- 34 -

305 60 382
                                    

Zeynep kaşlarını çatarak merakla kendisini izlediğinde, gözlerini kapatarak derin bir nefes aldı Tony

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zeynep kaşlarını çatarak merakla kendisini izlediğinde, gözlerini kapatarak derin bir nefes aldı Tony.

"Sana üşüdüğün için ceketimi bile veremem." diye homurdandı sinirle kadının tulumu ile eşleşen siyah ceketine bakarak.

Zeynep duyduklarının şoku ile afalladığında Tony, o an kendisinin bile beklemediği bir şey yaparak Zeynep'in dudakları ile buluşturdu dudaklarını.

▪▪▪

Zeynep anın şoku ile donakaldığında dudaklarını öpen dudaklar ile eridiğini hissetti. Sanki içinde havai fişekler patlıyormuş gibi hissettiğinde aklı başına gelmişti.

Kendisine karşılık vermeyen kadın pazularını tuttuğunda durması gerektiğini anladı dahi. İçinde yaşadığı hayal kırıklığı ile dudaklarını ayırdı Zeynep'ten.

Hala gözünü açmadan sadece bir nefes uzaklıkta kadının herhangi bir şey yapmasını beklerken bir adım uzaklaştığını hissettiğinde kırgınlık dolu bakışlarıyla baktı Zeynep'e.

Zeynep kendisine bakan adamın gözlerine bakmaya cesaret edemedi. Hala atlatamadığı şok üzerine bir de o gözlerde geri çekildiği için pişman edecek bir şey görürse diye bakamadı.

Tony hayatında ilk defa reddedilmenin ve bunu da aşık olduğunu düşündüğü kadından gelmesinin acısını yaşarken bir açıklama için öylece bakıyordu kadına. Belki biraz da şaşkınlık ifadesi ile.

"İ-iyi geceler Bay Stark." diye kısık sesle kekeledi Zeynep. "Pazartesi günü görüşürüz efendim." Başka hiçbir şey söylemeden terasın çıkışına doğru yöneldi.

Cam kapının arkasında Johnny'yi görmesi de apayrı bir şoka soktu kadını. Camın ardındaki adamdan bakışlarını ayırdı Zeynep. Kapıyı açarak Johnny'nin yanından hızla ve sessizce geçerek parti alanında bıraktığı çantasını almak için acele etti.

Ada ve Stephen'a görünmeden kaçmak istediği için olabildiğince seri hareketlerle salonun dışına çıkarak asansörlere yöneldi.

Gelen asansöre bindiğinde kapanmakta olan kapı Johnny'nin dövmeli eli ile durduruldu. Bir kez daha bakışları buluştuğunda "Seni evine bırakmama izin ver." dedi Johnny, yüzündeki ifade neler hissettiğini belli etmiyordu. "Sen istemediğin sürece bu konu hakkında konuşmayacğıma söz veriyorum."

Zeynep'in yüzünde minicik buruk bir gülümseme oluştuğunda kafası ile onayladı onu.

-

İki AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin