Biliyorum biliyorum. Geç kaldım. Gerçekten dün gece çok geç saatte gördüm sınırın dolduğunu. bugünde ful denizdeydim. Özür dilerim domateslerim. Bu arada bölüm biraz +18 içeriyor ona göre. Azmıs bir arkadasımız yarıda kesiyom diye kızdı bana. Bende gönlü olsun diye yazdım hepsini fmslmxlamxwce. Bölüm içinde bence gönlünüzü alacak şekilde Ares'e cezasını verdimm.
Her neyse umarım beğenirsiniz iyi okumalar domateslerim...
Bu arada arkadaşlar sizinle bir şeyi paylaşmak istiyorum ki, watty 2022 yarışmasına katılmak istiyorum. Bu yüzden 19 ağustosa kadar kitabı bitireceğim. Zaten yakında final olacağını biliyordunuz. Sadece bir tarih aralığı yoktu. Bunu kesinleştirmek istedim. Kitabımız 19 ağustosa kadar final vermiş olacak. Şimdiden desteğiniz için teşekkür ederim ❤️.
Diaochan, gözlerini açtığında karşısındaki yakışıklı yüze dalmak için sola döndü. Her sabah uyandığında onu görmek o kadar güzel bir histi ki, tarif edilemezdi. Ares'i ilk kez onu izlerken değilde uyurken görüyordu. Kendisini yavaşça Ares'e yaklaştırdığında Ares yüzünü iyice yastığa yapıştırırken kollarını Diaochan'a sarmıştı. Diaochan halinden yeterince memnun şekilde yüzünü Ares'in boynuna yaklaştırıp dudaklarını bastırdı. Birkaç kez daha öptüğünde bunun ona yetmediğinin farkındaydı. İyice kendisini, Ares'in boyun girintisine yerleştirdikten sonra tekrar dudaklarını bastırdığında belindeki kollar sıklaştı. Ani hareketle irkilip yüzünü geri çektiğinde Ares'in parıltısı güneş kadar ışıltılı, açıklık derecesi azıcık olan gözleriyle karşılaştı.
Uyku mahmuru haliyle gülüşü Diaochan'ın kalbini tekletmişti.
"Güzelim. Erkekler genelde zaten böyle hareketler olmasa da fazlasıyla duyarlı şekilde uyanıyorken, senin beni delirtmeye ne hakkın var şimdi?"
Diaochan gözlerini kırpıştırdı?
"Ha?"
"Ha ya." Ares zaten onun anlamayacağını biliyordu. Sadece şaşkın yüzünü görmek istemişti. Tek hamlede onu üstüne çektikten sonra beline dökülen kızıl tellere dokundu.
"Ne yaramazlık peşindeymiş benim domatesim?"
Diaochan uzanmaktan sıkıldığı için Ares'in üzerinde oturur pozisyona gelmişti. Ares, daha rahat etmesi için sırtını yatak başlığına yasladıktan sonra ellerini Diaochan'ın beline yasladı.
"Ama Ares."
Dedi Diaochan parmaklarını Ares'in göğsünde gezdirirken. Ares her dokunuşta Diaochan'ı ısırmak istiyordu. Acelesi yoktu. Sırası gelecekti tabi.
"Hm." Dedi Ares iyice rahat bir halde otururken.
"Bak şimdi. Önce sadece öpeceğimi söyledim kendime. Sonra baktım öptükçe güzel geliyor. Bende biraz şey olmuş olabilirim."
Ares kaşlarını kaldırırken güldü.
"Tahrik mi?"
"Hı ondan tahkir."
Ares kahkaha attıktan sonra Diaochan'ı belinden iterek kendisine yaklaştırdı. Askılısından görünen göğüs dekoltesine yaklaşırken sırıttı.
"Tahkir domates. Şimdi de ben tahrik oldum onu ne yapacağız?"
Diaochan yataktan bir an önce çıkmazsa kurtuluşunun olmayacağının farkındaydı. Oysaki sadece biraz öpüp kahvaltıya gidecekti. Acıkmıştı.
"Iı şey. Ares ama şimdi. Şey."
Ares belini bırakmadan onu yatırıp kendisi üste çıktığında Diaochan gözlerini kocaman açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsane (+18)/Tamamlandı
FantasyYetişkin içerik! Çerez tadında bir kitap arıyorsan doğru yerdesinnn. Bir kız. Doğduğu andan itibaren babasının nefreti yüzünden dört duvar arasında büyümeye mahkum edilmiş. Efsaneye göre dünyanın dört güzel kadınından biri. Ancak kimilerine göre en...