- 31 -

334 61 328
                                    

"Son zamanlarda beni labaratuvara tıkılmaktan kurtaranlar kim zannediyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Son zamanlarda beni labaratuvara tıkılmaktan kurtaranlar kim zannediyorsunuz. Her akşam rahatlamak için onlarla vakit geçiriyorum. İkisi de arkadaş. Ve aksi olsa bile ne değişir ki? Ne var yani gazetelerde manşetlere oturdular diye? Adam ünlü! Yaptığı her şey görüştüğü herkes haber oluyor zaten."

Bu açıklamayı içindeki -asla kabul etmediği- kıskanan tarafına mı yoksa karşısında oturan ve şaşkınlıkla kendisini dinleyen kadına mı yaptığından emin değildi. Son sözlerini söylemeden önce derin bir nefes aldı adam.

"Ve evet o bir ay boyunca onun için hastaneye gittim."

▪▪▪

"Selam." dedi dahi yüzündeki keyifli ifade ile. Masadaki koyu sohbete dalmış arkadaşlarının (!) dikkatini çekerek. Masadakiler yeni gelen adamı selamlarken kısa süreli bir mırıltı oluştu.

"Size haberlerim var." diye sohbete dahil oldu Tony mırıltıların ardından karısının yanında oturan Steve'in yanındaki boşluğa otururken. Yüzündeki ifade iyi haberler getirdiğini belli ediyordu.

Söze başlamadan önce karşısında -Johnny'nin yanında- oturan esmer kadının gözlerine baktı birkaç saniye. Herkesin merakla kendisini dinlediğini bildiği için uzatmadan söze girdi.

"Haberi yapan kişiyi buldum. Daha doğrusu haberin piyasaya sürülmesini sağlayan fotoğrafların sahibini buldum."

Açıklama üzerine herkesin kafası karıştığını farkeden Tony sıkıntıyla derin bir nefes aldı. Çünkü fotoğrafları çeken kişiyi Zeynep haberlerin çıktığı ilk gün -yaklaşık iki hafta önce- bulmuştu zaten.

Gözlerini önündeki kadından kaçırırken yanında oturan Steve'in bardağını alarak kalan içkisini tek yudumda mideye indirdi. Steve itiraz eden şaşkın mırıltılar yollarken cesaretini toplayarak söze başladı Tony.

"Zeynep'in o hastaneye sevkini yaptıran bendim." diye açıkladı. Alacağı tepkiden -özellikle Zeynep'den- biraz çekinerek. "Çünkü orası benim hastanem ve sağlık şartları ülkenin en iyisi. Tabi bunun yanı sıra herhangi bir şekilde haberlerimizin çıkması olası değil, yani değildi."

"Peki nasıl çıkmış haber?" diye sordu Natasha. Tony karşısındaki kadının gözü elindeki bardaktayken düşüncelere daldığını görmek için kafasını kaldırdı.

"İşin tuhaf yanı da o. Böyle dedikoduların, özellikle benim adımın geçtiği haberlerin çıkması imkansızdı." diye devam etti Tony gözleri hala Zeynep'te iken. Johnny dahinin Zeynep'e öylece gözlerini dikip bakmasından rahatsız hissetti.

"İşinde yeniymiş, kuralları bilmiyormuş falan. İşinden olmasına engel olmaya yetmeyecek bir sürü şey saçmaladı." demeden önce Tony Zeynep'e dalan gözlerini çekerek sohbete geri döndü.

İki AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin