Κεφάλαιο 17

44 2 0
                                    

Τα μάτια τους βγάζουν σπίθες και ένα αδιανόητο μισος που δεν μπορω να καταλάβω από που προέρχεται. Μεσα στη δυνατή μουσική επικρατεί ησυχία ανάμεσα σε εμάς τους τρεις. Η σιωπή σπάει οταν ο Ντάνι αποφασίζει να μιλήσει. Επικρατεί ένας περίεργος και γεμάτος ειρωνεία διάλογος.
- Βρε βρε βρε τον Δημήτρη. Χαθηκες εσυ
- Πίστευα ότι δεν θα σε ξαναδώ αλλα τελικα λάθος
- Δυστυχως για σενα ειμαι εδω
- Ε δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα σε αυτή τη ζωή. Τι να πεις
- Παντα θα ειμαι εδώ.
- Αυτο θα το δούμε στην πορεία
- Παντα θα ειμαι εδω . Ενα βήμα πριν από σένα. το βλέμμα του Ντάνι στρέφεται με μίας επάνω μου . Με κοιτάζει λεπτομερώς από πανω μέχρι κάτω τοσο έντονα που με κάνει να ντραπω και να ανατριχιάσω ολόκληρη.
- Ντάνι ομορφιά μου , μου συστήνεται και μου δίνει το χέρι του .
- Στέλλα του λεω ντροπαλά και του δίνω το χέρι μου . Ο Δημήτρης παρατηρεί την κάθε κίνηση του και συνεχίζω να μην καταλαβαίνω τι ακριβώς συμβαίνει μεταξύ τους .
Ο Ντάνι με πλησιάζει επικίνδυνα και μου λεει
- Εισαι πολυ όμορφη εσυ , και μου ακουμπάει με το δάχτυλο του το πηγούνι μου.
Και εκείνη την στιγμή ο Δημήτρης τον αρπάζει από το γιακά του πουκάμισου και με μίσος του λεει
- Αν την ξανακουμπησεις θα σε κάνω να το μετανιώσεις.
- Ο γνωστός Δημήτρης με τις απειλές του . Μονο που στα επικίνδυνα είσαι ένας φλώρος αγορίνα μου. Το ξερει αυτο το μωράκι που κυκλοφορείς? με το χέρι του δείχνει εμενα γεμάτος ειρωνεία.
Βλέπω τον Δημήτρη να είναι έτοιμος να εκραγεί. Τον αρπαζω από το χέρι και τον τραβάω προς τα έξω.
- Παμε μωρο μου
Τον νιωθω να με ακολουθεί και βγαινω ανακουφισμενη που ολο αυτο τελειωσε χωρις κανεις να φάει ξύλο. Τι συμβαίνει όμως ανάμεσα τους? Γιατί ειπε οτι στα δύσκολα κανει πισω ? Ειμαι πολυ μπερδεμένη

A girl in prison Where stories live. Discover now