- 32 -

335 64 466
                                    

Stephen Zeynep'in yükselen sesi ile yüzünü buruşturdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Stephen Zeynep'in yükselen sesi ile yüzünü buruşturdu. "Evet öyleyiz ama bu bir engel değil." Zeynep doktorun savunmasına kaşlarını çattı. "Stephen hayır!" dedi kesin bir sesle.

Doktorun bilmiş sırıtması geri geldi. "Stephen evet!"

▪▪▪

"Şu Strange geçen gece aniden aldı götürdü seni, dün akşam da yoktun. Kötü bir şey olmadı değil mi? Yani sağlıkla alakalı falan?" diye sordu Tony. Meraklı tavrını gizlemek için önündeki metal kol parçası ile ilgileniyormuş gibi dursa da tek yaptığı tornavida ile zırhın kol parçasının içini kurcalamaktı.

"Efendim kopardığınız kablo parçası kısa devreye sebep olabilir." JARVİS'in yüksek sesi labaratuvarda yankılandı. Tony hayal kırıklığı ile gözlerini kapayarak sakinleşmeye çalıştı. JARVİS'in kesinlikle bazı yerlerde sesini kapatmalıydı.

"Farkındayım." diye mırıldandı sıktığı dişlerinin arasından. Zeynep dahiye çok dikkat etmeden başını tekrar sol kolunda dinlendirken önündeki dosyayı okumaya geri döndü.

Tony Zeynep'in cevap vermediğini görünce onun yönüne döndü. Yorgun ve uykulu kadını görünce kaşlarını çattı dahi.

"Zeynep?" Zeynep birden kendine gelerek kafasını kağıttan kaldırdı. "A-ah pardon." dedi kadın utanırken kekeledi. "Bir şey mi demiştiniz?"

"Sen iyi misin?" Tony sandalyesini tamamen kadına çevirerek tamamen ona odaklandı. "Ben şey... Dün gece biraz geç uyudum, biraz da yorgunum... Özür dilerim." dedi.

Hızla ayaklanırken "Hemen kendime kahve alıp ayılacağım. Size de siyah bir kahve getiriyorum hemen." dedi gözlerini kaçırarak.

Tony labaratuvarın cam kapısından çıkan kadının ardından kaşlarını çatarak baktı. "Neden buradaki makinayı kullanmadı? Ve iki akşamdır ne yapıyor da bu kadar yorgun?" diye sordu daha çok kendi kendine.

"Zeynep hanım sizinle sohbetten bariz bir şekilde kaçınıyor gibi duruyor efendim." diye yanıtladı yapay zeka hemen. Tony duyduğu cevaba gözlerini devirdi. "Seni güncellemenin zamanı gelmiş. Huh JARVİS?"

"Siz nasıl uygun görürseniz efendim."dedi yapay zeka itaatkar bir şekilde.

"Çıldırmamak elde değil." diye mırıldandı Tony. Aklı Zeynep ve Stephen'ın yapabileceği şeylere kayarken.

-

Bu sırada Zeynep kahveleri kupalara koyarken Stephen'ın teklifini Tony ve Johnny'ye nasıl açacağını düşünüyordu. "Efendim bu kadar çok düşünmek yerine içinizden geldiği gibi olayı açıklasanız?" diye fikrini sundu Sirius kulaklık aracılığıyla, kendisi ile beyin fırtınası yapmaya çalışan sahibine.

İki AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin