EFSANE 2 -9-

897 100 87
                                    


Hellöö

Ben bu aralar çok üzgünüm  çünkü Efsane eskisi kadar çok okunmuyor. Eskiden günde 3k okunma görüyorduk bu zamanlarda istatistiklere bakıyorum mesela bazı günler 0 okunma görüyorum. Bu durum moralimi bozsa da hala okuyan o 10-15 kişiyi de üzmek istemiyorum. O yüzden sizi bekletmeden bölüme geçiym.

İyi okumalar domateslerim.

pcden yazdım. Hatalarım olabilir. Telefon gibi değil çünkü.

Kusra bakmayın şimdiden

Hestia kimsenin ortalıkta görünmediğine emin olduktan sonra yavaşça açtı kapıyı. Tenine değen 

rüzgara gülümsedikten sonra tesisten çıkıp yürümeye başladı.

Henüz kimsenin güvenini kazanmamışken harekete geçmesi saçma olacağı için bir süre 

hareketsizce onlardanmış gibi davranmalıydı.

"Bir yere mi gidiyorsun Hestia?"Henüz bir kaç adım atmıştı ki duyduğu sesle yerinde durdu. Arkasını dönmeden önce gözlerini 

kapatıp sakince bir nefes aldıktan sonra yavaşça arkasını döndü.

"Ben biraz tesisin bahçesini gezmek istemiştim."Roxie tatlı bir gülümseme sunduktan sonra yanına ulaşıp koluna girdi.

"Ama senin şu an diğerleriyle beraber eğitime katılman gerekiyor. Yürü bakalım."

Hestia bozuntuya vermeden kafasını sallayıp Roxie ile beraber yürürken ağzından laf alma ihtimalini düşündü.

"Roxie. Sana Roxie diyebilir miyim bu arada?"

"Tabi. Bizimkiler alışkanlıktan söylemiyor zaten."

"Bizi neden eğitiyorsunuz? Yani elbette güçlerimizi öğrenmemiz iyi bir şey ancak nedeni ne ki?"

Roxie derin bir nefes alırken geçmişi düşünerek acıyla gülümsedi.

"Ne zaman karşına kötü biri çıkacak belli olmuyor. Hazırlıklı olmak zorundasınız. Gün gelecek ve 

yanınızda olmayacağız."

Bu cümleyle Hestia üzülse de durdu. O, onlara alışmamalıydı. Yanlarında olması onlara duygusal hisler besleyeceğini göstermezdi.Tıpkı Jay gibi, yıllar sürse bile öfkesi dinmeyecekti.

"Geçmişte bir şey mi oldu? Yani siz bizden epey büyükmüşsünüz."

Hestia, tüm bilgilere hakim olmadığını anlamıştı. Eksik şeyler vardı. Örneğin yaşlarını 

bilmiyordu. Kafası karışmış halde bildikleriyle gerçekleri kıyaslamaya çalışıyordu.

"Boşver şimdi bunları. Hem kafanın karışması normal hakkımızda hiçbir şey bilmiyorsun. Ancak öğreneceksin."

Elena'nın yanına oturan Hestia'nın gözleri önce ayaktaki Ares'e kaydı. Diaochan ile bir şey 

konuşuyordu. Diğer herkes yan yana arka bahçedeki koltuklara otururken Ares karşılarına geçti.

"Hestia için özet geçeceğim. Biz burada güçlerinizi kontrol etmeniz ve daha da gelişmeniz için size eğitim vereceğiz. Bu yüzden dediklerimizi dikkate almanızı öneririm. Şimdi. İlk kim kimle."Leviathan ayağa kalkarken Elena heyecanla yerinde oynadı. Leviathan savaşırken o kadar ateşli oluyordu ki Elena kalbi ağzında izliyordu tüm çarpışmayı.

Zack bahçeye gitmek için kapıyı araladığında Alex'in sesiyle durdu.

"Zack. Senden bir ricam olacak."Zack arkasını döndüğünde Alex asık suratıyla yanına geldi.

Efsane (+18)/TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin