Κεφαλαιο 9

53 3 0
                                    

Ολο αυτο ηταν εντελώς περίεργο. Το μόνο παντως που ηξερα ηταν το κολιέ μου ηταν και πάλι στο λαιμό μου. Ήθελα με καποιον να μιλήσω για ολο αυτο το χθεσινό να με βοηθήσει να καταλάβω τι στο διαολο γινόταν. Φυσικά και έτρεξα και πήγα στο σπιτι της Άννας. Η Τζο έφτασε μετα απο λιγο και τους εξήγησα για ακομη μια φορα με κάθε λεπτομέρεια ολα αυτα που είχαν γίνει.
- ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ η Άννα παθαινει υστερία και αρχίζει και φωνάζει.
- Πας καλά? Δεν έχεις καθόλου μυαλό?
Εγω να βρίσκομαι στη μέση χωρις να εχω καταλαβει τι τους φανηκε τοσο τρομερό και κάνουν ετσι.
- Στέλλα εισαι με τα καλα σου? Έγινες βαπορακι για χάρη του? μου λεει η Άννα και συμπληρώνει η Τζο
- Νομιζα οτι ησουν έξυπνη αλλα μέχρι την κλεψιά φτανει το μυαλό σου . Αυτος ο ανθρωπος σε εχει για να κανει τα deal του.
Εγω να αρχίζω να καταλαβαινω τι εννοούν και να τα χανω. Αρχίζω και τραυλιζω και δεν ξερω τι να πω.
-Β....βαπορακι ? Deal ? Τι ειναι αυτα που λέτε?
- Εσυ τι νόμιζες πως ηταν ασπιρίνες?
Εγω που πλεον εχω χάσει την γη κάτω από τα πόδια μου βαζω τα κλάματα και αρχίζω να χτυπιέμαι.
- Ειμαι ηλιθια πως μπορεσα να το κάνω αυτό? Γιατί τον πιστεψα ? Πίστεψα οτι ειναι ερωτευμένος μαζί μου και με θέλει πραγματικά. Ηλιθια . Ηλιθια. Ηλιθια.
Μουτζωνω τον εαυτό μου και κλαιω ασταμάτητα.
Τα κοριτσια στην εικόνα μου δεν αντέχουν και έρχονται και με αγκαλιάζουν.
- Ελα ηρεμησε τωρα εγινσ τελειωσε.
- ολα ειναι ενταξρι τωρα θα μείνεις μακρυά του
- πως μπορεσα να τον πιστέψω και να πέσω σε όλη αυτή τη παγίδα? Λεω φανερά πληγωμένη.
- Ολα ειναι οκευ στελλουκο μου. Απλα τον ερωτεύτηκες και όταν ερωτεύεσαι ειναι δυσκολο να διακρίνεις την αλήθεια. Μου λεει η Άννα και μου σκουπιζει τα δάκρυα. Η Τζο φέρνει ένα μεγάλο κουτι παγωτό και 3 κουταλιά.
- Προβλέπεται δυσκολη νυχτα αποψε . Ειμαστε εδω και θα μείνουμε ενωμένες οτι και να γίνει λεει με σιγουριά και με κανει να νιώθω καλύτερα.
Αρπάζουμε τα κουταλιά και τρώμε ολες μαζι το παγωτό. Να πανε κατω τα φαρμάκια.
- Ολα τελείωσαν τωρα στελλουκο. μου λεει η Άννα και εγω την πίστεψα.
Δυστυχώς όμως τιποτα δεν θα τελειωνε εδω

A girl in prison Where stories live. Discover now