Πρεπει να μάθω τι συμβαίνει και μονο με ένα τρόπο μπορεί να γίνει. Θα παω να να συναντήσω τον Ντάνι. Ετοιμάζομαι στα γρήγορα και φτάνω τρέχοντας. Δεν ήταν εκεί και έκατσα να τον περιμενω. Σε μερικά λεπτά εμφανίστηκε με την αστραφτερή μαύρη μεγάλη μηχανη του . Με πλησιάζει και μου ακουμπάει το πηγούνι με πονηρό χαμόγελο.
- Τι εγινε μωράκι?
- Δεν ειμαι το μωράκι σου , του λεω προσπαθώντας να υπερασπιστώ τον εαυτό μου και να το παίξω δυνατή
- Θα γίνεις πολυ σύντομα μην μου αγχωνεσε γιαυτο.
Προς περναω τις ασυναρτησίες του και μπαινω κατευθειαν στο θέμα που με απασχολεί.
- Τι ξερεις για τον Δημήτρη? Τι πρέπει να μάθω?
- Πολλά και διάφορα αυτος ανθρωπος
-Εξηγησε μου επιτέλους
- Κάποτε δουλεύαμε μαζι και ειμασταν τρομερό δίδυμο. Καναμε τα deal και τα φράγκα έπεφταν βροχή. Όταν όμως μας έσκασε η μεγάλη δουλεια εκείνος κολωσε . Με παράτησε μονο μου και την κοπανήσε. Βλεπεις μου ειπε οτι δεν είναι για τέτοια αυτος φτάνουν τοσα που μάζεψε.
- Δεν μου λες κατι καινουργιο ομως και κατι που πρέπει να με ενδιαφέρει του λεω φανερά εκνευρισμένη
- Ώστε τα ξερεις αυτα . Ξερεις τι εκανε ομως στην πρώην του ?
- Τ..... τι τι έκανε ? η φωνή μου τρέμει και με το ζορι μιλαω
- Της έδωσε τοσο πολυ κόκα που την εστειλε στο διαολο. Ετσι κανει με όλες. Μονο που οι τελευταία δεν το αντεξε και πέθανε από υπερβολική δόση. Πρωτα το παιζει ο καλός, τις κανει βαπορακια, τους δίνει να δοκιμάσουν και ξεκινάει η κατρακύλα.
Νιώθω τα πόδια μου να χάνονται και νομιζω πως θα λιποθυμησω. Δεν μπορει να είναι αλήθεια ολα αυτα . Δεν μπορει να ισχύουν.
- Με εμενα ομως δεν έκανε το ίδιο. Δεν μου έδωσε ποτε τιποτα και με κρατάει μακρυά από αυτα . του λεω εμφανώς χαρουμενη για να μπορέσω να τον δικαιολογήσω.
- Η αλήθεια είναι πως του ασκεί μεγάλη επιρροή. Φαίνεται ότι άρχισε να μπαίνει στον ισιο δρόμο για σενα . Αλλα εγω δεν θα τονα φησω ετσι.
- Τι εννοεις δεν καταλαβαινω
- Με παρατησε μονο στην δουλειά και στραβωσε παραλίγο να με κλείσουν μεσα. Αφου εισαι οτι πολυτιμότερο για εκείνον θα φροντίσω να σε χάσει.
Μου λεει με ένα πονηρό και δολοφονικό βλέμμα που με κάνει να μείνω ακίνητη για αρκετή ωρα
YOU ARE READING
A girl in prison
Teen FictionΤι θα γινει οταν ερωτευτείς? Τι θα γινει οταν αυτος που ερωτεύτηκες σε οδηγησε στην φυλακή? Μπορείς να αντέξεις κατι τετοιο? Η ιστορία δυο νεαρών παιδιών που ερωτεύονται αλλα ανάμεσα τους μπαίνουν πολλα. Φιλίες, έρωτες, πάθη, ναρκωτικά, όπλα και σ...