Naber nasılsınız? 2.590 küsür okunma olmuşuz hepinize teşekkür ederim kitabıma şans verdiğiniz için. Yeni gelen okuyucularım kitabıma hoşgeldiniz fikirlerinizi söylemekten çekinmeyin eleştiri kaldıramayan yazarlardan değilim. Söylediğiniz şeyler kitabımın daha güzel olmasını sağlayabilir. Bölüm biraz duygusal oldu. Arkadaş ihaneti gerçekten çok kötü bir şey. Yaşamamış insan yoktur muhtemelen. Hatta belki kitabı okuyan iki eski arkadaş birbirini hayal ederek okumuştur çünkü herkes kendi tarafından bakar.
İyi okumalar domateslerim.
"Jay ile."
Ares duyduğu kelimeyi içinden defalarca kez tekrar ederken kalbi acıyla tekledi. Aklına Jay ile binlerce anısı gelirken tanıştıkları ilk günü hatırladı.
**
"Ares sen misin?" Demişti genç çocuk. Henüz hepsi 16 yaşlarında gençlerdi. Tek amaçları özel insanlar olduklarını saklamak için bilinen büyük tesise gitmekti. Kalabalık bir gruplardı. Ares, Caitlyn, Roxie, Alex, Zack, Nathaniel ve Sarah beraberlerdi.
"Benim. Sen kimsin?"
"Adım Jay. Kulağıma bazı şeyler geldi. Tek kurtuluş yolumun siz olduğunu fark ettim. Size katılmak istiyorum."
Ares asi görünen çocuğun karşısına dikildi. Ondan biraz kısa ve çelimsiz görünüyordu. Ancak asabi tavrını sevmişti.
"Ne duydun?"
"Birtakım özel güçleriniz olduğunu."
"Yanlış duymuşsun."
Caitlyn üzülerek baktı çocuğa. Ares kolay kolay herkesi kabul etmezdi.
Ares arkasını döndüğünde çıkan kıvılcımla kaşlarını kaldırdı. Tekrar çocuğa döndüğünde elinde bulunan elektrik yüklü topu gördü. Kıvılcımlardan oluşan top havada aşağı yukarı inerken çocuk sırıttı.
"Bence yanlış duymadım. Adım Jay. Walker benimde peşimde. Ne zaman gidiyoruz?"
Ares'in kalkık kaşları inerken sırıttı. Tekrar arkasını dönerken konuştu.
"Günbatımında burada toplanıp yola çıkacağız. Hazırlan. Geç kalırsan beklemem."
***
Kardeş olmuşlardı birbirlerine. Tesiste bir sürü insan vardı. Hepsinin kendi gücü varken kendilerini beraber kabul ettirmişlerdi. Her testi geçip kendilerini beraber kabul ettirmişlerdi. Tesisin en güçlü evi demişlerdi onlar için. İçindeki her bir kişi yenilmezdi.
Ellerini Diaochan'ın omzuna yerleştirdi. Olamazdı .
"Güzelim. Bak yine düşün. Emin misin?"
Diaochan Ares'in acı dolu yüz ifadesine baktı. Ona yalan söyleyemezdi.
"Eminim Ares. Kaç kez duydum konuşurken. Hatta bizden bahsediyordu en son konuşmasında. Sanırım arkadaşı beni sormuş o da tanımadığını söylemiş. Çünkü söylediğinde kim olduğumu hatırlamadığından bahsediyordu. O Jay'in arkadaşı. Birinden kurtulacağını söylüyordu. Hatta bir keresinde ona verebilecekleri en büyük acıyı öğrendiklerini söylemişti. Hatta o gün…"
Diaochan susunca Ares gözlerine baktı.
"O gün ne?"
Diaochan'ın sesi titredi.
"O gün benim nasıl öleceğimi öğrenmiştik." Diye fısıldadı. Jay'i çok severdi. Şimdi fark etmişti. Jay Diaochan'ın ölümünü kullanacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsane (+18)/Tamamlandı
FantasiYetişkin içerik! Çerez tadında bir kitap arıyorsan doğru yerdesinnn. Bir kız. Doğduğu andan itibaren babasının nefreti yüzünden dört duvar arasında büyümeye mahkum edilmiş. Efsaneye göre dünyanın dört güzel kadınından biri. Ancak kimilerine göre en...