On Sekiz | Ruhlarımızı Birbirine Veriyoruz

1.2K 103 32
                                    


On Sekiz | Ruhlarımızı Birbirine Veriyoruz

- 1 hafta sonra -


- 1 hafta sonra -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@kr.news: Jeon Holding'in Genel Müdürü Lalisa Manoban ve Realistic Soldier Training Company'nin yöneticisi Park Chaeyoung'un kardeş oldukları bu sabah gerçekleşen basın toplantısında duyuruldu.

Birçok insan bu güçlü kadınların ailesini merak etse bile ikiliden onlara yönelik bir açıklama gelmedi. Bu zamana kadar kardeş olduklarını saklamaları ise birçok eleştiriye hedef tutulmalarını sağladı. Bir taraf şirketlerinin piyasa değerlerini arttırmak için bu ani açıklamayı yaptıklarını düşünsede, diğer taraftaki hissedarlar, yatırımcılar ve olayları takip eden insanlar, onların rahat bir hayat yaşamak için bu zamana kadar açıklama yapmadıklarını düşünüyor. Bu ikilinin neden bir anda açıklama yaptığıysa merak konusu.

Özellikle Lalisa Manoban'ın, Jeon Holding'de Genel Müdür olduktan bir hafta sonra bu tür açıklamalar yapmaları şüpheyle karşılanıyor. Bu açıklamalardan sonra iki şirketin de yükselen hisse fiyatları yüzünden küçük bir kesim insan bunun komplo olduğunu ve hisse fiyatlarıyla oynamak için yapılan, planlı bir olay olduğunu düşünüyor.

Yakın zamanda yeniden bir açıklama gelirse bunları sizlere hemen paylaşacağız. Korea News olarak saniye saniye haberleri takip ettiğimizi belirtir, herkese iyi günler dileriz.

❤️328.978
💬156.688

@freethjsd: Ne nasıl ya

@hgedge: Bu ikili kardeş mi? Aklıma gelecek son şey bile değildi!

@soullyt: Kardeş olmaları pek anormal gelmedi bana. İkisi de güçlü ve kısa sürede tanıdığım kadarıyla büyük işler başarabilecek kapasiteye sahip kadınlar. Kardeş olmaları, birbirine benzeyen cesaretlerinden belli.

@fivesourly: Yeni bir hisse komplosu. Şirketleri haberlerde konu olup bu ay fazla para kazandıklarında, öbür ay için yeni skandal çıkarma arayışına girerler.

@newytr: Paralarımı şimdiye kadar onların hisselerine yatırsaydım zengin olmuştum. Siktir, bu pişmanlık bana uzun bir süre yeter!

@rrelaiattix: Onu bunu bırakın da bu iki kardeş çok güzel değil mi?

@tickrıu: Jeon Holding'in CEO'su fazla sessiz

@asduores: Kimsede demiyor ki, Park Chaeyoung Koreli, kardeşi Tayland'lı diye???

↪️@asduores'e yanıt
@ddearso: Kardeşinin Tayland'lı olduğuna ya da Park'ın Koreli olduğuna dair soy adından başka bir kanıt var mı elinde? Her şey olabilir.

@clrima: Manoban müdür oldu ve hisse fiyatları uçuştu. Bir haberin bu kadar büyük etkisi olacağına duysam inanmazdım.

@mrsruthy: Lisa'nın kovulduğu dans stüdyosundaki bir çalışanım. Onun kardeşi yok.

Comatose, liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin