Selamlar.
Herkesin kitabında görüyorum ki buraya başladığınız tarihi yazın falan diyorlar. Tabi ben geri zekalı olduğum için bunu 9.bölüme kadar fark edemedim. Aman geç olsun güç olmasın.Aha tam buraya başladığınız tarihi yazar mısınız merak içerisindeyim.
Biraz boş yapıym ben siz isterseniz aşağıya direkt geçin okuyun kitabı.
Öncelikle nasılsınız? Bir derdiniz sıkıntınız varsa buraya yazabilirsiniz kim olduğunuzu zaten kimse bilmiyor doya doya yazın dertleşelim isterseniz bana dm olarakta yazabilirsniz belki çoğunuzdan büyüğümdür yardımcı olmak size arkadaş olmak isterim.Beni soracak olursanız hayatım biraz garip ilerliyor. Bilmiyorum buraya nasıl yazayım ne yazayım. Bir ilişkim var.
22.09.2019dan itibaren başlamış bir ilişki. Hiç ayrılmadan 2 yıl 4 ayı geride bıraktık. Hatta 5i geride bırakıcaz sanıyorum. Gerçi 22 şubata kalmadan biz geri de kalabiliriz bilmiyorum bu aralar pek yolunda gitmiyor işler. Sadece adımı bildiğiniz için ve o burayı bilmediği için içimi buraya dökmek istedim biraz. Neyse çok boş yaptım yeter. Hadi tutmayayım sizi daha fazla.
İyi okumalar domateslerim Diaochan rahat durmuyor söyliym.(SPOİ)Ares olan şeylerin şaşkınlığını yaşarken Caitlyn öfkeyle baktı hepsine.
"Mutlu musunuz? Kızı ne hale getirdiniz?"
Diaochan'a yaklaşıp elini yanağına koydu.
"Diaochan kendine gel. Zack yardım et." Zack kafasını salladıktan sonra yerde yatan kızı kucağına aldı. Ares'in odasına doğru ilerlerken Ares az önce parçalanan buza baktı.
"Demek gücünü saklayan sadece biz değilmişiz." dedi eline bir parça buz alırken. Ateş onun kontrolü altındayken tam zıttı buz Diaochan'ın kontrolü altındaydı. Kendisinin zıttı bir kızdan etkileniyordu. Belki de bu yüzden ona çekiliyordu. Zıt kutuplar birbirini çekerdi.
Yaptığı şeyin pişmanlığı ile odaya girdiğinde melek misali uyuyan kıza baktı. Az kalsın onun yüzünden kendisini öldürecekti. Caitlyn ona kötü kötü baktığında ellerini kaldırdı.
"Bakma öyle Cait. İçin rahat edecekse pişmanım. Yanlış yaptım."
"Kendisine geliyor." dedi Zack hızla. Susmalarına işaret etti. Diaochan gözlerini açtığında başının ağrısı çok kötüydü. Elini başına götürürken karşısındakilere baktı. Gözü hızla yanındaki asaya dönerken derin bir nefes verdi.
"Ben. Hepinizden özür dilerim. Yaptığım şeyler yanlıştı. Kendime hakim olamadım çok üzgünüm."
Hepsi suçluluk hissederken Roxie elini tuttu.
"Senin bir suçun yok."
Diaochan minnetle baktı ona. Yaptığı bu kadar şeye rağmen onu hemen affetmişlerdi. Gözleri Ares'i bulurken yaptığı şeyi hatırladı.
"Zarar gördün mü? Canını yakmak istememiştim özür dilerim."
Ares kafasını sağa sola salladı. Caitlyn'in işareti ile herkes çıkarken Diaochan Ares'in yanına geldi.
"Neden söylemedin? Güçlerini."
"Ben." diyip sustu. Dadısının söylediği şeyleri anlatamazdı. En azından şimdilik.
"Ares. Birine aşık olduğunu nasıl söylersin?"
Ares aldığı soruyla şaşkınca baktı. O bir cevap beklerken bu soru da neydi?
"Birine aşık olduğunu… neden soruyorsun bunu? Yoksa birine itiraf mi edeceksin?"
Diaochan kafasını sallayınca Ares damarlarındaki kanın öfkeli aktığını hissetti. Yoksa Nath'e mi aşık olmuştu? O ona hep kibar davranmıştı. Beraber olmaları çok mümkündü. Buna izin veremezdi. Kıskandığını hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsane (+18)/Tamamlandı
FantasiYetişkin içerik! Çerez tadında bir kitap arıyorsan doğru yerdesinnn. Bir kız. Doğduğu andan itibaren babasının nefreti yüzünden dört duvar arasında büyümeye mahkum edilmiş. Efsaneye göre dünyanın dört güzel kadınından biri. Ancak kimilerine göre en...