- 37 -

270 51 196
                                    

"Son doğum gününü kutluyor olsan ne yapardın?" Zeynep gelen soru ile kaşlarını çattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Son doğum gününü kutluyor olsan ne yapardın?" Zeynep gelen soru ile kaşlarını çattı. Sorunun nereden geldiğini merak etse de son saldırıdan sonra o da Tony'ye ya bir şey olsaydı korkusu yaşadığı için yadırgamadı.

Biraz ciddiyetle düşündükten sonra aklına gelen öpücük ile kalbi hızlandı. Sonra Tony'nin bütün hafta onu 'rahat' bırakmasını... O an nereden geldiğini bilmediği bir cesaret ile "Ne istersem onu yapardım." dedi adamın gölerinin içine bakarak. "Kiminle istersem."

▪▪▪

"Hayır yapamam." dedi Tony, ikisi de gözlerini birbirinden çekmiyordu. Zeynep gözlerini kaçırmadığı için kendisi ile guru duyduğu sırada duyduğu cümlelerin kalbine battığını hissetti.

"Onu bir daha kendimden uzaklaştırmayı göze alamam." diye açıkladı Tony. Zeynep dudaklarında oynayan küçücük bir gülümsemeye engel olamadı.

"Ya sonucun farklı olacağının garantisini versem." Tony şaşkınlıkla ağzının aralanmasına engel olamadı.

Ne elindeki bardağı koltuğun kenarına bırakırken ne de ayaklanarak aralarındaki mesafeyi usulca kapatırken bir an olsun gözlerini kadından ayırmadı Tony.

Her hareketini izleyen kadının tam önünde durdu, Zeynep'in kendinden emin hali hızla kaybolurken heyecanlandığını hissedebiliyordu.

"Ben, ben o gece... Ne hissedeceğimi bilmiyorum tamam mı?" diye hızlı hızlı konuşarak açıklmaya başladı. "Arkadaşlarımla bir partide vakit geçirirken iş konuşmak için çağrılmak, ceketim oldupu için azar yemek ve orada da öpülmek aklımdan geçmediği için biraz da şoka girdim."

Tony'nin yüzünde, içinde büyümekte olan umutla birlikte bir gülümseme oluşmaya başladı. Zeynep heyecanla ve hızla konuşurken Tony, sürekli hareket ettirdiği sol elini nazike tutarak kadının susmasına neden oldu.

Zeynep, adam aralarındaki mesafeyi temkinli bir şekilde yavaşça kapatırken kalbinin artık maraton koştuğunu hissediyordu dudalarına kapanan dudaklar ile nefesi kesildi.

Nazik kısa süren öpücüğün ardından Tony geri çekti dudaklarını. Hiç birisini öptüğü için kalbi bu kadar hızlı atmamıştı.

İkili birbirinden uzaklaşmadan alınları birbiri üzerinde dinlenirken, gözleri kapalı sessizce nefeslerini düzenlemeye çalıştı.

Kalplerinin hızlarını yavaşlatmak uğruna verdikleri çabanın boşa olduğunu farketti ikisi de. Tony gözlerini ilk açan kişi oldu. Zeynep'ten kafasını uzaklaştırdığında o da gözlerini açarak kendisini geri çekti.

İki AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin