EFSANE 2 -1-

1.6K 162 453
                                    

Ayyy nasssıl özledim varya nasssıl anlatamam.

Öncelikle kafamda öyle çok senaryo canlandı ki efsaneyi 100 bölüm bile yazabilirim.

Ama şakk diye 30.bölümde finalde yapabilirim çok güvenmeyin bana.

Ama bu sahneleri yazmayı öyle özlemişim ki anlatamam.

Siz saftirik Diaochan'ı özlediniz mi? Ya ona bir şeyler öğretirken çıldıran Ares'i?

Hadi bakam okumaya...

Veee tekrar...

İyi okumalar domateslerimmm


Uzun zaman sonra ilk kez Diaochan rahatsızca araladı gözlerini. Normalde bu şekilde uyanmazdı da, o gördüğü rüya neydi öyle?

"Ares." Diye fısıldadı kollarını ona sımsıkı sarmış kocasını dürterken.

"Hım?" Diye mırıldandı Ares.

"Ares kalk ya." Dedi ağlamaklı sesiyle.

Ares bu sesi biliyordu. Korkuyla araladı gözlerini. Diaochan'ı, sanki yanında değilmiş gibi iyice kendisine çekti.

"Yalvarırım ilçe sınırları içerisinde aşer."

Diaochan omuzlarını silkerek elini karnına sardı. Zaten yakında bitecekti aşermeler. Neden söyleniyordu ki?

"Ares ya. Sevmiyorsun sen beni."

Diaochan öfkeyle arkasını dönse de, Ares'in görüş hizasından çıkar çıkmaz gülümsemişti. Biliyordu ki Ares asla gönlünü almadan uyumazdı.

Dediği gibi de oldu.

Ares Diaochan'a sıkıca sarılıp boynunu öptü.

"Tamam güzel domatesim. Alınma hadi. Ne çekti canın söyle."

Diaochan hevesle döndü arkasını.

"Hani Alex ve Roxie bir tane dondurma getirmiştiler ya. Böyle bol çikolatalı üzerinde yeşil fıstıklardan vardı. Çok güzeldi. Rüyamda ondan yiyordum. Ama çok güzel yiyordum."

Ares dehşetle Diaochan'a baktı.

"Emin misin? O değildir ya. Başka dondurmadır. Pakette ne yazıyordu? Diaochan başka bir şey çekmiyor mu canın?"

Diaochan inatla kafasını sağa sola salladı.

"Hayır işte. Oydu çok güzeldi. Onu istiyorum."

Diaochan kollarını göğsüne bağladı. Çocuk gibi omuz silktiğinde Ares çenesini tutamayıp, sitem etmek gibi bir hataya düşmüştü.

"Lan o dondurmayı Güney Kore'den getirdiler. Ben şimdi nasıl Kore'ye gideyim?"

Sesi istemsizce yükseldiğinde Diaochan'ın gözleri dolmaya başlamıştı.

Ares dört aydır duyduğu şiiri duymaya hazırlandı.

"Sen beni sevmiyorsun. Zaten bebeğimizi de istememiştin. Yanlışlıkla oldu biliyorum. Tepkinden belliydi böyle yapacağın. Aldıracağım bu bebeği."

Ares elini alnına çarptı.

"Gebe domates. Kabul et artık şunu. Sen haberi verdiğinde şok geçirdiğim için donakaldım. Bu bebeğimizi istemediğim anlamına gelmiyor alo."

Diaochan arkasını döndüğünde Ares söylenerek kalktı yataktan.

"Her halta katlanıyorum. Şu yüzünü şöyle asmana dayanamıyorum. Zaten kaç aydır dokunamıyorum. Bir de dudak sarkıtmalar falan. Öleceğim bu gidişle."

Efsane (+18)/TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin