Κεφαλαιο 12

44 2 0
                                    

Το επόμενο πρωί ξυπνησα σε ένα άγνωστο για εμενα μέρος. Δεν ηξερα ουτε τι εγινε ουτε θυμόμουν κατι από χθες. Αφου προσπαθω να θυμηθώ βλεπω στην ακρη εκείνον. Ηταν μονο με την φόρμα του και μπορούσα να διακρίνω τα τατουάζ του πάνω στις γυμνασμενες μεγάλες πλάτες του . Ηταν σκυμμένος πάνω από το τραπέζι και ρουφουσε μια άσπρη σκόνη. Καταλαβα αμέσως τι συνέβαινε αλλα η εικόνα του για κάποιο λόγο ηταν τοσο όμορφη που δεν με ένοιαζε τιποτα. Δεν αντεχα να τον βλεπω και τον πλησίασα. Με άρπαξε και με εβαλε στα πόδια του να καθίσω.
- Καλημερα μικρη
- Καλημερα
- Εισαι καλα σημερα ? Εχθες ησουν πολυ κουρασμένη και σε πήρε ο ύπνος εδω πέρα.
- Ναι ειμαι πολυ καλύτερα τωρα. του λεω και κοιτάζω διαρκώς την σκόνη που ρουφάει και ειναι στο τραπέζι.
Με κοιτάζει και αυτος μου χαϊδεύει τα μαλλιά. Το άγγιγμα του με εκανε να ανατριχιάσω ολόκληρη και να εθιστω σε αυτό. Χωρις να το σκεφτω και πολυ σκύβω να δοκιμάσω και εγω αυτο που τόση ώρα ρουφάει και τον κάνει να νιωθει τοσο όμορφα. Με μια αστραπιαία κίνηση με σπρώχνει και με ρίχνει κατω.
- Μην τολμήσεις να το ακουμπήσεις αυτο. Δεν θελω να σε ξαναδώ να το κάνεις αυτό.
Σαστισα και πονεσα ταυτόχρονα.
- Μα... σιωπώ για λίγο και έπειτα συνεχίζω. Θελω να κανω οτι κανεις και εσυ . Αφου σου αρεσει θέλω να το δοκιμάσω.
- Μην τολμήσεις ειπα . μου φωνάζει δυνατα και σκουπιζει ολη την σκόνη από το τραπέζι. Φεύγει από το δωμάτιο και χτυπάει δυνατα την πόρτα.
Μένω να κοιτάζω την κλειστή πόρτα και να βούρκωνω. Μα τι έπαθε ετσι ξαφνικα? Γιατί δεν θέλει να γίνω σαν αυτόν? Αφου του αρέσει αυτό θελω και εγω να το δοκιμάσω. Δεν καταλαβαίνω τίποτα. Σηκώνομαι ανοίγω την πόρτα και κατεβαινω κατω . Τον βλεπω να κάθεται όρθιος μπροστα στην πόρτα και να κοιτάει τον κήπο. Ειναι για ακομη μια φορα τοσο όμορφος. Ομως δεν πρόκειται να λύγισω. Γυρνάω το κεφαλι και φεύγω κλείνοντας με όση δυναμη εχω την πόρτα

A girl in prison Where stories live. Discover now