Selam arkadaşlar. Nasıl başlasam bilmiyorum. Kitabı en son bir 10 gün önce yazmışım. Ve 2Binlerde olduğunu söylemişim. An itibariyle kitabımız 4.540 küsür okunmaya ulaştı bu yüzden çok mutluyum. Vizelerdi okuldu ödevlerdi derken epey bi doluydum. Bu arada birde işe başladım. İş dediğim evden gelir elde etmek için bir şeyler. Sizde eğer bu tarz evde boş durmayayım bende para kazanayım istiyorsanız instagramdan bana mesaj atabilirsiniz. İşi anlatırım ister yaparsınız isterseniz yapmazsınız bu tamamen size kalmış.
İyi okumalar domateslerim.
"Ay Ares yeter." Dedi Diaochan, Ares'in sürekli titrettiği bacağına vururken. Ares'in ters bakışlarıyla ayağa kalktı.
"Hiç bakma bana öyle. Bende işe yaramıyor korkutucu bakışlar. Buzu koydum mu oturturum bak." Diaochan elinde oluşturduğu buzu sinirli sinirli Ares'e gösterdikten eritip saçlarını savurarak çıktı odadan. Ares arkasından kahkaha atarken Zack içeri girdi.
"Buna ne oldu böyle sinirli?"
Ares Zack'e bakarken yüzünü düşürdü.
"Sabahtan beri başının etini yedim nasıl bu işten kurtulacağız diye. Dayanamadı kalktı gitti."
Zack kendisini koltuğa bırakırken konuştu.
"Korunma."
"Ne?"
"Korunma."
Ares iyice ona doğru döndü.
"Ne korunması?"
Zack kafasına vurdu.
"Biz seni nasıl lider seçtik anlamıyorum ki?"
Ares avucundaki ateşi gösterdi.
"İstersen seni erittiğimde bir daha düşün neden seçtiğinizi?"
"Aklıma bir şey geldi. Bu sayede sana da Diaochan'a da bir şey olmayacak. Ama yapabilir misin bilmiyorum?"
"Zack. Sabrım kalmadı."
"Diaochan'ı hamile bırakacaksın."
Ares bunu düşünüp tartmadan önce konuştu.
"Bunu mu yapamayacağımı düşünüyorsun?"
"Hayır. Ares bu iş çok ciddi. Diaochan'ın hamile kalmasını sağlarsan karnında senin çocuğun varken ölümü kör kütük düşünemez. Şimdi kaybedecek tek şeyi sensin. Bu yüzden de hiçbir şey düşünmüyor. Ama bir bebeğiniz olursa. Bilirsin annelik kadınların zayıf noktası. Ona bağ hissedecek. Bırakamaz."
Ares kafasını eğdi.
"Arkamda onu bırakma düşüncesi zaten beni mahvederken birde karnında bebekle bırakacağım öyle mi?"
Zack kafasını sağa sola salladı.
Deminden beri elinde tuttuğu kitabı masanın üstüne bıraktı.
"Hayır. O Diaochan'ın senin önüne atlamamasını sağlayacak. Bak laneti çok hafife alıyoruz. Tamam sana her şey ölümcül zarar verebilir, öldürecek tek şey Diaochan'ın buzu evet. Ama senin diğer hasarları nasıl kaldıracağını bilmiyoruz."
Ares yüzünü sıvazlayarak baktı kitaba.
"Zack. Neden bilmiyorum ama hiçbir şey anlamıyorum. Açık anlat."
"Bak kardeşim." Kardeş kelimesiyle ikisi de bir an duraksayacak olsa da devam ettiler. İçeri giren Alex'le Zack sözünü kesmeden devam etti.
Alex olayı anlamak için kaş göz yapsa da Zack, salağa anlatır gibi anlattığı için Alex kısa sürede çözmüştüm olayı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsane (+18)/Tamamlandı
FantasyYetişkin içerik! Çerez tadında bir kitap arıyorsan doğru yerdesinnn. Bir kız. Doğduğu andan itibaren babasının nefreti yüzünden dört duvar arasında büyümeye mahkum edilmiş. Efsaneye göre dünyanın dört güzel kadınından biri. Ancak kimilerine göre en...