Sabah uyandığında kendisini uyandıran Sirius Tony'den -daha doğrusu JARVİS'ten- bir mesajı olduğunu söyledi.
Zeynep telefonunu eline aldığında görmeyi beklediği son mesaj bile bu değildi.
"Bayan Kara, önümüzdeki iki hafta boyunca ücretli izine ayrılmış bulunuyorsunuz. -T.S"
▪▪▪
"Bu bilgileri nerden alıyorsunuz bilmiyorum ama babam pek bayılmazdı bana." diye Fury'nin sözünü kesti Tony. "Babanla ilgili ne hatırlıyorsun ki?"
"Soğuk bir adamdı, çok kontrolcüydü, hiç beni sevdiğini söylemedi. Hatta iyisin hoşsun bile demedi. O yüzden tüm geleceğin bana bağlı olduğunu bana güvendiğine inanmak benim için bir zor gerçekten. İnanmıyorum tamam mı... En mutlu günü beni yatılı okula gönderdiği gündü." diye açıkladı Tony koltuğunda geriye yaslanmadan önce.
"Bu doğru değil." diye savundu Fury. "Tabi" diye alay etti dahi. "Ne de olsa babamı benden iyi tanıyorsun." "Doğrusunu istersen öyle. Kendisi benim çok eski bir dostumdu."
Tony şaşkınlıkla yerinden kalkarak "Ne?" diye araya girdi. Fury adamları valiz büyüklüğünde bir çanta getirirken ayaklandı. "İkide toplantım var. Artık hazırsın, ne yapacağını biliyorsun." "Ne, dur bir dakika." diye ayaklanırken durdurdu ceketüni giymiş olan adamı.
"Hazır falan değilim, ne yapacağımı bile bilmiyorum." Ama Fury onu dinlemiyor gibiydi. "Ajan Coulson'u hatırlıyorsun değil mi? Dünyayla bağlantın kesildi. İletişim araçların devredışı."
Tam bu sırada kapıdan sesler gelmeye başladı. Bir patırtıdan sonra Zeynep'in sesi duyulduğunda Tony aklındaki bütün odak değişirken "Hey! Zeynep bu!" diye bağırdı.
Fury kulaklığından gelen sesi dinlerken gözlerini devirdi. "Bırakın gelsin." diye emir verdi. Zeynep içeriye girdiğinde gördüğü şey ile şaşırdığı belliydi.
Tony hızla kendisine yaklaşan kadına ilerleyip önünde durdu. "İyisin değil mi?" gerçek bir endişeyle sorduğu soruyu Zeynep dalgınlıkla kafası ile onaylayarak cevap verdi. "Kim bu adamlar?"
Zeynep şaşkınlık ve merakla Tony'ye döndüğünde araya sinirle konuşan Fury girdi. "Asıl siz kimsiniz? Benim iki adamımı devredışı bırakarak olay çıkartıyorsunuz?"
Tony keyiflenmiş bir şekilde "Ne?" diye şaşkınlıkla kıkırdadı. Fury kendisine sinirle baktığında "Dünyayla bağlantımı kesmiştin değil mi?" diye alay etti. "Ama Zeynep'in gelmesi iyi, tamam mı? O benim labaratuvar asistanım, yani işimi hızlandıracak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Adam
FanfictionHerkes özeldir. Herkes kahramandır, âşıktır, aptaldır ve zalimdir. Herkesin anlatacak bir hikayesi vardır... Hayallerini gerçekleştirmek için Amerika'ya taşınan Zeynep'in, hayatını düzene koymaya çalışırken, hayranı olduğu iki adam ile değişen hikay...