Efsane-27-

6K 530 240
                                    

Selam arkadaşlar. 6 gün olmuş bölüm yayınlamayalı. Gecen 3ünde  bölüm yazdım attım. Gözlerimin önünde masum oğlum Nathaniel ne hale geldi. Vah vah vah.
İyi okumalar.


Diaochan gözlerin araladığında beline sarılmış kolları gördü. Dudakalrı huzurla gerinirken gülümsedi. Aşık olduğu kokuya iyice sokulduktan sonra aşık olduğu adama döndü. Bakışları sevdiği adamın yüzüne çıktığında hızla kaşları çatıldı. Ellerini adamın omzuna çıkardıktan sonra onu itmeye çalıştı.

"Nathaniel! Senin ne işin var burada, ne yaptığını sanıyorsun sen? Bırak beni!"

Nathaniel'in gülümseyen yüzü soldu. Kaşlarını çatıp doğruldu.

"Ne diyorsun Diaochan? Kocanı yataktan mı kovuyorsun?"

Diaochan hala kurtulmaya çalışırken Nathaniel,kollarını sıktı.

"Ne kocası ne diyorsun? Bırak beni."

"Diaochan. Kızmaya başlıyorum ama. Hala bitmedi mi şakan?"

Diaochan ellerini havaya kaldırdığında hiçbir şey çıkmamıştı. Güçlerine ne olmuştu?

"Nathaniel yalvarırım bırak beni. Ares öldürür seni."

Nathaniel duyduğu şeyle bir an kaşlarını çattıktan sonra, kafasını geriye atıp kahkaha patlattı. 

"Ares beni öldürür demek."

Tekrar kahkaha attı.

"Ares öleli aylar oldu güzelim. Aş artık."

Diaochan korkuyla etrafına baktı. Ares'e dair hiçbir şey yoktu. 

"Hayır."

 Dedi korkuyla. Etraftaki her şeyin rengi giderek renksizleşirken tekrar bağırdı.

"Hayır."

Nathaniel gözlerinin içine gülerek bakarken ellerini kulaklarına kapattı. Gözlerini sımsıkı yumarken daha çok bağırdı.

"Hayır! Ares ölemez. Bırakmaz o beni! Ares!"

**

"ARES!"

Diaochan korkuyla uzandığı yerden kalktığında kalbi hızla atıyordu. 

Ares su içinde kalmış kıza sardı kollarını. Elleriyle saçlarını okşarken Diaochan'ın göğsü hızla inip kalkıyordu.

"Güzelim sakin ol. Buradayım ben yanındayım. İyi misin?"

Diaochan korkuyla elini yüzüne kapattı.

"Ares ölmedi. Def ol buradan."

Ares tekrar saçlarını okşadı.

"Diaochan. Benim Ares. Sakin ol kabus gördün. Yanındayım ben meleğim."

Diaochan yavaşça yüzüne kapattığı ellerini indirirken gözlerini bir türlü açamıyordu. Deli gibi korkuyordu.

Nihayet gözlerini açıpta karşısında aşık olduğu adamı gördüğünde derin bir nefes verdi. Kolları Ares'in boynunu bulurken, kafasını Ares'in boynuna gömüp hıçkırdı.

"Çok korktum. Ne olursa olsun asla ölmene izin vermeyeceğim. Sensiz bir dünyada olamam ben."

Ares ellerini saçlarından beline indirdikten sonra Diaochan'ı kendisinde uzaklaştırıp yüzüne baktı. Ağlamasından nefret ediyordu. Dudaklarını Diaochan'ın alnına bastırdıktan sonra uzanıp Diaochan'ı üzerine çekti.

Efsane (+18)/TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin