- 44 -

196 45 217
                                    

"Kim o? Ne olmuş?" diye sordu Tony hemen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kim o? Ne olmuş?" diye sordu Tony hemen.

Zeynep bir süre sessizce adamın gözlerine baktıktan sonra. "Tony benim gitmem gerekiyor." dedi kısık bir ses ile.

"Nereye? Ben götüreyim."

"Öyle değil Tony." diye cevap verdi Zeynep adamın kaşlarını çatmasına sebep olarak.

"Benim Türkiyeye gitmem gerekiyor."

▪▪▪

"Ne!?" dedi Tony, histerik bir şekilde.

Gözleri büyümüş şaşkın adam "Hayır, olmaz!" diye devam etti söylenenleri anladığı ilk anda. "Sevgilin ve patronun  olarak izin vermiyorum.

"BİRİNCİSİ..." diye sesini yükseltti Zeynep. "Sevgilim olarak buna karışamazsın. Ayrıca patronum olarak da istersen istifamı verebilirim. Konu kız kardeşim ve şu an yepmam gereken tek şey ilk uçuşla Türkiye'ye gitmek."

Zeynep konuşmasını tamamlar tamamlamaz ardında şaşkın adamı bırakarak seri adımlarla evine yürümeye başladı.

Tony kendine geldiğinde hızla kadının peşine takılarak bileğinden yakaladı. "Bu sefer de öylece gitmeni izlemeyeceğim." dedi kadının yüzünü tekrar kendisine çevirirken. "En azından bana küs gitmene izin vermeyeceğim."

Zeynep gitmesi gerektiğini biliyordu. Kardeşi yıllardır peşinde olan ve sevmediğini bildiği adamla evlenmek üzereyken burada öylece duramazdı.

Lise yıllarındayken o adamın Deniz'e saldırdığını bilmeyen ailesinin de bu evlilikte parmağı olduğuna adı gibi emindi Zeynep. Deniz'in kendisine söylememesinin başka bir açıklaması olamazdı.

"Tamam. Konuyu sormadan inkar etmem çok saçmaydı ama senin de bir telefonla bana dünyanın öbür ucuna gideceğini söylemen saçmaydı kabul et."

"Özür dilerim." diye omuzlarını düşürerek kabul etti Zeynep. Az önceki keyifli halinden eser yoktu. Üzerindeki yorgunluk hissinin arttığını hissetti.

"Kardeşim evleniyormuş." diye açıkladı Zeynep. Tony şaşkınlıkla kaşlarını çattı, tam bunun iyi bir şey olup olmadığını sorgulayacağı sırada kadın sözlerine devam ederek onun konuşmasına izin vermedi.

"Evleneceği kişi Levent şerefsizi. Bizim sokağımızda oturuyor, çocukluğumuzdan beri tanışıyoruz, hatta aynı lisede okuduk. Bu şerefsiz o zamanlardan beri Deniz'e kafayı takmış durumdaydı. Hatta lise mezuniyet balosunda Deniz'i tek başına bir köşeye sıkıştırıp... ÇOK İĞRENÇ BİRİ YANİ."

Zeynep öfkeyle dişlerini sıkmaya engel olamadı. Sakinleşmek için derin birkaç nefes aldıktan sonra kendisini sessizce dinleyen adamın gözlerine tekrar bakarak "Eğer biz arkadaşlarımızla Deniz'i bulamasaydık. Çok kötü şeyler olacaktı. Şimdi neden, nasıl ikna oldu bilmiyorum... Ama özgür iradeyle yaptığı bir şey olmadığına eminim." dedi.

İki AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin