Bütün utangaçlığımı kenara bırakıp"Üst katta olmayan ve küçük bir oda olsa hayır demem galiba."
Başka istediğin varsa söyle canım,resmen ev seçiyor gibi oda seçmeye çalışıyorum."En büyük abinin yanındaki oda istediğin gibi küçük ama onda da kıyafet odası yok."
Kıyafetin odası mı oluyor.
"Olsun orası daha iyi."
Elif kadın elini bana doğru uzatıp"Tamam o zaman hadi gel odana çıkıp kıyafetlerini yerleştirelim."
Uzattığı elini tutup onu takip ettim.
İlk katın merdivenlerini çıktıktan sonra eliyle beyaz kapılı odayı gösterdi.
"Senin istediklerine göre evde en uygun oda bu ama küçük gelirse beğendiğin başka bir odayı seçersin."Kafamı sallayıp"Yok yok ben beğenirim teşekkür ederim."dedim.
İkimiz birlikte ilerleyip odanın kapısını açtık.
Elif kadın hani oda küçüktü..
Girdiğimiz oda da açık renkler kullanılmış.Önceki odama göre daha genişti. Odanın bir kısmını büyük cam oluştururken oluştururken, hemen önünde çift kişilik yatak vardı.Yatağın karşısında büyük bir dolap varken, odanın köşesinde olan kitaplık ve çalışma masası ile oda gayet sade ve şıktı.
"Şimdi odan böyle ama istediğin zaman istediğin şeyleri değiştirebilirsin."
Birşey söylemek yerine sadece kafamı salladım.
"Akşam yemeğini 3-4 saat sonra yeriz.O zamana kadar odana yerleşirsin. Yardım mi istersin yoksa kendin mi yapmak istersin?"
" Ben yaparım teşekkürler."
Elif kadın odadan çıktığında kapıyı arkasından kapattım.Getirdiğim kıyafetleri yavaş yavaş dolaba dizerken bundan sonra ne olacağını düşünüyordum.
Hayır yani kendileri dedi abilerin var diye.Madem başka çocuğunuz vardı bide beni niye yanınızda istediniz ki. Annem tek başına kaldı sonuçta.
İlk günden de galiba psikolojim bozuldu.En ufak şeye bile oturup ağlayan ben dünden beri bu olaya bir damla gözyaşı dökmedim.Galiba bir anda patlıyacağım.
Dolaba bütün kıyafetlerimi yerleştirdikten sonra getirdiğim birkaç kitabı da kitaplığa koydum.Odada en sevdiğim yer burasıydı galiba .Bütün ay biriktirdiğim harçlıklarımın hepsini her ay kitaba veriyordum. Bu ay okuyacağım hiçbir kitap kalmamıştı.Burda nasıl zamanın geçiceğini hiç bilmiyordum.
İşimi kısa sürede bitirdikten sonra üstüme salaş tişört ve altıma siyah eşofman seçtikten sonra banyoya girdim.
***********
Kapının tıklatılma sesiyle aniden uyandım.Banyo yaptıktan sonra gözümü dinlendirmek isterken galiba uyumuştum.Hızlıca yataktan kalkıp kapıyı açtığımda Elif kadını gördüm.İki elini yanaklarıma koyduktan sonra"Oyy sen uyudun mu? Şu tipe bak ısırıcam yanaklarını görüceksin."
Noluyo lan.
Zoraki bir tebessüm edip ellerini yavaşça aşağı indirdim.
"Ben elimi yüzümü yıkayıp geleyim o zaman.""Tamam ben seni burda bekliyorum hemen gel."
Odada bulunan banyoya girip yüzümü güzelce yıkadıktan sonra hızlıca Elif kadının yanına gittim. İkimiz birlikte evin salonuna girdiğimizde en köşede büyük bir yemek masasında oturan Çınar adamı ve iki tane adamı gördüm.Çınar adam bizi gördükten sonra gülerek "Günaydın kızım gel yanıma yemek yiyelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz'e Bir Haller Oluyor
Teen FictionAilemin karışık olduğunu düşünürken, karışmalarının sebebi benmişim.