Efsane-18-

7.6K 705 125
                                    

Boş yapasım yok bugün. İyi okumalar. Bu arada isimden de anlamışsınızdır da sorayım arena of valor oynayan varsa bana yazabilir mi kolsuzlardan gına geldi artık.


Diaochan Ares'in odasında onun yatağında arkasını dönmüş oturuyordu. Ares düşünceli şekilde girdikten sonra yatakta oturan kıza baktı. Diaochan öfkeliydi. Ares yavaşça oturdu yatağa. Nasıl ona, onu tesiste istemediğini söyleyecekti?

"Ares. Beni neden herkesin içinde azarladın?"

Diaochan ayağa kalktı. Ares onu terslemek için kafasını kaldırdığında Diaochan kucağına oturdu. Kedi gibi kafasını boynuna gömdüğünde Ares gözlerini kapattı. Diaochan kollarını onun beline sardıktan sonra alnını göğsüne yasladı.

" Biz birbirimize aşık değil miyiz? Sen neden bana bağırdın?"

Ares nefesini üfledi. Bir şey söyleyemiyordu.

Diaochan kafasını kaldırıp elini Ares'in yanağına koydu. Dudaklarına uzanmak için kendisini hafif kaldırdığında Ares yarı yolda karşılamıştı onu. Elleri Diaochan'ın saçlarını buldu. Yumuşacıktı. Odayı ayırınca kendisine farklı bir şampuan almıştı. Saçlarının kokusu değişse de hala çok güzeldi. Kendi kokusu aynıydı. Tıpkı bir bebek gibi kokuyordu.

"Diaochan dur." dedi can çekişircesine. Diaochan onu duymadı. Dudaklarını bu kez Ares'in boynuna bastırdı. Kendisini Ares'e doğru ittiğinde Ares gerildi. Vücudu kaskatı kesilmişti. Eğer Diaochan devam ederse Ares bu kez duramazdı.

"Dur dedim sana."

Ares'in yine ona kızmasıyla ayağa kalktı.

"Neyin var senin?" dedi sinirle.

"Önce bana aşık olduğunu söylüyorsun. Sonra da kötü davranıyorsun."

Ares ayağa kalktı.

"Sana aşık falan değilim. Yalan söyledim."

Diaochan gözlerini kırptı.

"Anlamadım." dedi sessizce. Anlamıştı. Sadece kabullenmekte güçlük çekiyordu. Ares yalan söylemezdi ki.

"Anladın işte. Sırf her şeyi anlat diye yalan söyledim sana. Hepsi oyundu. Sana karşı hislerim falan yok benim. Seni de burada istemiyorum."

Diaochan dudaklarını birbirine bastırdı. Ares'in gözlerinin içine baktığında Ares kaçırdı gözlerini.

"Gözlerimin içine bak." dedi sertçe.

Ares gözlerinin içine baktı.

"Bana aşık değilsin öyle mi? Beni istemiyorsun." dedi. Ares gözlerinin içine bakarken bunlara evet bile diyemiyordu.

"Cevap ver!"

"Evet." dedi Ares hızla. Biraz daha uzarsa konuşamazdı.

Diaochan elini kaldırıp yanağına sert bir tokat attı. Ares'in yüzü diğer tarafa dönerken gözlerini kapattı. Bu hakettiği en hafif cezaydı.

"Sen beni burada istemiyor olabilirsin. Ama unutma." diye konuştu.

"Beni sadece sen istemiyorsun. Ayrıca bu tesis sana ait değil. İstemiyorsan sen gidebilirsin. Ben burada kalacağım."

Diaochan odadan çıktıktan sonra kapıyı sertçe kapattı. Ares tekrar yatağa çökerken kafasını ellerinin arasına aldı.

"Her şeyi senin için yapıyorum. Yokluğuna dayanırım ama ölmene dayanamam." diye mırıldandı.

Efsane (+18)/TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin