Efsane-8-

8.5K 781 101
                                    

Helloooo bölüm atıym dedim. Çünkü neden olmasın kitap benim dkwnxkakx. Kitapla ilgili fikirlerinizi yorum ve dm olarak bana ulaştırırsanız çok mutlu olurum eleştirilerinizi okumak istiyorum.
İyi okumalar domateslerim.


Diaochan hevesle dolabı açıp içinden yeni aldığı pijama takımını çıkardıktan sonra Ares'e baktı. 

"Çok güzel değil mi?" 

Zümrüt yeşili şort ve askılıya baktı Ares. Düşüncelerinden ayrılması iyi olmuştu çünkü çok kötü şeyler düşünüyordu. Sarah'ın söylediği şeyler kafasını karıştırmıştı. Diaochan hakkında hala çok soru işareti vardı kafasında. Bir türlü kim olduğunu söylemiyordu. Gerçekten ona fazla yüz veriyordu. Şu asa meselesi onun kafasını hepten karıştırmıştı. 

Diaochan, Ares'in ona cevap vermemesiyle yatağa oturdu. Bir elini yanağına çıkardıktan sonra gözlerine baktı. 

"Neyin var?" 

Ares Diaochan'ın temasıyla irkildi. Diaochan ne ara bu kadar yakınına gelmişti? 

"Bir şeyim yok. Evet çok güzel." 

Diaochan Ares'in bir şey söylemeyeceğini  anlayınca ayağa kalktı. Elbisenin altından şortu geçirdikten sonra elini sırtına attı. Ares onun ne yapmaya çalıştığını anlamamıştı. Diaochan tek hamlede fermuarı indirdikten sonra elbise üzerinden düşmüştü. Altında şort ve üzerinde sütyen ile kaldığında Ares gözlerini kocaman açmıştı. Göğüsleri ne kadar dolgundu öyle. 

"Ne yapıyorsun?" dedi öfkeyle arkasını dönerken. Onun üzerine saldırması için mi yapıyordu? Eğer onun için yapıyorsa neredeyse başarılı olacaktı. 

"Giyiniyorum." dedi Diaochan basitçe. Bundan doğal ne vardı ki? Uyuyacaktı ve üstündeki elbise ile uyuyamazdı. Bu pijama takımını boşuna almamıştı. 

"Bu şekilde karşımda giyinemezsin. Ayıp." 

Diaochan şaşkın şekilde baktı. 

"Ayıp mı? O ne demek?" 

Ares derin nefes verdi. Bu kız artık gerçekten bilerek yapıyordu. Onu etkilemeye çalışıyordu buna emindi. Yarın ilk işi bunu diğerleriyle konuşup Diaochan'ın kim olduğunu bulmaya çalışacaktı. 

"Yani kimsenin karşısında böyle giyinemezsin. Ben bir erkeğim sende bir kızsın. Ah Diaochan artık İnternet kullanmayı öğrenemez misin?" 

Diaochan Ares'i kızdırdığı için üzülerek askılıyı üzerine geçirdi. Ares bir türlü aklından gördüğü görüntüyü çıkaramıyordu. Tekrar gözlerini açtığında Diaochan'ın yatağa yerleştiği gördü. Zümrüt yeşili başka bir insana bu kadar yakışır mıydı? 

Siyah yatak örtüsünün içinde, üzerindeki zümrüt yeşili kumaşların sardığı bembeyaz teni ve kıpkırmızı saçları ile kusursuz duruyordu. Ares az önce gördüğü görüntü yüzünden vücudunda oluşan hareketliliğe baktı. Bu kız ona ne yapıyordu? Walker eğer bu işi düşünerek yapmışsa Ares onu fazla hafife almıştı. Çünkü düşmanını vuracağı noktayı çok iyi bulmuş demekti. Ares kalkıp banyoya giderken Diaochan korkuyla doğruldu. 

"Özür dilerim Ares. Bilmiyordum. Bana sinirlenip orada mı uyuyacaksın?" 

Ares ona baktı. Tam onu tersleyecekken gözlerinin içine bakmıştı. 

"Hayır edepsiz domates. Duş alacağım. Uyu sen." 

Diaochan ona domates demesine gülümsedi. Bu demekti ki Ares ona kızgın değildi. Kafasını sallayıp yatakta iyice yerleştikten sonra arkasını dönmüştü. Günün yorgunluğuyla kısa zamanda uyuyakalırken Ares aklındaki görüntüyü silmeye çalışıyordu. Diaochan'ın da artık bilmesini avantajıyla ellerinden çıkardığı sıcak havayla saçlarını kısa sürede kuruttuktan sonra odaya girdi. Diaochan'ın mışıl mışıl uyuduğunu görünce gözlerini devirdi. 

Efsane (+18)/TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin