Diaochan yemeğini yerken herkes yavaşça odalarına dağılmaya başlamıştı. Caitlyn odasında Diaochan'a uygun kıyafet arasa da bulamamıştı. Diaochan bir anda etrafta kimsenin kalmamasıyla şaşırsa da önündekileri yavaşça yerken oldukça keyifliydi. Dünyadaki birçok güzelliği kaçırmıştı. Babasının ona olan nefreti yüzünden kaçırdığı ne varsa hepsini yaşayacaktı.
Caitlyn odadan çıktıktan sonra kendi odasından çıkan Ares'e çarptı.
"Cait, yavaş. Nereye böyle aceleyle?"
"Sana geliyordum. Bende Diaochan'a olacak kıyafet yok. "
Ares Caitlyn'i süzdü.
"E yani. İmkansız da olması. "
Caitlyn öfkeyle omzuna vurdu.
"O kız buraya senin için geldi. Ona böyle davranamazsın. "
"İyi ama. . "
"İyi aması yok. Onu buraya çağıracağım. Sen daha kalıplısın. Belki senin tişörtün falan olur ona. "
"Of. "
Ares söylenerek içeri girdikten sonra Caitlyn yemek yiyen Diaochan'a yaklaştı.
"Diaochan. "
Diaochan kafasını kaldırdıktan sonra Caitlyn'in ona gülümseyen yüzüne baktı. O da istemsizce gülümserken Caitlyn tiksinmeden ona elini uzattı.
"Hadi gel üzerini değiştirmen için bir şeyler ayarlayalım sana. "
Diaochan ellerinden utanıp üzerine silmeye çalışsa da kıyafetindeki taşlar ellerini acıtmıştı.
"Ellerim kirli de. Ben bunları giymek zorunda değil miyim artık?"
"Tabi ki hayır. Burası artık tutsak olduğun yer değil. Özgürce giyinebilirsin. Sana şimdilik bir şeyler ayarlayalım da daha sonra senin için bir şeyler alırız. "
Diaochan minnetle gülümsedikten sonra Caitlyn'in uzattığı elini tuttu. Etrafa garip garip bakarken Caitlyn Ares'in odasına girdi. Diaochan da arkasından girdikten sonra ağırlıklı olarak sarı kırmızı ve siyah olan odaya baktı. Etraftaki ateş figürleriyle oda gerçekten tam bir volkan gibiydi.
"Bunlar var. " Ares elindeki geniş tişörtü ve şortu uzattı. Diaochan gözlerini kırpıştırarak baktı.
"Bunlar bana biraz büyük gelir. " diye mırıldandı tişörtü görmek için Ares'in elinden alırken. Ares duyduğu şeyle gözlerini kocaman açıp dudaklarını bastırırken Caitlyn durumu toparlamaya çalıştı.
"Sen önce bir duş al. Denersin. Olmazsa başka bir şey ayarlarız sana. "
"Benim banyomda mı?"
Ares korkuyla Caitlyn'e baktığında onun bakışlarıyla kafasını eğdi. Banyosunu kendisinden başkası kullanamazdı.
"Bir seferlik sorun olmaz değil mi Ares?"
"Olur. "
"Bak onay çıktı. Hadi sen banyoya git. Ben daha sonra gelir banyoyu toparlarım. "
Caitlyn odasına doğru ilerlerken Ares sessizce mırıldandı.
"Ben sorun olur demek istemiştim. "
Diaochan çekingen şekilde öylece ayakta duruken Ares banyonun kapısını açtı.
"Burası banyo. "
Diaochan içeri girdikten sonra banyo diye adlandırdıkları yeri inceledi. Banyo neydi ki?
"Ne yapacağım burada?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsane (+18)/Tamamlandı
FantasiYetişkin içerik! Çerez tadında bir kitap arıyorsan doğru yerdesinnn. Bir kız. Doğduğu andan itibaren babasının nefreti yüzünden dört duvar arasında büyümeye mahkum edilmiş. Efsaneye göre dünyanın dört güzel kadınından biri. Ancak kimilerine göre en...