EFSANE 2 -10-

833 78 243
                                    


Ben yine bunalımda sdklvlkdsnvgvs.

Profilimde bana ait kitaplar kısmından Askerim adlı kitabımı okuyabilirsiniz. 

İyi okumalar domateslerim. (Ne yazacağımı da bilmiyorum valla.)

-------

"Öpsem güzel dudaklarından. Sonsuza kadar kalsam orda. Hiçbir şey ayıramasa bizi."

Diaochan, Ares'in kolları arasında sözleriyle mest olurken Ares'in dudaklarına uzanmasıyla kalbinin hızlandığını hissetti.

"Anne!"

Kapının  sertçe çalınmasıyla Ares nefesini üfledi.

"Bu çocuk 20 sene sonra onu aldırmamızı falan istiyor sanırım."

Diaochan kahkaha atarken doğruldu. Ares'in kollarından kalkmayı hiç istemiyordu. Dediği gibi sonsuza kadar orada yaşayabilirdi.

"Ne var başımızın belası?"

Leviathan, istediği şeyi başarmış gibi sırıttı."

"Ay aşkınızı mı böldüm? Tüh çok üzüldüm. Sıkıldım ben."

Ares sabırla Diaochan'ın güzel yüzüne baktı. Siniri çabucak bir gaz bulutu gibi havada dağılırken tekrar oğluna döndü.

"Hadi itiraf et. Sana kardeş yaparız diye ödün kopuyor değil mi?"

Levi gülmeye devam ederken annesinin uzandığı yatağa zıpladı. Annesini göğsüne çekerken Diaochan bu durumdan oldukça memnundu.

"Zack amca seni çağırıyordu babacığım."

"Sana yatağımda karıma sarılarak uzanabileceğini kim söyledi?"

"Genlerinizden aldığım yetkiye dayanarak söylüyorum ki ben."

Ares sahte bir sinirle avuçlarından ateş çıkardığında Levi, örtüyü üstüne çekip saklandı. Ares keyifle odadan çıkıp Zack'in yanına geldi.

"Buyur?"

"Yardımın lazım."

Zack Nashville'den getirdiği kitapların içinde boğulmuş şekilde bakarken, Ares yanına diz çökerek elindeki kitapları aldı.

"Ne arıyoruz yine bunların içinde?"

Ares'te Zack gibi yere oturup kitaplara bakarken Zack'in sesiyle kafasını kaldırdı.

"Güç transferi."

"Manyak mısın sen? Böyle bir şeyi neden arıyoruz?"

Zack ofladı.

"Sorma. Alex istedi."

Ares kaşlarını çattı. Alex neden güçlerini transfer etmek istiyordu? Ve kime?

"Soracağın şeyi biliyorum. Alex, Elena'nın üzülmesine dayanamıyor. Güçlerini ona vermek istiyor."

Zack'in sözlerini bitirmesiyle Ares tekrar kitaplara baksada, hiçbir şey göremiyordu.

Alex mükemmel bir babaydı. Ancak Elena için canını bile verecek olması takdir edilesiydi.

"Kendi öz kızı olmamasına rağmen ona bu kadar düşkün olmasına hayranlık duyuyorum."

Zack kafasını salladı.

"Başlarda Roxie suçlu hissettiği için Elena'ya annelik yaptı sanıyordum. Hani Linda'nın ölümüne sebep olduğu için falan. Ama yıllar geçtikçe fark ettim ki Daniel ve Elena arasında asla ayrım yapmadılar. Daniel kadar Elena'yı da öz kızları gibi sevdiler. Kate benim için neyse Elena da Alex için öyle."

Efsane (+18)/TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin