- 47 -

200 45 157
                                    

"Önce bir hastaneye gitmeliyiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Önce bir hastaneye gitmeliyiz. Johnny'nin bileğinde bir sorun var gibi duruyor. Üstelik hepinize biraz pansuman da fena olmaz."

"Magazincilerden kaçtığımızı sanıyordum?" diye kaşlarını kaldırdı Tony. Zeynep bir süre düşündükten sonra kardeşine dönerek "Şu doktor arkadaşın hala en son çalıştığın hastanede mi?" diye sordu merakla.

▪▪▪

"Tamam, ben hallederim size gerek yok." dedi Zeynep hemşirenin tuttuğu tıbbi malzeme tepsisini elinden alarak.

"Ama hanımefendi emin misin-" "Eminim, eminim. Size gerek yok ben hallederim." diye itiraz eden hemşirenin konuşmasını kesti.

Hemşire itiraz etmek istese de kadının kararlı duruşu karşısında bıkkınlıkla surat asarak çifti odada yalnız bıraktı.

Zeynep o yöne bakmadığı için kapının kapanma sesinden hemşirenin çıktığını tahmin etti. Bu sırada onun elinden aldığı malzemeleri pansuman için hazırlamaya başlamıştı bile.

Sedyede adamın yanına koyduğu tepside temiz, nemli bezi hazırlayarak soluna döndü. Bir adım ötede duran adamın önünde durdu.

"Neye sırıtıyorsun sen?" diye sordu Zeynep kaşlarını çatarak. Havadaki elinde adamın yüzünü temizlemek için hazırladığı bez kalakaldı.

"Kıskandın." dedi Tony sırıtmaya devam ederken. Zeynep sıkıntıyla göz devirdikten sonra, "Hayır." diye inkar etti.

"Sabahtan beri ağzını sularını akıttı. Şimdi gidip herkese anlatmazsa iyi. Allahtan kimsenin ona inanma ihtimali yok."

"Kıskandın." diye tekrar etti adam. Zeynep bu sefer açıklama zahmetine girmeden sinirle kaşlarını çattı. Tony onun yüz ifadesine keyiflenmiş bir şekilde tekrar sırıttığında gözündeki çürüğe, sözde temizlemek için, bastırılan bezin acısı ile inledi.

Zeynep sinirini ve kıskançlığını bu şekilde çıkardığı için aniden pişmanlık duydu. "Özür dilerim." diye fısıldadı, adamın duyduğu acıyla yüzünü buruştururken.

Tony yüzünü silmeye geri dönen kadının daha nazik davrandığını farkederek pişmanlığının gerçek olduğuna inandı. Yüzünü silmeye odaklanmış kadın yaralara yaklaştığında sanki kendi canı acıyormuş gibi yüz ifadeleri takınarak işine devam ettiğinde kendisini hayranlıkla izleyen adamı bir süre farketmedi.

Elindeki bezle işi biten kadın çürüğe sürmesi gereken krem ile adamın tekrar önüne geldiğinde, bu sefer onun bacaklarını açtığının farkına varmadı. Bu sayede direkt sedyenin önünde durdu ve adam ile arasındaki boşluk minimuma inmişti.

İki AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin