Selam arkadaşlar naber. Bölüm yaziym dedim çünkü malum kitap benim fkamxkakx. 9Bine yaklaşmışız. Teşekkür ederim hepinize ❤️❤️
"Güzelim. Aç kapıyı artık. Yemin ederim ki senin için yaptım."
Ares birkaç kez daha kapıya vurduğunda ses gelmemişti. Diaochan kapıyı açmamakta ısrar ediyordu. Yaklaşık 3 buçuk saattir kapıda Diaochan'a yalvarıyordu. Birkaç kez yanına Zack gelmiş ve ona güldükten sonra gitmişti.
"Diaochan kapıyı açmazsan kıracağım artık."
Son kez seslendiğinde yine cevap gelmemişti. Ares elini kaldırıp kapıya doğru tuttu. Bu trip işi fazla uzamıştı. Zaten 2 gündür konuşmuyorlardı.
Eline topladığı gücü kapıya doğru itecekken gelen sesle arkasını döndü.
"Ne yapıyorsun burada?"
Ares elindeki alışveriş poşetleriyle karşısında duran Diaochan'a şaşkın şekilde baktı.
"Sen içeride değil miydin?"
Diaochan paketleri yere bırakıp kollarını göğsünde kavuşturdu.
"Sence içeride miyim?"
Ares kaşlarını çattı.
"Lan ben üç buçuk saattir boş odanın kapısında mı dil döküyorum."
Diaochan'ın kaşları inerken dudaklarını birbirine bastırdı. Gülmemek için kendini çok zor tutarken Caitlyn geldi.
"Tek yapman gereken Zack'e nerde olduğumuzu sormaktı."
Zack sessizce 'siktir' derken Ares adım attı.
"Zack. Burada her seferinde bana gülerken. Sizin. Dışarıda olduğunuzu. Biliyordu. Öyle mi?"
Caitlyn alt dudağını ısırdı.
"Rahmetli sevgilime çok aşıktım." Diye mırıldandığında Zack koşmaya başlamıştı. Ares arkasından tüm salonu turlatarak koşarken küfür etmeyi eksik etmiyordu.
"Demek bu yüzden her karşıma gelişinde at gibi sırıtıyordun öyle mi?"
"Kanka sadece beş on dakika yalvarır kapıyı açarsın sanıyordum. Sen kapı kilitli mi diye bakmadın bile."
"Lan içeri girersem Diaochan beni haşlar diye girmiyordum. Piç herif. Gelip söylesen böyle mi olurdu?"
Zack kurtuluşuna doğru koşup Diaochan'ın arkasına saklandı.
Diaochan omzundaki eli itmeye çalıştı.
"Ya karıştırmayın beni."
"Hayatta olmaz. Kızım arkamdan ateş fırlatıyor. Benim için tek güvenli yer burası."
Diaochan istemsizce gülümserken Ares bunun farkında değildi.
Caitlyn'i kolundan tutup önüne çekti.
"Erkek gibi karşıma çıkmazsan sevdiğin ölür."
Caitlyn yalandan ellerini ağzına kapattı.
"Zack kurtar beni."
Diaochan kahkaha atarken Zack'in sesini titretmesiyle gülmekten yere düşmek üzereydi.
"Sevdiğim. Ya sen öleceksin ya ben. Sen benden 5 ay büyüksün gördün göreceğini artık atta gitme vakti."
Caitlyn gözlerini kocaman açarken Ares kahkaha attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsane (+18)/Tamamlandı
FantasiYetişkin içerik! Çerez tadında bir kitap arıyorsan doğru yerdesinnn. Bir kız. Doğduğu andan itibaren babasının nefreti yüzünden dört duvar arasında büyümeye mahkum edilmiş. Efsaneye göre dünyanın dört güzel kadınından biri. Ancak kimilerine göre en...