Hayatında hiç sevilmemiş olan, sevilmeyi hiç tatmamış olan Zeynep, kandırılmaktan korkuyordu. Ufacık bir yalana inanarak şimdiye kadar koruduğu kabuğundan çıkmaktan ve sonra öylece ortada kalma ihtimalinden korkuyordu.
Johnny onun yüzünden her şeyi anlamış gibi buruk bir gülümseme takındı. Kendi gözlerindeki batma hissini görmezden gelerek elindeki poşetleri göstermek adına kaldırdı.
"Bunlara ihtiyacımız olabileceğini düşünmüştüm." dedi. İçinde alkol olduğunu tahmin ettiği poşetleri görünce Zeynep de buruk bir şekilde gülümsedi.
▪▪▪
Kontrolsüz bir şekilde kıkırdadı Zeynep, başını yanında oturan Johnny'nin omzuna yaslarken. Tam olarak ne konuştuklarını anlayamıyordu bile.
Johnny gülümserken kadının elindeki bardağa uzanarak elinden aldı. "Bu kadar yeterli." diye yorum yaptı. Kendisinin de biraz ayarı kaçırdığını fatkederek ağzı kelimeleri geveledi.
İtiraz etmek istercesine mırıldanan kadına "Seni hiç bu kadar sarhoş görmemiştim." dedi.
Zeynep sebepsiz yere kıkırdarken "Ne kadar sarhoş görmüştün?" diye sordu. Johnny gelen soruya kaşlarını çatarken gülümsemeden edemedi. "Bilmiyorum ama bu kadar değil." diye temin etti sızmaya başlayan kadını.
Elinden aldığı bardağı kendisininki ile birlikte orta sehpaya koyarken omzuna yaslanmış gözleri yarı kapalı kadını kaldırmak için kollarına aldı.
Bütün gece Zeynep'in eski komik olaylarını konuşarak içmişlerdi. Hatta hiç söz etmediği ailesinden bile bahsetmişti kadın. Annesinden, babasından hatta ikiz kız kardeşinden.
Johnny bu konuda oldukça müteşekkirdi. Çünkü gerçekten belirli bir milyonerden bahsetmek istemiyordu.
Johnny kollarındaki kadını salonun dışına taşırken bir şeyler mırıldandığını duydu. Duymak için kulağını ona yaklaştırırken adımlarını koridorda durdurdu.
"Burada kal gece." diyordu Zeynep geveleyerek Johnny gerçekten tam sarhoş olup olmadığı konusunda kafası karışmış bir şekilde baktığında "Bu halde araba kullanamazsın. Hem kalırsan ve ben de sabah ayılabilirsem sana kahvaltı hazırlarım." diye devam etti.
Kollarında göğsüne sokulan kadının ifadesi az önceki neşesini tamamen kaybetmişti. Sarhoş olduğunu bilmese Johnny onun sadece uyuklayan biri olduğunu rahatlıkla söyleyebilirdi.
Johnny koridordan Zeynep'in odası olduğunu bildiği yere girdiğinde, kollarındaki kadını bırakmadan el yordamı ile duvardaki ışık düğmesini aradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Adam
FanfictionHerkes özeldir. Herkes kahramandır, âşıktır, aptaldır ve zalimdir. Herkesin anlatacak bir hikayesi vardır... Hayallerini gerçekleştirmek için Amerika'ya taşınan Zeynep'in, hayatını düzene koymaya çalışırken, hayranı olduğu iki adam ile değişen hikay...