Sen.
Bunu okuyan yelloz. Evet sen.
Ne diye okuyup bir yıldıza basmadan çıkıyosun vicdansız?
Bassana bi bakıym nasıl basıyosun.Yaşlı adam elindeki kahveyi içerken derin bir nefes çekti. Bunca yıl sonra aşık olduğu kadının yüzünü görmüştü. O olmasa bile onun güzelliğini, onun kanını taşıyordu.
Ares yavaşça yanına oturdu.
"Sen O'sun değil mi? Diaochan'ın annesini terk eden."
Adam gülümsedi. Ares yaşlılığını karşısında görüyordu. Yaşlanınca böyle mi görünecekti?
"Yaşlanınca böyle görünmeyeceksin." dedi sanki aklını okumuş gibi.
"Sen." dediğinde adam güldü tekrar.
"Ben yaklaşık 45 yıldır yaşıyorum. Ancak Nashville'ye göre 45 yıldır yaşıyorum. Nashville ile dünyanızın zaman kavramı aynı değil. Nashville'nin bir yılı buranın beş yılına eşit."
"Nasıl yani? Diaochan aslında 100 yaşında mı?"
"Hayır. Anlamasam da Diaochan bu dünyanın yıllarına göre hareket ediyor. Yani onun yaşında bir problem yok. Olsaydı bu dünyaya gelir gelmez benim gibi buranın zamanına göre şekil alırdı."
"Yani sen şimdi neredeyse 225 yaşındasın." dedi şaşkın şekilde.
"Hemen hemen o civarlardayım."
"Buraya nasıl geldin? Hem sen 225 yıldır nasıl yaşıyorsun?"
"Buraya geleli henüz 2 yıl oldu. Tesadüfen dünyanıza giriş kapısını keşfettim. Bugün Diaochan'ı görünce takip ettim. Ama seninmiş."
Ares alayla güldü.
"Annesini neden terk ettin?"
"Kitaptan haberiniz yok mu?"
"Var. Okuduk." dedi üzüntüyle.
"İşte. Bende kitabı okudum. Geleceğimizi öğrenince aptallık yaptım. Neyseki sen benim gibi bir salak değilsin." Ares kaşlarını çattı.
"Ne gibi bir salaklık?" dedi.
Yaşlı adam derin bir nefes aldı.
"Bak evlat. Senin hesabına göre senden iki yüz yaş büyüğüm. Ama senin kadar aklım yok benim. Sen her şeye rağmen Diaochan'ını üzmüyorsun. O yine senin yanında. Bense salak gibi ona bir şey olmayacak sanıp terk ettim onu. Sırf aynı kaderi yaşamayalım, o ölmesin sonsuza kadar yaşayabilsin diye uzaklaştım ondan. Ancak beni öldürebilecek tek şeyin o olduğunu unuttum. Ona çok büyük bir kötülük yapmışım meğer. O adi herif zorla sahip olmuş benim Diaochan'ıma. "
Yaşlı adamın gözleri dolmuştu.
" Diaochan dayanamadı. Rachelle anlattı her şeyi. Gerçi siz onu tanıyorsunuz zaten. "
Ares anlamasa da bir şey demedi. Rachelle'yi tanıdığını sanıyor olabilirdi.
" Diaochan o adamla evli olmaya sadece kızı için katlanmış. Sırf o kendi aşık olduğu Ares'e kavuşacak diye doğurmuş onu. Sonra zaten kızının adını Diaochan yaptığı için işkenceye maruz kalmış. En sonunda da.."
"En sonunda ne?"
"En sonunda dayanamayıp kalbine saplamış buzu. O olmadığı için cezamı çekiyorum. Sonsuza kadar onsuz yaşama cezasına çarptırıldım hemde kendi yüzümden. Onun acısını her zaman buramda hissedeceğim." diye fısıldadı elini kalbine götürüp.
Ares kafasını eğdi. Aynı salaklığı o da yapıyordu.
" Babası bu kadar kötü kalpli bir insan mı? " dedi sessizce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsane (+18)/Tamamlandı
FantasyYetişkin içerik! Çerez tadında bir kitap arıyorsan doğru yerdesinnn. Bir kız. Doğduğu andan itibaren babasının nefreti yüzünden dört duvar arasında büyümeye mahkum edilmiş. Efsaneye göre dünyanın dört güzel kadınından biri. Ancak kimilerine göre en...