Κεφαλαιο 25

36 2 0
                                    

Βλεπω το πρόσωπο του παραξενεμενο.
- Ναι ο πρώτος. του λεω με σιγουριά
- Δεν έχεις ξανακάνει....
Δεν τελειώνει την προταση του και με κοιτάει στα μάτια με ένα ύφος που δεν μπορω να το εξηγήσω
- Ειναι κακο ? του απανταω ελαφρώς θιγμενη
- Οχι οχι καθολου απλα πίστευα πως θα το έχεις ήδη κάνει. Συγνωμη δεν ήθελα να...
- Σε ενοχλεί?
- Καθολου μωρο μου. Ηθελες εγω να ειμαι ο πρώτος που θα σε αγγίξει?
- Ναι του λεω με απόλυτη σιγουριά πλεον. Τα μάτια του λάμπουν από χαρα και με φιλάει τοσο τρυφερά.
- Θελω μια χάρη του λεω και σταματάω εκει
- Οτι θελεις μικρη μου.
- Θελω να πάρεις τηλέφωνο τα κορίτσια να τους πεις να έρθουν από εδω. Ειμαι σιγουρη πως με ψάχνουν και θελω να τις δω.
- Οτι θελεις , αφού το σκεφτει λιγακι παιρνει το τηλεφωνο μου και τους λέει τι ακριβώς συνεβει και οτι θελω να τις δω.
Μετά από λίγο τα κοριτσια έρχονται εμφανώς αναστάτωμενες.
Πρωτα πρωτα η Άννα που μπήκε μέσα και κοντευε να σπάσει την πόρτα και έπειτα η Τζο πιο ηρεμη .
Φροντισα να προλάβω να τους εξηγήσω ολα οσα εγιναν και να τις διαβεβαιώσω πως πλεον ειμαι καλα.
Υπήρξε μια πολύ όμορφη συζήτηση που δεν περίμενα ανάμεσα στον Δημήτρη και τα κοριτσια. Ειχα ολη μου την οικογενεια διπλα μου ενωμένη.  Ημουν σιγουρη πλεον και δεν φοβόμουν για τιποτα.

Ύστερα από μια εβδομάδα
Γύρισα επιτελους σπιτι μου αφου τα τραύματα ειχαν κλείσει.  Ηταν ολοι τους διπλα μου . Ο Δημήτρης έμενε πλεον μαζι μου για να με φροντίζει ενώ τα κοριτσια με επισκεπτόταν καθημερινά.  Ο Δημήτρης έφευγε συχνά λεγοντας μου οτι έχει δουλειά.  Ηξερα πολυ καλα τι δουλειά αλλα ποτε του δεν μου το ελεγε ξεκάθαρα. Ηθελα ομως να ειμαι μαζι του. Όταν γυρισε σπιτι αποφασισα να του μιλήσω.
- Τι δουλειά είχες?
- Ε τιποτα μωρε
- Περιμενεις να σε πιστέψω? τον κοιταω ενώ αυτος αποφευγει να το κανει γιατι ξερει πως δεν μπορει να μου κρυφτεί.
- Ε ενταξει εκανα κάποιες παραδόσεις.  Ο καινούργιος που μπήκε στην πιάτσα μου δίνει τα διπλάσια από αυτα που έπαιρνα.
- Θελω να ερθω και εγω του λεω πιο σιγουρη από ποτε.
- Μωρο μου τι λες μετα απο τοσα που έγιναν?
- Αφου το εχω ξανακάνει.  Εσυ με εβαζες το ξεχασες ?
- Δεν το ξεχασα απλα.....
- Δεν έχει απλα θελω και εγω να ειμαι μαζι σου. Εξάλλου μερικά λεφτα παραπάνω μονο καλο μπορούν να μας κάνουν.
Τον βλεπω προβληματισμενο και φροντίζω να του λύσω τα παντα με ένα τρυφερό φιλι. Η θετική του απαντηση δεν άργησε να έρθει.
- Ενταξει αλλα θα εισαι μαζι μου και θα κανεις οτι σου λεω εγω ειπε και έκλεισε την κουβεντα μας.

A girl in prison Where stories live. Discover now