açıklama.

19.1K 910 211
                                    

bebisler selam. uzun bir aradan sonra yine buradayım. sınavlarım bittikten sonra gelirim, düzenli olarak bölümleri atarım ve birlikte oluruz diye düşünmüştüm ama maalesef düşündüğüm gibi olmadı hiçbir şey. hahah hiçbir şey hem de.

daha önce hiç açıkça hayatımda yaşadığım sıkıntıları sizinle paylaşmamıştım ama sanırım bu defa saklayamayacağım, lafı gizleyemeyeceğim kadar ağır bir şey yaşıyorum. aldatıldım. hahsdksdh of güldüğüme bakmayın, bu açıklamayı yazarken bile ağlıyorum. zaten son zamanlarda sürekli ağlıyorum. biliyorsunuz, korona geçirmiştim. ben evde hasta bir şekilde yatarken, her gece seni seviyorum iyileşeceksin seni çok özledim mesajları atan hayatımdaki insan beni gidip aldatmış. işi çok fazla dramatize etmek istemiyorum ama olan bu.

çok özür dilerim size haksızlık yaptığımın farkındayım, her şeyden önce beni merak etmişsiniz bir sürü mesaj atmışsınız ama yemin ederim gelip açıklama yapacak halde değildim. geri döneceğim haberi bile verecek halde değildim çünkü gerçekten dönüp dönmeyeceğimi bilmiyordum. bu kadar büyük bir hayal kırıklığının ardından aşk hikayeleri yazabilir miydim, onu bile düşünüyordum.

gerçekten hiç ama hiç beklemediğim bir darbeydi. o benim sadece sevgilim değil, aynı zamanda en yakın arkadaşımdı. her şeyimiz beraberdi artık, arkadaşım onun arkadaşıydı, onun çevresi benim çevremdi. zaten ben ortak bir arkadaşımızdan -onun arkadaşından- öğrendim bunu. sorduğumda o da kabul etti zaten. gerçekten son birkaç haftada ne yaşadığımı bilmiyorum. üzerimde inanılmaz bir yorgunluk var, uyuyup uyandığım zaman belli değil, kafamı dağıtmak için dışarı çıkıyorum ama çevremde olup biten şeylere o kadar duyarsızım ki duvar gibi oturuyorum öylece. sadece beni değil, herkesi o kadar inandırmış ki kendine arkadaşlarımı bırak, annem bile şok oldu yaptığı şeye.

sorarken gerçek olduğunu bilsem de kabul etmemesini, yalanlamasını o kadar istemiştim ki kabul ettiğinde gerçekten nefesim kesildi.

eminim aranızda aynı şeyleri yaşayan, beni anlayan birileri vardır. hala iyi değilim, hala ağlama krizlerine giriyorum, hala köpek gibi seviyorum ama artık hayatıma geri dönme vaktimin geldiğini de biliyorum. zaten finallerim bok gibi geçti, son senemde not ortalamamı bile o kadar düşürdüm ki. bomboş hissediyorum gerçekten. buraya, size, hikayelerime geri dönmek istedim çünkü burada kendimi gerçekten güvende hissediyorum. en azından bir süreliğine kendi hayatımdan uzaklaşmak, sizinle karakterleri tartışmak, ışık ile agah ali'nin, lorenzo'nun hayatına dahil olmak istiyorum.. belki bu bana gerçekten iyi gelir.

eğer hala hikayelerimi paylaşmak isteyen varsa ben buradayım. sizi seviyorum. şimdi yazmaya gideceğim, bu gece yetiştirebilirsem bölüm gelir diye düşünüyorum.

tüm sevgilerimle.

kırık kalpli haley'niz.


ATEŞLE OYNAMAK (İTALYAN SERİSİ#4)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin