- 42 -

268 51 93
                                    

Aralarında oluşan huzurlu sessizliğin ardından Tony "Sarılabilir miyim?"diye sordu kadını şaşırtarak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aralarında oluşan huzurlu sessizliğin ardından Tony "Sarılabilir miyim?"diye sordu kadını şaşırtarak. Sesine güvenmeyen Zeynep onu başı ile onayladı.

Sırt üstü uzananan kadının gövdesinin ortasına kollarını dolayarak kafasını yerleştiren adam o an hissettiği huzur duygusunun tadını çıkarabilmek için gözlerini kapattı.

Birkaç kıpırdanmadan sonra abajurların kapandığını farkeden adam rahatlarken biri sırtına diğeri saçlarına koyulan eller ile gülümsedi. Saçlarının arasına girmiş olan el usul usul kendisini uykuya süriklerken "İyi geceler sevgilim." diye mırıldandı.

Uyumadan önce duyduğu son şey "İyi geceler sevgilim." sözleri oldu.

▪▪▪

Uyanmak üzere olan Zeynep üstündeki ağırlık hissi ile bir anda ayıldı. İrice açılan gözleri arkasından kendisini sarmalayan kolları gördüğünde bir anda paniklemiş olsa da, tanıdık iri eller dün gece yaşadıklarını hatırlatmasında yardımcı oldu.

Sakinleştiğinde usulca kendine dolanmış kolların arasında arkasında kendisine dönük uyuyan adama döndü. Daha önce hiç şahit olmadığı için adamın bu kadar huzurlu ve rahatlamış göreceği aklına gelmemişti.

Adamın karışmış kısa, koyukahve saçlarına elini götürerek usulca okşadı. Yumuşacık hissettiren saçlarla yüzünde oluşan gülümsemeye engel olamadı Zeynep.

Ellerini saçlarında yüzüne indirdi. Hafifçe gezinen parmakları henüz taze olan yaraya geldiğinde durakladı. Yüzündeki gülümseme soldu. Yumuşak hareketlerle yaklaşarak nazikçe öpücük kondurdu yaraya.

Tekrar eski yerine yattığı sırada komidinin üzerinde duran telefonundan kendisini uyandırmak isteyen Sirius'un yüksek sesi duyuldu.

"Efendim iie gitmek için kalkma vaktiniz geldi." Zeynep yorgunlukla gözlerini kapatarak karşılık vereceği sırada Zeynep'in midesinin düşmesini sağlayan sabah sesi ile "Kapa çeneni Sirius! Şurada sevgilimizden sevgi görüyoruz. Bizi rahat bırak." diyen Tony kadının şaşırmasına sebep oldu.

Zeynep adamın yüzündeki elini hızla çekti, Tony'nin gözlerini hâlâ açmadığını görmek için tekrar ona doğru döndü. Tony elini tutarak tekrar yüzüne koyduğunda kadının gülümsemesi geri geldi.

"Sen ne zamandan beri uyanıksın?" diye sordu keyifle gülümsemeye devam ederken adamın yüzündeki eli eski hareketlerini tekrar ediyordu. "Henüz uyanmadım. Öpücüğümü almadan da uyanmam sanırım."

Zeynep cevaba kıkırdadı adamın gülümsemesine sebep olarak. "Sanırım uyanmalısın. Yoksa ben işe geç kalırım. Kulağına gitmesin çok az uyku uyuyan bir patronum var işe geç kalma lüksüm yok bu yüzden."

İki AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin