Κεφαλαιο 8

54 3 0
                                    

Μετρούσαν τις ώρες για να πάει 10 και να παω επιτέλους να παρω το κολιέ μου . Ένιωθα κενή χωρις αυτο και επρεπε να το πάρω οπωσδήποτε. Όταν η ώρα φτανει φεύγω γρηγορα και πηγαίνω στο μέρος μας. Με περιμένει ηδη εκει . Ντυμένος στα μαύρα με κουκουλα και καλυμμένος από παντού. Ηταν τοσο όμορφος που δεν μπορείς να του αντισταθείς. Ειναι αδύνατο. Τον πλησιάζω και του λεω
- δώστο μου
Μου τραβάει το χέρι και με φιλάει με πάθος. Τα χείλη του τοσο σιγουρα για το τι κάνουν βγάζουν φωτιές και εγω καίγομαι μεσα σε αυτά. Χανω κάθε δυναμη και κάθε αντίσταση μου μαζι του . Δεν μπορω να συγκρατηθω. Τον κοιταω και αυτα τα καστανα του ματια με λιώνουν.
- πρωτα ειπαμε πρέπει να κάνεις κάτι για να στο δώσω.
- Με απειλείς?
- Δεν απειλω μωρο μου . Σε διατάζω.
Είχε το βλέμμα του νικητή αυτο το βλέμμα ομως που δεν μπορούσα να αντισταθώ.
- Λοιπον λεγε τι θες ?
- Θελω να κάνεις μια δουλειά για μενα και αν την κάνεις καλα θα στο δώσω. Και αυτο και οτι αλλο θες . μου κλείνει το μάτι και ψάχνει κατι στην τσέπη του
- Τι δουλειά ειναι αυτη ? τον ρωταω γιατι μου φαίνεται περίεργο ολο αυτο .
Βγαζει από την τσέπη του ένα σακουλάκι με κατι ασπρα χάπια. Πρωτη φορα τα έβλεπα ηταν μεγαλα και περίεργα. Σκεφτηκα τι τα θέλει τοσα χάπια?
- θα τα πάρεις και θα τα δώσεις σε έναν τύπο με ένα μπλε βανακι που θα περασει από τον κατω δρόμο.
Όσο το σκέφτομαι μου φαίνεται περίεργο. Τι ειναι αυτα τα χάπια και γιατι δεν μπορει να τα δώσει μόνος του. Σιγα το δυσκολο πια.
- Τι ειναι αυτα τα χάπια?
- Δεν χρειαζεται να ξερεις μωρο μου απλα δωστα και ελα ξανα σε εμενα.
Με φιλάει ξανα και νιώθω ότι γλώσσα του διαπερνάει κάθε μέρος του στόματος μου. Δαγκώνει το χείλος μου και απλα εγω δεν μπορω να του αρνηθώ.
- Ενταξει. του λεω χωρις να ειμαι απολύτως σίγουρη γιαυτο που κανω.
- Μπραβο το μωρακι μου. Θα σου δώσει 200 ευρώ αλλα εσυ θα του ζητήσεις κιαλα . Οσα παραπάνω καταφέρεις να μαζέψεις τοσο καλύτερο για μας .
Εγω συνεχίζω να μην καταλαβαίνω αλλα για κάποιο λόγο του εχω εμπιστοσύνη. Χωρις να ξερω το γιατι. Παιρνω μια βαθιά ανάσα και παιρνω τα χάπια ετοιμη να τα παραδώσω. Μου φοράει την κουκούλα μου δίνει ένα φιλί και με σπρώχνει να παω.
Όταν φτανω δινω τα χάπια και τα πράγματα γίνονται ακριβώς όπως μου τα είχε πει . Μου δίνει 200 και με τα κατάλληλα λόγια τον πειθώ και μου δίνει αλλα τοσα. Φεύγει και μαζεύω τα λεφτά ευχαριστημένη χωρις να ξερω τι εχω κανει μολις . Ειχα κανει μολις το πρωτο μου deal.

A girl in prison Where stories live. Discover now