- 17 -

523 77 453
                                    

"Elbette bir gün olabilir ama bu aralar çok fazla evrak işi birikti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Elbette bir gün olabilir ama bu aralar çok fazla evrak işi birikti. Sanırım bir süre onlarla uğraşman gerekecek. Ama önce bana bir kahve hazırlar mısın. Mutfakta makinelerin hepsi mevcut." dedi. Salona bağlı mutfağı işaret ederek.

Zeynep yüzündeki sahte gülümsemeyi bozmadan "Elbette Bay Stark." dedi. Arkasını döner dönmez yüzünde bıkkın bir ifade oluşmuştu bile. Burada kesinlikle işinin çok zor olacağını biliyordu ama kendisini hiç bebek bakıcısı olarak hayal etmemişti.

▪▪▪

Zeynep şimdiye kadar barda yorulduğunu söylediği için kendinden utanıyordu. Çünkü bardaki iş, bu işin yanında hiçbir şeydi. Üstelik bardayken bir sürü masaya aynı anda yetişebilen Zeynep, burada tek adam yüzünden ordan oraya sürükleniyordu ama asıl yorulma sebebi oradan oraya sürüklenmesi değil, Tony'nin tavrıydı.

-

Sabahın köründe kalkarak Malibu'ya geliyor, Tony'nin sabah kahvesini labaratuvarına götürerek geldiğini bildiriyor, o gün Tony'nin herhangi bir işi varsa kendisine hatırlatıyordu.

Ardından bütün gün malikânede Pepper'ın kendisine gönderdiği evrak işleri ile uğraşıyordu. Tony'ye gidecek belgeler kendisine geliyordu çünkü dahî labaratuvarından çıkmıyor, oraya da sadece Pepper, Happy ve Zeynep'in girmesine izin veriyordu.


Gerçi Zeynep içeriye girdiğinde, Tony hologramlarını kapatıyor ya da üzerinde çalıştığı metal parçalarının hemen önine siper oluyordu. Gelen belgeleri incelerken de fazla oyalanmıyor hemen işini hallederek Zeynep'i çıkarıyordu. İşte Zeynep'i en yoran şey de tam olarak buydu. Tony'nin kendisine olan güzensiz tavırları...

Gerçekten güvenmemesi için ona bir şey mi yapmıştı, bir neden mi vermişti?


Bu belgeleri de bazen şirkete kendisi götürüyor, bazen de Happy'den gönderiyordu. Günün sonunda şirketten ya da malikâneden yorgun argın çıkan Zeynep,kendisini dairesine zor atıyordu.

Arkadaşları ile zaman geçiremeyen Zeynep, bara da eskisi kadar sık gidemedi. Hafta ortasında, en son gittiğinde de tembel tembel Johnny ile oturdu, erkenden gelen uykusu yüzünden kalkmadan önce Johnny'ye hafta sonu kendisi ile daha çok zaman geçireceğine söz verdi.

-

Perşembe günü işi erken bitten Zeynep, Tony'nin bir istediği olup olmadığını kontrol etmek için labaratuvara yol adı. Aslında işi olsa JARVİS aracılığıyla kendisine ulaşabileceğini biliyordu ama asıl amacı bugün erken çıkıp çıkamayacağını bilmekti. Tony bir işi olmadığını söylerse çıkabilirdi.

Sonunda labaratuvara geldiğinde cam olan duvarların yine içeriyi göstermeyecek şekilde karartıldığını gördü. Sıkıntıyla derin bir nefes aldı ve gülümsemek için kendisini zorladı ve labaratuvarın kapısına girmek için şifreyi yazdı.

İki AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin