Henüz erken saatlerde olduklarından barın boş olmasına şükretti Zeynep ve koşar adım ayaklanarak birbirinin karşısına dikilmiş iki sinirli adamın arasına girdi.
"Neler oluyor burada?" diye sordu hemen. Kendisi geldiğinde birbirine karışan sözlerden pek bir şey anlamamıştı. "O senin kölen değil Stark." diye bağırdı Johnny karşısındaki adama.
"Değil ama benim için çalışıyor ve eş dövücü 'arkadaşı' onunla bir şeyler yapmayı planladığı için Stark Expo'nun açılışını kaçırmayacak." dedi Tony sesinden zehir damlarken.
"Yeter!" diye bağırdı Zeynep. İki yanında duran admları kolları ile uzaklaştırarak. Arabaya binerken yaşadığı baş dönmesine benzer duygu beynini uyuştururken dengesinin kaybolduğunu hissetti.
▪▪▪
İki yanından tutularak dengesini sağlandığında Zeynep, gözlerini kapattı. Etrafındakiler endişeyle kendisine seslenirken sadece uğultulu sesleri doluyordu kulaklarına kadının.
Kızıl kadın arkadaşının tam önüne geçerek yüzünün iki yanına ellerini koydu. "Zeynep. Zeynep iyi misin?" diye sordu endişeyle. Zeynep gözlerini açtıktan sonra karşısındaki kadına birkaç saniye dümdüz bir ifadeyle baktı.
Zeynep'i izleyen herkes kadının gülümsemeye başlaması ile şaşırdı. "Ha-hatırlıyorum." diye kekeledi Zeynep heyecanla. Herkes duyduğu habere sevinirken, Natasha sevinçle çığlık attı. Zeynep'e sıkıca sarıldığında yanındaki adamlara "Size işe yarayacağını söylemiştim." dedi.
Sarılmadan ayrılan Zeynep kaşlarını çatarak kızıl arkadaşına baktıktan sonra sağında ve solunda durarak kendisine suçlu birer çocukmuş gibi bakan adamlara baktı sırayla. "Ne?" dedi şaşkınlıkla.
"Şey..." dedi Johnny açıklamak için söze başlarken. "Bay Stark senin arabaya binerken dejavu gibi eski anıyı hatırladığını söylediğinde işe yarayacağını düşündüm." diye açıkladı Natasha.
Zeynep hayal kırıklığı ile gözlerini devirdi arkadaşına. "Gerçekten onca şey arasından kavga ettikleri anı mı buldun Nat." Natasha omuzlarını silkerek cevap verdi. "Sürekli aynı şeyi yaptıklarından bunu bulmak o kadar da zor olmadı açıkçası."
Natasha'nın açıklamasına iki kadın ve Steve gülerken, Johnny ve Tony birbirlerine bakarak bunun doğruluğunu sorguladılar, kendi içlerinde.
"Beni ne kadar korkuttunuz. Aklı başında iki adam durduk yere kavga ediyor zannettim." dedi Zeynep masadaki eski yerine otururken. "Dedi herkesin içinde Emma'nın burnunu kıran kadın." dedi Natasha. Zeynep omuzlarını silkerken "Orada ben haklıydım." diye savundu kendisini.
Zeynep'in açıklması jerkesi güldürmeye yetmişti bu sefer. "Ya biri sizi o halde çekse. Durduk yere magazinlere düşerdiniz. Siz neden Nat'a uyuyorsunuz ki?" diye söylendi ikiliye. Natasha bir kez daha gözlerini devirdi kadına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Adam
FanfictionHerkes özeldir. Herkes kahramandır, âşıktır, aptaldır ve zalimdir. Herkesin anlatacak bir hikayesi vardır... Hayallerini gerçekleştirmek için Amerika'ya taşınan Zeynep'in, hayatını düzene koymaya çalışırken, hayranı olduğu iki adam ile değişen hikay...