Efsane-11-

8.6K 749 167
                                    

Selammmm. Nabersiniz? İnşallah iyisinizdir bir derdiniz varsa da yazabilirsiniz tabi ki.

Beni soracak olursanızda iyiyim. Bir derdim yok ama yakındır ki derdim olacak çünkü vizeler gittikçe yaklaşıyor. Depresyonlara girebilirim her an fksnxoakx.
Bir şey dicektim de unuttum galiba ya.
Neyse bu arada 400 okunma olmuşuz şuraya bi "Ohoo 10 milyon oldun." Yazmanız yok mu?
Yok.
Peki.
Allahım nolcak bu sürekli boş yapmalarım ya koskoca üniversite hocalarına kadar önüme gelene boş yapıyorum valla milletin beni sevmemesi normal ya.
Okuyun hadi saldım sizi okuyucu domatesler.
İyi okumalaaaar.♥️





Ares, gülerek kitabı sallayan kıza baktı. Bu kitabın üzerinde ikisinin adı vardı.

Diaochan herkes yavaşça toplanırken kitaba baktı.

"Siz şimdi yazanı okuyamıyor musunuz?"

Herkes eksiksiz toplandığında Ares elinden kitabı alıp oturdu.

"Hayır."

Diaochan da yanına oturduktan sonra kitabın kapağına baktı.

"Büyük yazıda Efsane yazıyor. Altında da." diyip sustu. Kitabın onlarla ilgili bir şeyler barındırdığını biliyordu ancak koca kitabın kapağında neden isimleri yazıyordu ki?

"Altında?" diye sordu Caitlyn.

"Diaochan&Ares yazıyor." diye tamamladı Diaochan'ın cümlesini Ares.

Diaochan kafasını salladıktan sonra kitabı evirip çevirdi. Kitabı ayırmaya çalışsa da açılmıyordu.

"Bu neden açılmıyor? Kilit falan yok ki." dedi anlamamış gibi.

"Sen bunu nerden buldun?" dedi Jay şüpheyle. Diaochan ortalığı mı karıştırmıştı?

"Az önce salona gelirken gözümü bir ışık aldı. Sonra bir baktım kitap burda. İnanabiliyor musunuz? Meğer buradaymış hiç kimsenin haberi yokmuş. Yani kitabı aradığımı biliyordunuz. Bilseydiniz söylerdiniz. Ama bu neden açılmıyor?"

Caitlyn kendisini suçlu hissetti. Diaochan onlara gözü kapalı güveniyordu. Onlarsa arkasından iş çeviriyordu.

"Şuna baksanıza. El izi gibi bir silüet var. Sanki birileri daha önce dokunmuş gibi. "

Zack'in fark ettiği şeyle Diaochan elini kaldırdı. Bunu daha net ortaya çıkarabilirdi.

Soğuk havayla kitabı hafif dondurduğunda el izleri daha da belirgin olmuştu. Ares yapmaya çalıştığı şeyi anlayıp kitabı uzattı.

Büyük bir el içinde küçük bir el silüeti vardı.

Ares kitabı dikey tutup iki kapağına ellerini yerleştirdi.

"Açılmaz. Daha önce de denemiştin."

Ares aklına gelen şeyle kitabı Diaochan'a uzattı. O da aynı şekilde tuttuğunda kitapta hareketlilik yoktu.

Diaochan ellerini kitaptan çekmezken ayağa kalktı. Ares arkasından kalktıktan sonra göğsünü Diaochan'ın sırtına yaslayıp ellerini iki yanından geçirerek ellerinin üstüne koydu. Sarah gördüğü görüntüye çatık kaşlarla bakarken kitaptan çıkan ışıkla herkes ayaklanmıştı.

"Ellerim yanıyor." demişti Diaochan. Elinde korkunç bir sıcaklık vardı.

"Bu soğuk ne böyle?" dedi Ares çatık kaşlarıyla.

Kitaptan çıkan ışık bir anda söndüğünde ikisi de ellerini çekti. Diaochan ellerine baktığında kıpkırımızıydı.

"Yanıyor."

Efsane (+18)/TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin