Tony. O nerde Rhodey? Nasıl? Ne zaman ona ulaştınız?"
"Hey hey. Sakin ol." dedi Rhodey araya girerek. "O burada. Aslında buraya gelmen iyi olmuş. O şimdi hastane kanadında."
▪▪▪
"Ne demek hastane kanadında?" diye sesini yükseltti Zeynep, heyecan ile kendisine engel olamayarak.
"Hey! Sakin ol! Önemli bir şey değil... Yani sanırım."
"Sanırım mı? Beni Tony'ye götür onu görmem lazım, doktoru nerd-"
"Zeynep!" diye durdurdu Rhodey onun konuşmasını.
"Bir dakika dinler misin? Tony'nin fiziksel hasarı pek fazla yok, sadece görevde birkaç dakika boyunca kimyasal bir gaza maruz kalmış. Bu gaz halüsünasyonlar görmesine neden olmuş. Dolayısıyla yığranmış ama genel itibarıyla iyi."
Zeynep açıklamayı dinlediğinde biraz sakinleşse de içinde oluşan burukluğa engel olamadı. "Beni Tony'ye götür lütfen." diye yalvardı adeta arkadaşına.
"Aslında bakarsan ben de sana ulaşacaktım. Geldiğinden beri seni görmek istiyor. Uçakta engel olmasalar o halde eve gelecekmiş."
-
Zeynep karışık koridorlarda Rhodey'in peşinde onu takip etti. Tony'nin odasının olduğunu tahmin ettiği son koridora girdiklerinde kalbi gümbürdedi. Seslerin yükseldiği odaya yaklaştıklarında önündeki Albay gibi o da adımlarını hızlandırdı.
"Ben iyiyim, diyorum size. Gitmem gerekiyor." diyordu Tony belli ki artık sinirlenmeye başlamıştı.
Rhodey odanın kapısında görünmeden önce yabancı bir erkek sesinin Tony'yi sakinleştirmeye çalıştığını işitti.
"Rhodes!.. Gitmem gereki-...Zeynep!?" Tony kapıdan ilk giren Rhodey'e kendisini anlatmaya çalışırken hemen arkasında görünen kadı ile durakladı.
Kendisine özlem dolu yaşlı gözlerle bakan kadını görünce sakinleşti. Az önce kolundaki damaryolundan serumu çıkartmak üzere olduğu belliydi. Yatırdıkları yerden de ayaklanmış gitmeye hazırdı.
Tony kadın üzerinde yaptığı birkaç saniyelik gözlemin ardından, ona yöneldi ama yine kolundaki serumu farkettiğinde onu çıkartmak istedi.
Zeynep ondan önce davranarak "Lütfen dur." dedi alçak çıkan sesi ile. Aralarındaki mesafeyi hemen kaptarak kollarını adamın gövdesine sardı hızla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Adam
FanfictionHerkes özeldir. Herkes kahramandır, âşıktır, aptaldır ve zalimdir. Herkesin anlatacak bir hikayesi vardır... Hayallerini gerçekleştirmek için Amerika'ya taşınan Zeynep'in, hayatını düzene koymaya çalışırken, hayranı olduğu iki adam ile değişen hikay...