Karışmış olduğumuzu öğrendikten sonra nedense hiç bir şey hissetmiyordum.Sadece eve gidip kahvaltı yaptıktan sonra Can'ın eve gelmesini beklemek istiyordum.Anneme doğru dönüp
"Madem karışmışız biz artık gidelim.Size iyi günler kendinize dikkat edin."
Kimsenin bir şey demesine fırsat vermeden annemin elinden tutup odadan çıkardım.
"Deniz dur kızım.Eminim bu konu hakkında onlarla konuşmamız gerekiyor." anneme
"Anne sen beni onlara vermek mi istiyorsun?"dedim.
"Hayır tabiki kendinden element uydurma."
"O zaman onlar kendi arasında istediği kızı alsınlar.Biz eve gidip yemek yiyelim.Hem istemediğimi onlara söyledim.Evimize gelip konuşacak halleri yok ya."dedim.
"Denizim böyle söylüyorsun ama ellerinde DNA testi var sonuçta eğer seni alırlarsa ne olucak."dedi.Bu beni ilgilendirmez der gibi omuzlarımı silktim.Bir saate yakın süren otobüs yolculuğumuz sonucunda eve gelebilmiştik."Hadi kız yine iyisin sen otur ben hemen kahvaltıyı hazırlıycam."Annem kafasını sallayıp,yanaklarımı öptükten sonra salona televizyon izlemeye gitti.Galiba konuşmamız yemek yerken gerçekleşecek.
Keşke hiç konuşmasak.
Kahvaltıya menemen hazırlayıp çayı demledikten sonra annemi gelmesi için çağırdım.Annem mutfağa geldiğinde
"Eline sağlık bebeğim çok güzel görünüyor."
"Normalde güzel değilde ben yaptığım için öyle duruyor.Hadi otur yemeye başlayalım."Annemle birlikte kahvaltımızı yaparken ustalıkta bütün konuşma girişimlerini yok saydım.Kahvaltıyı yaptıktan sonra Seda annem bizi kahve içmeye çağırdı.O yüzden annemle birlikte hızlıca mutfağı toplayıp üst kata kahve içmeye gittik.
5 saat sonra
Seda annemden geldikten sonra annemle bütün gün televizyon karşısına geçip yatmıştık.İzledigimiz şeye ara verip "Annem ben biraz sonra Can'ın yanına çıkıcam.Okuldan gelmiştir.Annem "tamam çıkars-" annemin cümlesini yarıda kesen zil sesi yüzünden
"İYİ İNSAN LAFIN ÜZERİNE GELİRMİŞ."bağırarak kapıyı açtığımda karşımda Can değil de beni doğuran aile vardı.İşte kime nasip kime kısmet.Kimi istedim kim çıktı.Daha fazla yüzlerine boş boş bakmak yerine "Neden gelmiştiniz?"diye soru yönelttim.
Evdeki sessizliği fark eden annem salondan çıkarken "Can niye içeri girmedin oğlum,gelsene." Ah annem ah gelen Can olsa ben onu kapıda bekletir miyim hiç.
Annem beni doğuran insanları gördükten sonra kapıda kalmışsınız içeriye gelin."dedi.Kibar insanın hali bir başka oluyor tabi.Çınar adam ve Elif kadın içeri girdi.Annem kapıyı kapatırken sessizce"Anne belki hırsızlar. Belki organ mafyaları ikisi bir olup bizi deşicekler sen niye içeri alıyorsun?."
Annem galiba artık sinirlenmeye başladı.Kaşlarını çatıp "Hastanede bizi deli kovalıyormuş gibi çıkartmasaydın şuan buraya gelmezlerdi canım.O yüzden bir şey deme."
"Tamam canım şaka yapmıştım zaten.Sende hiç anlamıyorsun."Annemin yüzüne doğru yapmacık sırıtma gönderdikten sonra hızlıca salona gittim.
"Hoş geldiniz." Misafir sonuçta kötü davranmak çok ayıp.
İkisi de çok mutlu şekilde"Hoş bulduk."dedi.Annem de geldikten sonra aynı konuşmalar yine geçti. Çınar adam biraz daha dik oturduktan sonra konuşacağını anladığımız için ona dikkat kesildik.
"Biliyorum yeni tanıştık hatta tam tanışmadık bile ama ben kızımı tanımak istiyorum.Size çok teşekkür ederim onu bu zamana kadar büyütüp bakmışsınız.Ama bundan sonra biz bakmak istiyoruz."
Annem birazcık sinirli bir şekilde"Kızım olduğu için tabiki ben bakacaktım.Bunun için teşekkür etmenize gerek yok.Asıl konu ise bizi bir daha hiç görüştürmeyecekmiş gibi konuştunuz." Elif kadın hızlı bir şekilde ellerini salladıktan sonra
"Hayır hayır yanlış anladınız.Sadece bizimle kalmasını ve bizim onu tanımamızı istiyoruz.Siz de annesi olarak tabi ki ne zaman ne şekilde isterseniz görüşürsünüz.Ona karışmaya hakkımız hiç yok."
Ben bu Elif'i sevdim he iyi insana benziyor. Galiba bana çekmiş.Aynı ben..
Annemin içinin biraz daha rahatladığını hissediyordum.Aynı benim içimin rahatladığı gibi.
Çınar adam " Sen ne diyorsun Deniz bizimle kalıp,birbirimizi tanımak ister misin?"
Annemi canımdan çok seviyordum.Ama içimden bir ses gerçek ailemi de tanımam gerektiğini söylüyor.Kafamı anneme doğru çevirdiğimde kabul etmem gerektiğini belli eder şekilde kafasını aşağı yukarı doğru salladı.
Derin nefes alarak Çınar adama doğru döndüm."Tamam, birbirimizi tanıyabiliriz."
Onlarla olayın nasıl olacağı hakkında biraz daha konuştuktan sonra ,yarın sabah beni almaya geliceklerini konusunda anlaştık.
Onlar evine gittikten sonra annemle birlikte sarılırken sık sık görüşüceğimiz konusunda birbirimize söz veriyorduk.
"Gel bari valizini hazırlayalım akşam oldu.Sen de hazır olunca Can'a gidersin."
"Tamam sen odaya geç ben valizi getiriyorum."Yarım saat süren valiz maceramızdan sonra annemi öpüp"Ben gidiyorum sana iyi geceler." Arkamdan onaylayan mırıltılarını duyarken koşarak üst kata çıktım.Kapıyı açan Seda annemi gördükten sonra "Yine ben geldim Seda anne.Çok mutlu olduğunu biliyorum ama Canım nerde."
Seda annem gülerek"Hoş geldin kızım tabi mutlu oldum geç içeri." Dedi kapıyı kapatırken "Can salonda maç izliyo koş git yanına.Koşarak Can'ın yanına gittiğimde onu odasına doğru çekiştirip çok önemli şeyler anlatıcağımı söyledim.
Odasına geldiğimizde koşarak yatağa atlayıp sırtımı duvara yasladım.Yanımı işaret ettiğimde hiç tereddüt etmeden geldi.Kolunu omzuma koyduktan sonra bende kafamı onun omzuna yasladım.Hiç uzatmadan konuya girdim.
"Can'ım ben küçükken karışmışım.Asıl olay yarından itibaren onlarla kalmaya başlayacağım."
Olaya hemen girmese miydim acaba.Tepki gelmeyince Can'ın gözlerinin dolduğu gördüm.
"Sakına ağlama daha ben ağlamadım." Can bana sıkıca sarılırken bende tabiki ona sarılıyordum.
"Sen niye ağlamadın.Şuana kadar çoktan ağlaman lazımdı." Canım benim ya konuşurken sesi titriyor bide.Durdum durdum sırf Can ağladı diye şimdi bende ağlıycam."Bende anlamadım ki hiç ağlayasım yok.Şoka felan mi girdim acaba?"
"Boşver ağlama sen gerekirse ben ikimiz yerine de ağlarım."
Cana daha sıkı sarılırken onu ne kadar çok sevdiğimi tekrar düşündüm.Aramızda bir yaş olmasına rağmen onunla yeri geldiğinde ikiz yeri geldiğinde abi-kardeş gibiydik.Aramızdaki bağın güçlü oluşu beni çok mutlu ediyordu.
Can'a doğru "Sende sakına ağlama ikimizin de gülmesi gereken konular var."dedim.Can bu dediğime gülerken benden yavaşça ayrıldı.
"Gel saçını bağlıyım,sonra birlikte uyuyalım."
Hemen saçımı bağlaması için arkamı döndüğümde bozulmuş saçımı toplamaya çalışıyordu.Saçım kıvırcık ve uzun olduğu için genelde toplaması çok zor oluyor.Bir tarafı tutarken öbür taraf hep elimden kaçtığı için genelde saçımı ben bağlamıyorum.Saçımı bağladıktan sonra ikimizde günün yorgunluğunu dolayısıyla hızlıca uyumaya karar verdik.Cana sıkıca sarıldığımda gözlerim yavaşça kapanıyordu.
Uykuya dalmadan Can'a
"Seni seviyorum iyi ki varsın,iyi ki yanımdasın."dedim
Can'ın da "Ben de seni seviyorum asıl sen iyi ki varsın."dediğini duyarken çoktan uyku âlemine giriş yapmıştım.****************
Bölümü beğenmeyi ve fikrinizi belirtmeyi unutmayınnn!
Teşekkürler ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz'e Bir Haller Oluyor
Fiksi RemajaAilemin karışık olduğunu düşünürken, karışmalarının sebebi benmişim.