Κεφαλαιο 43

33 2 0
                                    

Η πόρτα ανοιξε και εγω πλεον ημουν ελεύθερη. Ενα βήμα με χωριζε από την ελευθερία μου. Τα κοριτσια με περίμεναν εξω με ένα τεράστιο χαμόγελο. Όταν τις ειδα εμεινα ακινητη για να μπορέσω να συνειδητοποίησω τι είχε γίνει. Εκείνες έτρεξαν και με αγκάλιασαν γεμάτες χαρα . Τα φιλιά,  οι αγκαλιές,  τα δώρα και τα πειράγματα δεν άργησαν να έρθουν. Ειχα επιστρέψει ξανα στα παλιά.  Στην ζωή μου που μετα απο ολους αυτούς τους μήνες κλεισμένη εκει τωρα την εκτίμησα.  Ενα ομως συναισθημα δεν ελεγε να φύγει. Ο Διονύσης μου έλειπε πολυ . Τον σκρφτομουν συνεχεια και όσο και αν χαιρόμουν κατι με κρατούσε πισω. Δεν μπορούσα να ζήσω την ελευθερία μου οπως ηθελα.
Όσο περνουσαν οι μέρες άρχιζα να συνηθιζω και πάλι την παλιά μου ζωη , ολα οσα εκανα τοτε με τα κορίτσια.  Να σας πω την αληθεια το κλέψιμο δεν το σταμάτησα. Αμα το εχεις στο DNA σου δεν μπορείς να το αλλάξεις.
Τα κοριτσια ηταν συνεχώς μαζι μου και κάθε μερα μου έλεγαν και από κατι καινουργιο που είχα χάσει όσο ήμουν μέσα. Ειχα μαθει ολα τα κουτσομπολιά που ειχα χάσει αυτούς τους μήνες.
Οι μέρες ομως έφτασαν και η Σταυρουλα με τον Αλεξ βγήκαν από τη φυλακή. Η χαρα μου ηταν απερίγραπτη. Ηταν πλεον ζευγάρι μετα απο δικια μου ευθύνη και τα πήγαιναν τοσο καλα. Φροντισα βεβαια να τους γνωρίσω στα κορίτσια και σε όλους τους δικούς μου ανθρώπους. Δεν έκρυψα σε κανέναν την ιστορία μας . Και μάλιστα φροντιζα να αναλύω σε όλους οσα περάσαμε εκει μαζι. Καθόμασταν με τις ώρες και εξηγουσαμε στην Αννα και στην Τζο τι κάναμε. Ωρες ολόκληρες γελούσαμε, κλαιγαμε, νευριάζαμε και μιλούσαμε. Φροντισα να βαλω και την Σταυρουλα στο παρεακι μας. Την εκανα δηλαδη σαν τα μούτρα μας. Ηταν το τέταρτο κλεφτρονι μας πλεον. Της ταιριαζε ομως ομολογώ.  Τα μάτια της έλαμπαν και αυτο ηταν που μου άρεσε σε εκεινη.

A girl in prison Where stories live. Discover now