Zeynep soruyu onun kadar yadırgamamış olsa gerek omuz silkerek "Johnny ile yemek yiyoruz." dedi. "Test vermek için aç kalmam gerekiyordu. O da sağolsun bir kenarda ölmeme izin vermek istememiş." karşısındaki Johnny'nin kıkırdama sesi duyuldu telefondan.
"Aman ne güzel(!)" dedi Tony yine. Zeynep tepkideki ironiyi farkedecek kadar dikkat etmemişti sözlere. "Ben de tam ondan bahsedecektim sana." diyerek Johnny'nin gülümsemesine dalmış olan Zeynep'in dikkatini çekti dahi.
Zeynep şaşkınlıkla kaşlarını çattı. "Tam olarak neyden bahsedecektiniz?" diye sordu. Tony bir çırpıda "Johnny ile görüntüleriniz çekilmiş -hastane çıkışı sanırım- magazinlere düşmüşsünüz. JARVİS söyledi bana da. Tam tahmin ettiğim gibi sizin de bir şeyden haberiniz yok. Uyarayım dedim."
▪▪▪
"Te-teşekkürler. Yani uyardığınız için." diye kekeledi Zeynep şaşkınlıkla. "Daha sonra görüşürüz Zeynep, size afiyet olsun." dedi Tony ve bir karşılık beklemeden kapattı telefonunu.
Johnny, Zeynep'in değişen modunu hemen farketti. Aniden düşen gülümsemesini kim görse bir şeylerin yanlış gittiğini anlayabilirdi zaten.
"Ne oldu?" diye sordu endişeli bir sesle. Bu sırada Zeynep aklını toparlamıştı. Johnny'nin sorusunu bile farketmedi, hızla kulaklığını taktıktan sonra telefonu çıkardı.
"Sirius benim ve Johnny'nin bugün çekilen ve internete sızdırılan fotoğraflarını bul." Johnny duyduklarını anlamaya çalışırken kaşlarını çattı.
Kadın telefonu ile yoğun bir şekilde uğraşırken ondan neler olduğu hakkında bir açıklama bekliyordu ki bu sefer kendi telefonu çaldı.
Johnny telefondaki asistanı ile konuşurken Zeynep'in sıkıntıyla iç çektiğini ellerini sıkıntıyla saçlarınınarasından geçirdiğini gördü.
Genç kadın telefonun ekranından gözlerini ayırmadan sayfalar arasında hızla geçiş yaparken Johnny de konuşmasını bitirerek telefonunu sıkıntıyla kapattı.
Zeynep konuşması biten Johnny'nin kendisini izlediğini görmek için kafasını telefondan kaldırdı. Zeynep'in açıklama yapmaya başlayacağını farkeden Johnny "Biliyorum." diyerek durdurdu onu.
"Arayan asistanımdı haberlerden bahsetti. Birkaç saat önce yayınlanmış olmasına rağmen hızla yayılmış. Birçok kanal ve magazinci şimdiden ropörtaj için aramaya başlamışlar bile." diye açıkladı yorgun bir tavırla.
Zeynep derin bir nefes vererek mahçup bir şekilde bakışlarını kaçırdı. Gözleri yine önündeki telefonun ekranına düştü.
_______________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Adam
FanfictionHerkes özeldir. Herkes kahramandır, âşıktır, aptaldır ve zalimdir. Herkesin anlatacak bir hikayesi vardır... Hayallerini gerçekleştirmek için Amerika'ya taşınan Zeynep'in, hayatını düzene koymaya çalışırken, hayranı olduğu iki adam ile değişen hikay...