"Tony." dedi Zeynep bir adım geri çıkarak onu kendine getirdi. Adam kaşlarını çatarak kendisine baktığında.
"İnsanlar bize bakıyor." diye fısıldayarak uyardı adamı. "Hadi gidelim."
Tony artık bu işten sıkıldığını hissetti. Bu herkesten her şeyden saklanma olayı canını sıkıyordu artık. Zeynep'i belinden tutarak kendisine çekti ve ona derin bir öpücük verdi.
Birkaç dakikalık öpücükte gözlerini kapattıkları için dünyadan uzaklaşmıştı adeta ikisi de. Nefes nefese ayrıldıklarında Zeynep şaşkınlıkla adamın yüzüne baktı. Gözüne çarpan flaş ile birkaç metre ötede video çeken bir grup genci gördü.
• • •
"Neden? Neden bu kadar başına buyruk davranıyorsun ki?"
"Asıl sen neden ve kimden bunu saklamaya çalışıyorsun?" diye karşı çıktı Tony.
Video kaydına alındıklarını farkettiğinde Zeynep arabasına doğru koştuğunda onu hızla takip etmiş ardından malikanesine dönmüşlerdi.
Yol boyunca ağzını bıçak açmayan kadın eve girdiğinde Jarvis'in kendilerine sosyal medyada gündem olduğu haberini verdikten sonra içini dökmeye başlamıştı.
"Sadece gözlerden uzakta kalmak istemiştim. Sen ise benim inadıma yapıyor gibi davranıyorsun. Pepper'dan falan korkmuyor musun sen?"
"Hayır korkmuyorum." diye sesini yükseltti Tony sonunda. Kendisine şaşkınlıkla bakan kadın sustu. "Sen benim kabuslarda neler gördüğümü biliyor musun?"
Tony kadının sessizliği kullanarak içinde kendisine ağır gelen sözlerini sıralamaya devam etti. "Sürekli seni kaybediyorum. Bazen ölüyorsun, bazen beni terk ediyorsun. Ama en çok da beni alaya alıyorsun hiç sevmediğini söyleyip ve Johnny'ye gidiyorsun. Evet bilinç altımda böyle korkular varmış."
"Tony böyle bir şey yapmam." diye kararlı vir şekilde karşı çıktı Zeynep. "Ben böyle bir şeyi yapmam." Sebepsiz yere gözleri dolmaya başladı kadının.
Tony de biraz sakinleşti ve kendisi yüzünden üzüldüğünü bildiği kadına bir iki adım yaklaştı. Oturma odasına girmeden merdivenlerin önünde öylece birbirlerine bakarak dikiliyorlardı.
Tony önünde durduğu kadının gözlerine bakmadan önce ellerini tuttu. "Benim olduğunu bütün dünya bilsin istiyorum. Beni bir anda bırakıp gitmeyeceğine dair bir söz."
"Seni seviyorum Tony." dedi Zeynep sağ elini adamın elinden çekerek adamın yüzüne çıkardı. İkisi de gözlerini kapatırken alınlarını yaslayarak iyice birbirlerine sokuldular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Adam
FanfictionHerkes özeldir. Herkes kahramandır, âşıktır, aptaldır ve zalimdir. Herkesin anlatacak bir hikayesi vardır... Hayallerini gerçekleştirmek için Amerika'ya taşınan Zeynep'in, hayatını düzene koymaya çalışırken, hayranı olduğu iki adam ile değişen hikay...