarak.
Zeynep'in sinirle bir şey söylemesine izin vermeden "Diğer konuklarınızı da getirin lütfen." diye sırıttı.
Kendisine itiraz hakkı vermediği arkadaşını ve beraberindekileri akşam buluşmak üzere ofisinden yolcu etti.
< ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪>
Kelime Sayısı: 629
Yayınlanma Tarihi: 18 Mart 2023Herkese merhabaaaaa.
Oy vermeyen hayalet okuyucularıma bile :)
Beni özlemiş olabileceğinizi düşündüm. Aslında bu bölüm 2000 kelimeye yakın olacaktı ama dedim ben bunu yazana kadar ölürüm.
Devamı bir sonraki bölümde inşallah
JfkevlgmgşgöOy vermeyi unutmayın
Sevgi ve sağlıcakla kalın
_Binsan_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Adam
FanfictionHerkes özeldir. Herkes kahramandır, âşıktır, aptaldır ve zalimdir. Herkesin anlatacak bir hikayesi vardır... Hayallerini gerçekleştirmek için Amerika'ya taşınan Zeynep'in, hayatını düzene koymaya çalışırken, hayranı olduğu iki adam ile değişen hikay...