Merhaba arkadaşlar nasılsınız?
Ben iyiyim denebilir.Zaten kendimi pek kötü hissettiğim zamanlar yok.Herkesin kendisinde olmasını istediği özellik bende var.Dünya yansa bile kendimi iyi hissedebilirim.Niye bende bilmiyorum.Neyse gereksiz özelliğimi bir yana bırakalım yuvarlak hesap 250 okunmaya ulaştık.Bu beni mutlu etti elbette ama yeter mi?Yetmez.
Ben Diaochan'ı yazan kişiyim.Yani doğal olarak onun gibi tuttuğunu koparan,İstediği şeye sahip olacak kişiyim bundan da bu hikayenin güzel yerlere geleceğini çıkarabiliriz.Daha fazla şımarmayalım dsjfjkfh.
Geçen okuduğum kitapta sonda yazar şey demişti.Okuyan birkaç kişiye selam olsun.Muhtemelen yazdığında benim gibi birkaç okuyucusu vardı.Ancak ben okurken 14,5Milyon okunmuştu.Darısı başımıza diyelim.Belki gün olur tam bu paragrafa oldu bile Müjde yazarsınız.
Hadi inşallah diyelim. Şimdiden iyi okumalar domateslerim.
Diaochan kahvaltı keyfi kalmayınca hızla ayağa kalktı. Ares çatalı ağzına götürürken Diaochan hızla kolundan tutup onu kaldırdığında çatal elinden düşmüştü. Ares neye uğradığını şaşırırken Diaochan onu çekerek odaya ilerlemeye başladı.
" Hadi alışveriş yapacağız. Hızlı ol!"
Masadaki herkes ikisine gülerken Ares onun koca cüssesini sürükleyen küçük kıza baktı. Masaya doğru dönüp gözlerini kıstı.
"Yaktın beni Cait."
Caitlyn gülerek ona öpücük attığında Diaochan hızla odaya girdi. Caitlyn gibi o da çekmecesini baş ucuna koyacaktı. Diaochan çekmecesi için yer belirlendikten sonra arkasını döndü. Ares tek hamleyle üzerindeki tişörtü çıkardığında Diaochan yatağa oturup onu izlemeye başladı. Ares izlendiğini fark edince hızla diğer tişörtü üzerine geçirdi.
"Birini böyle izleyemezsin." dedi terbiyesiz der gibi.
"Neden?"
Ares şaşkınca baktı.
"Çünkü bu sapıklığa girer. Keşke sana İnternet kullanmayı öğretsem de artık bana bir şeyler sormayı bıraksan."
"İnternet nedir?"
"Başladık yine. Yürü alışveriş yapalım."
Diaochan hevesle kalktığında Ares Zack'in yanına gitti. Zack Diaochan'ın elbisesinden söküğü üç renkli taşı avucuna bıraktı.
"Önce bunlar bozdur. Ne kadar ederler bilmiyorum."
Ares kafasını salladıktan sonra Roxie'ye baktı. Ona şirince sırıtınca Roxie gözlerini devirerek ayağa kalktı.
"Alt tarafı bir iki saat araba kullanacaksın."
"Ya senin için bir iki saniyelik iş. Ne olur yapsan?"
Roxie öfkeyle soluduktan sonra ellerini kaldırdı. Havada bir daire çizerken Diaochan anlamamış şekilde bakıyordu. Bir anda oldukları yer değişirken Diaochan neye uğradığını şaşırdı.
"Ama nasıl?"
"karıştırma orasını boş ver. Gel bakalım."
Diaochan,, Ares'in peşinden ilerlerken gittikçe kalabalıklaşan ortama baktı. Korkuyla etrafına bakarken Ares'in yanında olmadığını fark etti.
"Ares." diye mırıldandı çevresine korkuyla bakarken. Bir sürü insan vardı. Bir anda birinin kolundan tutmasıyla korkuyla oraya döndü. Tutan kişinin Ares olduğunu görünce nefesini üfledi.
"Nereye kayboldun sen? Beni takip et." Diaochan kafasını salladıktan sonra az önce yaşadığı korkuyu tekrar yaşamamak için Ares'in elini tuttu. Ares tuttuğu eline bakarken içinin bir garip olduğunu fark etti. Etrafa şaşkınca bakan kızı izlerken istemsizce gülümsedi. Diaochan'ın elini daha sıkı tutarak onu kuyumcunun önüne getirdi. Bu taşlar birkaç bin ederdi. İkisi içeri girdikten sonra Ares Diaochan'ı bir koltuğa oturttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsane (+18)/Tamamlandı
FantasiYetişkin içerik! Çerez tadında bir kitap arıyorsan doğru yerdesinnn. Bir kız. Doğduğu andan itibaren babasının nefreti yüzünden dört duvar arasında büyümeye mahkum edilmiş. Efsaneye göre dünyanın dört güzel kadınından biri. Ancak kimilerine göre en...