"Natasha, güzelim; önünden kimse almayacak, biraz daha mı yavaş yesen. Bak mide fesatı geçireceksin diye korkuyorum." yanında oturan kocası Steve'in söylediklerine ağzı dolu olan Natasha, sadece kötü bir bakışla cevap verdi ve önündeki çeşitlerden yemeye devam etti.
Steve bir umut Zeynep'e baktığında Zeynep hemen yardımına koştu adamın. "Nat, Steve haklı. Bu kadar ağır yiyecekler bebeğe zarar verebilir. Steve sen ve bebek için endişeleniyor. Lütfen biraz yavaş git."
Kızıl kadın ağzındakileri çiğnerken arkadaşının dediklerini tarttığı belliydi.
Deniz'in doldurarak kedisine uzattığı ayranı içtikten sonra kafasını sallayarak arkadaşına onay verdi ve Steve'i gülümsetti.
"Hem bunları bu kadar beğendiysen sana Amerikada'da birkaç yer söyleyebilirim. Johnny ve Tony bile birer tane biliyor. Eminim Steve istediğiniz zaman sana oradan yemek söyleyebilir."
"Elbette." diye onayladı Steve onu hemen.
Natasha arkadaşının dediklerini kıkırdayarak onayladıktan sonra, Steve'e yanağından bir öpücük verdi. Beklenmedik hareket adamı şaşırtırken "Teşekkür ederim ve özür dilerim." diye kulağına fısıldayarak kendisine sokulan karısının sarılmasını minnetle kabul etti.
Zeynep, Steve karısının artık sekiz aylık olduğu için kocaman olan karnını okşadığını gördüğüde masadakilerin ilgilerini oradan ayırmak için "Ee Begüm" dedi. "Sen hangi bölümü okuyorsun şimdi.
Genç kızdan önce Astro söze girerek "Okumuyor ki, sürünüyor." dedi, kendi şakasına gülmeden önce. Hemen yanındaki Leka onun şakasına gülse de onu dirseği ile dürttükten sonra katşılarında oturan ciddi bakışlı Berna'yı kaşı ve gözüyle işaret etti.
Berna omuz silken Astro'ya kınayıcı bir bakış attıktan sonra "Begüm tıp kazandı. Üstelik ingilizce, şimdi ikinci sınıfta." diye cevap verdi Zeynep'e.
"Siz de avukattınız değil mi?" diye sordu Tony, buraya gelmeden önce sevgilisinin kısaca anlattıklarını hatırlayarak. "Evet Bay Stark." diye onayladı onu Berna.
"Eğer yarın çıkacak haberlerden sonra Astro'yu dava etmek isterseniz sizin adınıza Türkiye'de işlerinizi gönüllü bir şekilde yürütebilirim."
Leka, Begüm ve Deniz, Berna'nın dediklerine hep bir ağızdan kıkırdadı. Tony ve Johnny ise arkadaşlar arasındaki şakacı gerilimi anlayarak sırıtmakla yetindi.
"Biri gazeteci, biri doktor, biri avukat, biri mühendis biri de önü açık bir tiyatrocu bir ben işsizim anlayacağınız." diye kuru bir şekilde kıkırdadı Deniz. Bunun bir şaka değil kendisini taşlama olduğunu herkes anlayarak sustu.
"Sen sus." diye şakacı bir azarla araya girdi Berna, garip sessizliği bozmak için. "Sen nasıl olurda bizden hamile olduğunu gizlersin ya!?" Hâlâ inanamıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Adam
FanfictionHerkes özeldir. Herkes kahramandır, âşıktır, aptaldır ve zalimdir. Herkesin anlatacak bir hikayesi vardır... Hayallerini gerçekleştirmek için Amerika'ya taşınan Zeynep'in, hayatını düzene koymaya çalışırken, hayranı olduğu iki adam ile değişen hikay...