Epeyyyyy uzun bir süredir yoktumm. Çünkü üniversiteden mezun olmakla meşguldüm. E üstüne Askerim'i de bitirmek falan derken, bir de bakmışım aylar geçmiş. Her neyse uzun lafın kısasııı artık diğer hesapta daha çok vakit geçiriyordum. Bu yüzden hayaletimsi81. İ takibe almanız benim için çok önemli. Yeni kitabımı orada yazmak istiyorum.
Efsaneye ikinci kitabı yazmak birden anlamsız geldi. Hani yazmak istediğim şeyler oldukça kısa sürecek. Yani kitabın arasına da serpiştirebilirmişim. Her neyse olan oldu bende fıtı fıtı yazıp bitireyim.
İyii okumalar domateslerimm
Bunun ardından finale kadar tüm bölümler yayınlanmış olacak. Hadi yine iyisiniz.
---
Diaochan, uzun zaman sonra ilk kez huzursuz bir şekilde açmıştı gözlerini. Saat henüz altıydı. Sabahın köründe boş yere uyanmıştı.
İncecik belini sımsıkı sarmış Ares, yüzüstü uyuyordu.
Diaochan birkaç kıpırdanmanın ardından kalkmaya yeltendiğinde Ares, söylenerek kafasını kaldırdı.
"Rahat dur deli domates."
"Ares, içim hiç rahat değil."
Ares kaldırdığı kafasını sertçe geri bıraktı yastığa.
"Ah. Diaochan. Saat daha altı."
Diaochan Ares'in koluna sert bir şaplak attı.
"Of. Palet domates online."
"Ares. Moralim bozuk, içim rahat değil. Sanki kötü bir şeyler olacakmış gibi bir his var içimde."
Ares gerinerek vücudunun kalan yarısını da çıkardı Diaochan'ın üstüne. Diaochan göz devirdiğinde, eğilip dudaklarını hapsetti kendi dudaklarına.
"Ben şimdi alırım senin içindeki kötü hisleri."
Diaochan kıkırdadı.
"Daha çok içime başka şeyler bırakacakmışsın gibi."
Ares uykulu halde güldü.
"O da farklı bir bakış açısı tabi."
---
"Sana soruyorum Levi! Bu ne hal?"
Leviathan hızla ayağa kalktığında Elena boşluğa düşmüştü.
"Ben..."
Daniel öfkeyle saçlarını çekiştirdi.
"Ne sen? Burada oturmuş ablamla ne halt ediyorsun?"
"Daniel. Sessiz ol."
Elena korkuyla kalkıp kapıyı kapattı. Annesinin ve babasının duymasından korkuyordu.
"Hayır. Siz ikiniz hemen şimdi aranızda ne varsa bitiriyorsunuz. Levi buradan çıkıyorsun. Ve bir daha asla Elena'ya yaklaşmayacaksın."
"Kes artık Daniel. Yeter. Neden yapıyorsun bunu? Bizim ne suçumuz var? Neden beraber olmamıza izin vermiyorsun?"
"Çünkü ailemiz de istemez. Bunu onlarda istemiyor bende. Git sebebini onlara sor."
Elena içinde kopan fırtınalarla sesini keserken Daniel'in yalan söylediğinden haberi yoktu.
Elena mutsuz halde yavaşça yatağa çökerken Levi, hiçbir şey söylemeden odadan çıktı. Öfkeyle odasına girip duvara yumruk attı.
"Lanet olsun. Aşık olduğum kadının ailesi beni istemiyor!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsane (+18)/Tamamlandı
FantasiYetişkin içerik! Çerez tadında bir kitap arıyorsan doğru yerdesinnn. Bir kız. Doğduğu andan itibaren babasının nefreti yüzünden dört duvar arasında büyümeye mahkum edilmiş. Efsaneye göre dünyanın dört güzel kadınından biri. Ancak kimilerine göre en...