Annemle olan tuhaf bakışmamızdan sonra Ege ile birlikte yataktan kalktık.İkimiz de elimizi yüzümüzü yıkayıp annemin yanına mutfağa girerken"Hiç kalkmasaydınız saat 2 oldu zaten"diye konuşan anneme sarılarak geldiğimi belli ettim."Günaydın en sevdiğim anneeem"diye yanaklarını da öptüğümde hemen susmuş, sarılmama karşılık veriyordu.İkimizin arasına giren küçük cismi hissettiğimizde bu cismin Ege olduğunu anlamıştım.
Annem yere eğilip Ege'yi kucağına aldığında anında bana doğru dönüp dil çıkaran Egeye şaşkınlık içinde baktım.Asıl şaşırdığım anneme sarılıp"En sevdiğin çocuğun geldi,ben varken ona mı sarılıyorsun."diye sitem etmesiydi.
Tamam çocukla gün içinde sürekli birlikteyiz de bana bu kadar da benzemez bi insan yani..
Annem ve annemin 'en sevdiği çocuğunun' sarılması bittiğinde hepimiz masaya oturmuştuk."Anne bi bardak daha çay koyabilir misin?" derken anneme bardağımı uzatmıştım.Bu huyuma alışan annem artık hiç tepki vermiyordu.Ne yapayım ama çay çok sıcak iken içmek bence tadını daha güzel yapıyordu.Artık bu şekilde içmeye alıştığım için de sıcak çay bana çok etki etmiyordu.Çaya karşı olan sevgimi annemin Deniz diye başlayan cümlesiyle kenara attım. "Efendim anne."Annemin yüzünde pis bi sırıtış vardı.Biraz korkmadım desem yeridir."Bugün temizlik yapacağız ve hayır Ege ile anlaşma yapıp onu parka götüremezsin."Allah Allah kız bu artık benim aklımdan geçenleri de mi biliyor yoksa.Bunun olma olasılığını düşünürken annemin dediği cümleye karşı yeni jetonum düşmüştü.Elimi kalbime getirip
"Komik kadın valla bi an inanacaktım."dedim.
Annem kahkaha atıp "Tamam tamam şaka yapmıştım sen Ege'yi parka götüreceksin ben de o sıra evi süpüreceğim.Bugün temizlik yapasım var çünkü." demişti.Parka gitmek temizlikten daha kolay olacağı için hiç sesimi çıkarmadan kabul ettiğimi belli ettim.
Annem "Tamam şakamı yaptığıma göre asıl gerçek olan şeyi sana söylüyorum hazır mısın?".
Bu kadın bana her soru sorduğunda gerilip korkmam normal mi acaba valla kalp atış hızım değişti."Hazırım anne hızlı söyle niye heyecan yaratıyorsun yaa" diye hayıflandığımda keşke bu kadar söylemesi için heyecan yapmasaydım diye düşünmeye başlamıştım.
" Çarşamba günü hastaneye gideceğiz." Hissediyorum bana bişey olcak.Geliyor gelmekte olan.Yüzümü hafif şaşırmış gibi yapıp"Hayırdır inşallah anne,sana mı bişey oldu?" diye sordum."Yok kız tövbe de bana bir şey olmadı ama sana olucak." Yüzüm nasıl bı şekle girdiyse annem ve Ege gülmeye başladılar. "Ay anne ne olmuş bana,valla turp gibiyim hiç bir şeyim yok."
Annem tabi bu söylediklerimi çok fazla takmadan " Fark etmiyorum zannetme. Gün içinde sürekli yorgunsun ve hep uyuyorsun.Unutkanlığın da çok fazla olmaya başladı. Büyük ihtimalle vitaminlerin düştü.Hastaneye gidip tahlil yaptırırız,en azından içim rahat olur."
Kadın iki dakikada taramalıya bağladı helal olsun.Cümlesinin bitmediğini annemin sesinden anladım."Hem bebeğim ben seni sokakta mı buldum sanki, sana çok iyi bakmam lazım." Şimdi anneme evet desem terlik yermiyim acaba.Tam terliği yemeyi göze almışken annem yanağımdan öpüp"Ohh mis mis Allah'ım Yarabbim "diye aşka geldi.
Neyse bu konuyu ben yarın hallederim sonuçta Giray abim var benim,canım abim ya.Ege'ye doğru kafamı çevirdiğimde bizi hiç takmadan yemeğini yemeye devam ettiğini gördüm.İşte bir boğa burcu olarak bu kadar yemekle aşk yaşaması tam benim Egeme göreydi.
Çok tatlı yemek yemesine dayanamayıp onu kendime doğru çektim.Tambul yanaklarını ilk ısırıp daha sonra öptüm.Lüle lüle olan saçlarını sevip,sıkıca sarıldıktan sonra "Tamam serbest bıraktım, yemeye devam" diye söyledim.Ege yerine geçerken yanağımı öpüp koşarak yerine oturmuştu.Bu kadar tatlılığına dayanmak çok zordu.Acaba Selen ablayla(Ege'nin annesi) anlaşma yapıp Ege'yi kendi nüfusuma geçirebilir miydim.Hem benim olurdu.Bu konuyu konuşmak için akşam olmasını beklemeye karar verdim.
"Annem benim Can'ım nerede?"diye sorduğumda,"Herkes senin gibi bu saate kadar yatamıyor maalesef. Okula gitti çocuk" diye cümlesini de devam etti.Zeki kekim okusun okusun.Okuyup memur olsun.içimde,derinlerde bir yerde olan babaanne konuşmak istemişti heralde."Can'ı yarın bize çağırıcam, korku filmi izleriz."Annem kafa sallayıp"Sürekli gidip geliyosunuz zaten filmden korkmayın yeter.Hem parka gittiğinizde dönüşte bir şeyler alırsın,film izlerken yersiniz."Ben bu kadını yerim ya.Anneme sarılıp "Hep söylüyorum ama bir daha söylemek istedim."Annem "Neyi?"diye sorduğunda yüzüme pis sırıtış ekleyip "En sevdiğim annem olduğunu."dedim.
Demeseydim iyiydi.Annem terliğine doğru eğildiğinde hemen mutfaktan çıkıp "Ellerine sağlık ben üstümü değiştiriyorum,Ege'yi sen hazırlarsın." Diye bağırıp odama doğru koşarak gitmiştim.
**************
İkinci bölüm de bittii.
Allah'ım bismillah.Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmaaaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz'e Bir Haller Oluyor
Teen FictionAilemin karışık olduğunu düşünürken, karışmalarının sebebi benmişim.